Husk meg
Brukernavn
Passord

hansen må gå

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 04 jul 04, 18:52
nå er det på tide at harry må pakke sammen og dra fra byen.
han har ikke gjort jobben sin på en tilfredstillende måte og klarer tydeligvis ikke og skaffe de spillerne vi trenger for og overleve i tippeligaen.
NÅ MÅ HAN GÅ:mad::mad:

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 04 jul 04, 23:26
La oss først se hvilke spillere han får inn før høstsesongen.

Jeg tar det for gitt at han har noen stjerner i ermet. Alt annet er utenkelig med så mye penger på bok og så god tid de har hatt til å orientere seg i markedet.

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 jul 04, 23:36
Kan han ikke forsette med pauseunderholdninga? Klarte seg bra der.

---------------------------






ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 04 jul 04, 23:40
Ja, kanskje noen av deltagerne fra dagens pauseunderholdning skulle gjort comeback? ;)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 jul 04, 23:52
Opprinnelig postet av ketoyo
La oss først se hvilke spillere han får inn før høstsesongen.


Høstsesongen har startet. Forsterkningene burde vært klare allerede til dagens kamp. At de ikke er dét, tyder på at man sliter med å få dem på plass. Det er en grunn til at f.eks Rbk, allerede anser seg å være ferdige med forsterkningene. De visste hva de ville ha, og var villige til å betale det som var nødvendig for å få (iallefall noen av)dem.
Sportsutvalget virker som huggærne høns uten mål og mening. På en altfor desperat jakt etter et , eller annet det er mulig å få tredd en rød/hvit drakt over hue på.

---------------------------

Macka fra start!


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 05 jul 04, 00:11
Endret: 05 jul 04, 00:12
Jeg husker tilbake til 84 sesongen, da fikk vi en katastrofal vårsesong som nå, sparket treneren og fikk en god høstsesong hvor vi nesten klarte det umulige, men vant cup-finalen som trøstepremie.

Vi trenger nå noen drastiske endringer:

-Nye forsvarsspillere
-Ny taktikk
-Egil Olsen

Olsen kunne fått samme oppgave som han hadde i Vålerenga for noen år siden. Et annet poeng er at vi ville blitt mer atraktive for nye spillerer med Olsen på laget

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 05 jul 04, 00:19
Opprinnelig postet av erik
Jeg husker tilbake til 84 sesongen, da fikk vi en katastrofal vårsesong som nå, sparket treneren og fikk en god høstsesong hvor vi nesten klarte det umulige, men vant cup-finalen som trøstepremie.


Ja, og det var jo ytterst vellykket.
Vi rykket jo faktisk opp igjen etter 20 år.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 05 jul 04, 00:20
Endret: 05 jul 04, 00:28
Hellas skåret et mål og ble vinnere av EM.
Men i dag var det svake FFK avslutninger også.

Må smile når FFK leder toppen i og slippe inn mål.
"Dere får spille i 1.div. et år.Rykke opp, få kroner og så forsterkninger", huff for en velment komentar.

Sagt det for lenge siden"Drillo visk oss noe i øret"
Lurere på om han tar utfordringen om han blir spurt.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 jul 04, 01:04
Å begynne å finne syndebukker nå er ingen god løsning.
La Harry og KTE få arbeidsro og støtte nå til å finne forsterkninger, så får spillere, støtteapperat og publikum trå til for fullt fra 25/7, så kan dette gå bra, selv om det nå ser svart ut.

Større undere har skjedd før(som feks. Hellas idag) og heldigvis er det to andre lag som også taper, så avstanden opp er ikke så stor.

Men Harry Hansen bør nok ta en sen ferie i år, for minimum to gode forsterkninger må på plass før den 25/7, før Harry i det hele tatt bør tenke på ferie. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 05 jul 04, 10:19
Om Harrien bør gå, lar jeg andre avgjøre.
Sjøl har jeg harr & har min mening om at han ikke klarer jobben på "spillermarkedet" bl.a.
Det mest patetiske finner vi i dagens F-B, under interjuet med H.H. " Det er masse spillere tilgjengelig, men det er snakk o å finne de retter typene. Vi har ikke råd til å feile i spillerkjøåene vi gjør"
Men , Harri`en da Er Hornseth, Rotevatn & Co de rette typene. Har ikke nettopp :ffk: feila i spillerkjøpa. Den eneste som har hevet laget over 1. div standard er faktisk West.
Dersom ikke Harri`en & Co ikke er enig i dette, respekterer jeg det, selvsagt. MEN jeg tror ikke at, blandt alle de spillerne Harri`en hevder er på markedet, ikke er flere som holder minst like godt eller bedre nivå som de innkjøpa som er gjordt.!!
Derfor hvorfor er ikke det allerede klart med spillere?
Er svaret at dere ikke har funnet de rette, aksepterer jeg også det. MEN da kjære Harri`en & Co innrøm at dere har feila på kjøpa så langt.
Det er faktisk dere som er ansvarlige for at stallen pr dag ikke holder TL nivå.

M.a.o sjølkritikk & ydmykhet i forhold til hva dere driver med, kunne kanskje være på sin plass.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24