Husk meg
Brukernavn
Passord

Synd å si det, men...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

trigz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04
Innlegg: 15

Lagt til: 26 jul 04, 13:25
Jeg hadde visst rett da jeg påpekte etter seriestarten mot oss at dere måtte bli mye tøffere og skaffe dere en klassespiss for å ikke være helt sjanseløse i TL.

Lurer på om dere er like kjekke enda som dere var da. Neppe...

---------------------------

Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 jul 04, 13:31
Alltid like kjekke vi vel din innsnevra bondetamp!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 26 jul 04, 13:34
Jeg er like kjekk som da om ikke enda kjekkere. Har nemlig begynt å få grå hår og vil med årene se riktig så distingvert ut.

FFK`s angrep (med unntak av åpningskampene mot LSK og RBK) har ikke vært problemet iår, det vi trenger er klasseforsvarsspillere. HamKam på 4 har fex bare 2 mål mer enn FFK. Desverre så det ut til at scoringene igår kom på akkurat de samme tabbene som før ferien.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 26 jul 04, 13:54
nå er det vel sånn at måten hamkam spiller på gjør at de ikke scorer så mye da. ffk skal jo spille en mye mer offensiv fotball og om man ikke har bra nok offensive spillere så blir presset mot forsvaret større og man slipper inn flere mål..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 26 jul 04, 17:40
Man kan vel ikke si at forsvaret er dårlig, det blir feil. Poenget er det at FFK er for dårlig defensive - hele laget. Det jobbes ikke godt nok som lag.

Ham-Kam har ikke noe bedre lag spiller for spiller, enn FFK, men det er organiseringen, og det å jobbe for hverandre som skiller FFK fra de andre.

Forferdelig!!!

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 26 jul 04, 18:02
jeg personlig sitter med et inntrykk av at hamkam sine spillere er hakket bedre spiller for spiller, men uansett så er det sant som du sier, den defensive samhandlingen fra alle 11 er alt for dårlig

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 26 jul 04, 18:24

Mye av problemene i de bakre rekker kommer av dårlig samhandling og kommunikasjon. Dette er ikke så merkelig etter som Trondsen ikke har spillt. Han var "klippen" i forsvar i 1.div. Et klassisk eks. er kampen mot RBK.


Czwartek: Har spillt der i mange år. Kan ikke dirigere det fra høyre back, heller ikke vant med å dirigere.


Peters: Ikke spillt i forsvar før i år. Har spillt midtbane eller spillt spiss helt fra han var ung. (3 mål mot Tottenham i treningskamp for Ski en gang i tiden)


Bora: Kom denne uka. Tar lenger tid for å få god samhandling.

Bjørnar: Ikke spillt på v.b. før for noen kamper siden.

Dette er et kjennetegn for hele sesongen. Spillere som må spille på uvante plasser med nye spillere ved siden av seg. Ikke rart det har blitt mye baklengs. Bare vent til kampen mot Molde. Samhandlingen kommer til å være mye bedre.

---------------------------

Fredd


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 26 jul 04, 18:32
Vi spiller jo sørgelig naivt, men det er jo slik den eggenske fotballen er. Altså, med et ønske om å "spille" fotball og at det skal se så pent ut. Og det er flott når spillerne er gode nok, men man blir også sørgelig avkledd og plukker bare ni poeng på 15 kamper når man IKKE er gode nok.
Vi svikter kollektivt defensivt. En løsning på det er å pakke laget bedre sammen. Altså ligge lavere. det blir ikke gjort. Da er vi avhengig av at spillerne jobber steinhardt hjem. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger Söder og Brenne småjogget eller gikk "hjem" i går. Risholt har ikke lenger grønske på shortsen. Peters og Czwartek har ikke side- eller bakoverspeil, og Bjørnar sliter enormt.
Men Bora var god, det skal han ha!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3