Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Barrett god nok?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 30 jun 04, 10:04
Mener ikke å være pessimist, bare stiller et litt bekymret spørsmål. Har sjekket mye på de danske fansidene til AGF, på klubbsidene, diverse forum etc og det virker ikke som om Barrett akkurat kan defineres som noe klassespiller. Blant annet ser jeg innlegg hvor man lurer på om nordmenn er så dumme at de vil betale for en slik spiller og andre hevder man er glad for å bli kvitt han bare for å slippe lønnskostnadene. Er dansk fotball så mye bedre enn norsk at Barrett ikke klarer å hevde seg der, men kan gjøre det bra her eller er FFK i ferd med å gjøre nok et bomkjøp?

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 30 jun 04, 10:16
I tillegg vil han jo holde "Costa-Rica-gutta) helt ute

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 30 jun 04, 10:24
Har lest det samme, og gjort meg de samme tanker som deg, men det at Barret ikke har slått til i Danmark behøver ikke bety så mye. Roger Helland var vel heller ingen "hit" der?, men er en av våre klart beste (min mening). Dessuten har KTE peiling (selv om ikke alle er enige) og når KTE blir imponert over Barret så velger jeg å stole på at han er god nok til å heve laget.
Det jeg er mest bekymeret over med Barret er høyden, eller mangel på høyde. med 172 cm kommer han ikke til å vinne mange hodedueller, og vi er veldig sårbare på dødballer. Kallio på 192 cm hadde nok vært et bedre valg.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 30 jun 04, 10:28
Etter diverse opplysninger rundt Barrett, dukker tanken om "litt panikk opp" eller at "I nød spiser fanden fluer".
Håper disse "pessimiske" tanken gjøres til skamme, men underlig er det med en amerikaner til.
Kan dette bety takk og farvel til "The Costa Rica Boys" samt "Momo".
Dersom det siste er rett, må en jo få lov til å stille ? ved tidligere vurdering av disse lovende spillerne.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 30 jun 04, 10:31
Endret: 30 jun 04, 10:32
Virker vel som om man i utgangspunktet kanskje ønsket Kallio istedet, men HJK vil jo ikke selge nå. Dermed blir "nødløsningen" en amerikaner som ikke nødvendigvis er noe dårligere, men han er ikke fra EØS området, noe som skaper problemer for Gherland, Jose, Momo og Fallay. Vi får se hva som skjer...håper inderlig at min lille skepsis ikke stemmer og at Barrett er en knallspiller!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 30 jun 04, 10:35
Endret: 30 jun 04, 10:36
Opprinnelig postet av Pk
Blant annet ser jeg innlegg hvor man lurer på om nordmenn er så dumme at de vil betale for en slik spiller og andre hevder man er glad for å bli kvitt han bare for å slippe lønnskostnadene.


Dette blir rene spekulasjoner, ettersom ingen av oss har sett ham i kamp enda. Hvis Barret klarer seg middels i dansk toppserie, vil jeg uansett anta at han er god nok for et norsk bunnlag. Helt ærlig, så skal det vel ikke så mye til å match Bjørnar, Stian og Vebjørn når det gjelder defensivt arbeid?

Ellers har det jo vært folk her på forumet som har argumentert for at vi skal sette Ringberg ut av stallen, så hva som blir sagt på danske supporter fora tror jeg ikke vi skal legge for stor vekt på.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jun 04, 10:36
Til Pk!

Nok et bomkjøp? Hvilke bomkjøp tenker du da på.

Når det gjelder de danske fansidene som du har lest, så må du jo også se at det store flertall av innleggene mener at Barret er en meget god spiller.
Når Wade Barret ikke har hatt helt fast plass på AGF`s lag, så må man jo også bedømme de spillerne han har konkurert med, dessuten har han vært skadet og har stort sett vært førstevalget i start ellveren når han har vært skadefri.
Fordi Tor Trondsen ikke fikk plass på Rosenborg, så vil ikke det si at han ikke holder mål.

Hvis du har lest mye på de danske sidene du nevner, så har du sikkert også fått med deg at AGF sliter med økonomien og at de allerede har kvittet seg med to spillere, for å rette på dette.
Det er nok dette som er hovedgrunnen til at de må la Wade Barret gå og at de helst vil selge og ikke leie ham ut.

Som du sikkert også har sett, så har supporterne blitt lovet en ny god midtbanespiller, dersom det i tillegg til de to som har blitt solgt også lykkes å selge Barret. Det er nok også derfor noen av supporterne er ivrig etter å få sendt ham opp til fjellapene.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 30 jun 04, 10:40
Håper du har rett Snæbbus...

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 30 jun 04, 10:43
Opprinnelig postet av Carlsberg

Det jeg er mest bekymeret over med Barret er høyden, eller mangel på høyde. med 172 cm kommer han ikke til å vinne mange hodedueller, og vi er veldig sårbare på dødballer.


Når det gjelder hodespill så er ikke høyden så avgjørende som man skulle tru. Det er spensten som er viktig. Min favorittpiller er Fabio Cannavaro garantert en av verdens beste stoppere. Han er 175cm og det er ikke mange som slår han i hodedueller.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jun 04, 10:47
Vi behøver jo ikke gå mer enn 3-4 måneder tilbake for å finne den samme type diskusjon vedr. Brian West.

Da var det også noen som hadde funnet uttalelser fra USA, som gikk på at West løp veldig fort, men at det også var det eneste han kunne. Derfor var det flere her på forumet som mente at West var et bomkjøp.
Det er vel ikke så mange som mener det i dag, selv om vi enda kanskje ikke har sett West i sin helt max. form. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 30 jun 04, 11:32
Vi må stole på at KTE vet hva han driver med.

I vinter styrket han angrepsrekken med bl.a. Brian West. I tillegg beholdt han Ringberg på a-laget til tross for måltørke i hele vinter og i starten av sesongen. Dette har vist seg å være riktige avgjørelser, og FFK er idag et av lagene som scorer mest må i eliteserien. KTE hadde rett!

I sommer skal KTE styrke forsvarsrekken, og jeg stoler 100% på at han vet hva han driver med denne gangen også. Trondsens skader har gjort at vi har sluppet inn masse mål, men slik uflaks hører med til sporten. I høst tror jeg FFK kommer til å overraske mange.

KTE holdt Moss oppe i mange år på tross av dårlig økonomi og støtte. Dette kommer til å bli bra. Det er ikke lenge siden vi var i 2 divisjon, så vi må gi mannen litt tid.

Velkommen Barrett! :p

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 30 jun 04, 11:36
Morsomt om Barrett ble klar mot LSK sammen med Enerly...venter i spenning!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 04, 17:23
Enig, ketoyo. Har tillitt til Eggen til krampa tar meg. Finnes ikke så mange bedre trenere her til lands. Han må få bedre tid for å bygge opp et lag. Alt kan ikke ligge duka opp for han med en gang. Jeg tåler å dette ned også jeg.:cool:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 04, 17:27
Barret skal visst nok være klar for FFK nå.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 30 jun 04, 17:32
:ffk::ffk:Hvis så er sant, så tar jeg meg en liten gledesdans ! :D :ffk::ffk:

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 04, 12:37
Ikke helt klar. Men kanskje i løpet av dagen.:ffk:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24