Husk meg
Brukernavn
Passord

Henning Berg aktuell for FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 jul 04, 20:08
Henning er på vei til FFK og ahlsen er på vei til Bergen med kona si? rett mann for FFK og KTE??

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 02 jul 04, 20:26
Siden du spør om dette regner jeg med at dette er bare ønsker.? Hadde vært helt konge om det hadde skjedd. Berg, Barret, og Enerly. Ser bedre ut da ja. Men det skjer nok ikke. Må nok satse på noen litt mer ukjente stoppere.

---------------------------

Fredd


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 02 jul 04, 20:42
Hvor har du dette fra joko? Dette føles som om det ikke er tatt ut av løse luften.

---------------------------






joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 jul 04, 22:34
Det verserer rykter på stadion om dette. Henning har jo sagt at han ønsker å bli trener med tiden, og hvis ahlsen er på vei til Bergen med kona si så er det snart en ledig jobb på stadion..

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 03 jul 04, 00:31
Berg som spiller eller trener?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:48
Hvem sier at Ahlsen er på vei til Bergen?

Hvis det er riktig, så er sikkert Henning Berg rett mann til å overta, og da er det sikkert også mulig å overtale ham til å spille ut denne sesongen også.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 03 jul 04, 09:04
Det med Ahlsen kan jo ha kommet av han dro til Bergen før alle de andre for å treffe barna sine. Alle rykter må komme fra ett eller annet. Hva skal han leve av i Bergen? Han er jo Fredrikstad-gutt inn til benet.

---------------------------






Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 jul 04, 10:24
Det er bentøff kamp om plassene på laget.
Det skal det også være på ledersiden.
Henning Berg...hmmm

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 03 jul 04, 11:10
Det skal ikke mere til, enn at han drar litt før for å treffe barna sine i Bergen. Han er jo en populær mann i Bergen, så en assistentjobb i Brann hadde nok Bergenserne likt. Men Ahlsen blir nok værende her i Fredrikstad han.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 15:45
Hvorfor ta opp det rykte her igjen nå?? Tøvete. Kom med noe nytt da ihvertfall.:confused:

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 03 jul 04, 18:20
Rune Haugen: Hvorfor ikke? Hvorfor bryr du deg hvis det er så tøvete? Du er ikke nødt til å kommentere alt som blir skrevet her inne til enhver tid.

---------------------------






pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 03 jul 04, 20:19
Opprinnelig postet av stenhard
Rune Haugen: Hvorfor ikke? Hvorfor bryr du deg hvis det er så tøvete? Du er ikke nødt til å kommentere alt som blir skrevet her inne til enhver tid.


StenHard, har du ikke skjønt at det store målet til Mr. Haugen er å oppnå så mange baller som mulig unner navnet sitt. Jeg har baller et annet sted jeg.

Eh, når det gjelder denne saken, så synes jeg det er synd om vi mister vår eminente hjelpetrener. Tror han har mye å bidra med. Jeg tror det er flere plasser i FFK systemet som br revurderes først. Nevnte jeg Harry Hansen, nei!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 jul 04, 20:41
Henning Berg som spiller og trenerlæregutt fram til etter 2006, også overtar han trenerjobben etter KTE drar heimat

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 04, 21:39
Hvorfor kan ikke jeg kommentere på lik linje som dere gjør ?? Skal jeg bli utelukka fra å uttale meg også nå.
pss,du kan kysse deg et visst sted. Du har da like mange baller som jeg har. Det at jeg har hatt såpass mange innlegg er at jeg stort sett ligger inn på
flere ganger om dagen.
Men kanskje jeg skal gjøre som tidligere, bare se hva som er blitt skrevet og stikke ut igjen uten å skrive noe som helst. Eller muligens forsvinne herfra for godt. Virker ikke som jeg er velkommen akkurat.:confused:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 21:57
Endret: 03 jul 04, 21:58
Bare fortsett som før, Rune Haugen.
Alle som stadig har noe å si her på forumet får en nesestyver engang imellom, det har jeg også fått. Det må du bare se stort på.
Alle slenger ut bemerkninger og kommentarer som ikke alltid er like gjennomtenkte, det er jo bla. det som gjør at et forum som dette blir litt mere spennende også.
Stå på Rune Haugen!!:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 04 jul 04, 00:43
Skriv så mye du vil du Haugen. Men, synes det ble litt vel mye når du kommenterer ting som ikke er av interesse for deg. Og når stenhard tok det opp i denne tråden, så klarte jeg ikke å la være. Men hvis noen føler seg tråkket på så skal jeg la det være.

Synes ikke dette forumet, skal være et sånt "snillgutt" opplegg. Det bør være lov til å ytre sine meninger, uansett hva det måtte være og etterpå stå for det.

Oppfordrer alle til å hjelpe laget frem mot tre poeng mot Lillestrøm. Å gi faen i om Enerly spiller back eller høyrekant. Det viktigste er at de 11 spilerne som er ute på banen får føle at vi er det for dem.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jul 04, 12:07
Ved å gi en kommentar til et innlegg, så er det å gi dette en respons. Et innlegg uten respons synes jeg er lite verd, pss. Jeg synes det var litt stygt dette med antall ballær. Hvis du hadde vært innom på det forumet som FFK hadde før så hadde du skjønt hvorfor jeg har en del innlegg nå. Hadde jeg skrevet like mye nå som den gang , så hadde jeg vel toppet lista her inne. Og det var ingen ballær eller noe slikt i det gamle forumet. Er for gammal til sånt sprøyt . Bare skriver i vei, og viser min tilstedeværelse, at jeg leser innlegg.:cool::ffk:

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 04 jul 04, 12:14
Skal jeg hjelpe dere og lage et nytt tema der vi diskuterer Rune Haugens rolle i dette store verdens spillet!!?

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 jul 04, 12:45
Håper du tok poenget mitt Rune Haugen. At det er liten vits i å kommentere at det andre skriver/interresserer seg for som tøvete. Det var mitt poeng. Skulle jeg skrevet det hver gang en tråd ikke interresserte meg hadde det blitt mange innlegg.

---------------------------






Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 jul 04, 14:51
Greit det, stenhard. Jeg tar det til etterretning. Jeg er spent på hva joko prøver på?? Venter i spenning.:ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24