Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen trenger en sterkere høyre hånd....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jun 04, 17:35
Synes Eggen gjorde en del taktiske blundere både før og under kampen på stadion på søndag. Men for all del Eggen er etter min mening en av norges beste trener og en trener jeg håper vi har i mange år fremover, tross nedrykk. Det jeg mener Eggen trenger er en faglig sterk og kompetent høyre hånd med klare og egne meninger, som kan gi Eggen litt motstand og gode fotballdiskusjoner på treningsfeltet. Det tror jeg ikke han har i dag.....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jun 04, 18:50
Hva med Egil "Drillo" Olsen?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 29 jun 04, 20:57
Det er vel kanskje å strekke det vel langt......

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jun 04, 21:39
er det egentlig det? Drillo som assistent/rådgiver og KTE med absolutt makt!? :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jun 04, 21:43
Spørs om Drillo hadde tolerert det.:cool:

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jun 04, 21:47
Helt enig med Olavesen.
Å trekke inn Drillo er ikke å strekke det for langt.
Er sikker på at han hadde vært villig til å fungere som rådgiver en periode også, uten alt for store kostnader for klubben.
Og det hadde sikkert vært positivt for både KTE og Ahlsen å fått noen nye impulser i en vanskelig å presset situasjon, som vi kan si vi er i for øyeblikket.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 04, 02:22
Drillo utfyller Eggen perfekt. Man kan hevde at begge har så sterke personligheter og meninger at de ikke ville fungert sammen, men det tror jeg ikke noe på. Begge er meget profesjonelle, og klarer de ikke å samarbeide, så har de ikke noe på dette nivået å gjøre uansett.

Drillo har, enten man liker eller misliker hans omdiskuterte fotballfilosofi, mer peiling enn de fleste på organisering, spesielt defensivt. Er det ikke det FFK trenger? Samtidig er det vel hevet over enhver tvil at Eggen sin styrke ligger i det offensive, ikke det defensive.

Både Eggen og Drillo er gode pedagoger, på hver sin måte. Gode trenere, på hver sin måte. Gode taktikere, på hver sin måte.

Drillo er også fra Fredrikstad og har uttrykt at han med hånda på hjertet håper FFK overlever. Hvorfor skal vi ikke spørre en så kompetent personlighet om assistanse i den fasen FFK er i nå?

Dessverre tror jeg ikke FFK er ydmyke nok til å forhøre seg med Drillo. Personlig er jeg ikke i tvil om at jeg ville tatt kontakt dersom jeg satt på Klubbhuset med myndighet til å gjøre slik. Så får det være opp til Drillo om han vil hjelpe til. Jeg tror han ville vært interessert.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 jun 04, 15:20
Litt synd at dette ikke har blitt noe av litt senere....tror det ville blitt veldig mye lettere å skaffe spillere og sponsorer til klubben. Vi trenger jo begge deler siden klubben ligger på bunnplass og klarte å skremme bort sin største sponsor med å velge FMV-alternativet.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 jul 04, 18:17
Drillo og Eggen jr er urealistisk....... Eggen trenger uansett bedre assistanse.....

joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 02 jul 04, 18:47
Hva med Henning Berg? han har jo uttrykt ønske om å bli trener med tiden! Spillende assistent trener under KTE hadde vært en bra sak for alle parter egentlig!? en sjef i midt forsvaret, og da mener jeg "SJEF" samt at Henning hadde fått en fin start/opplæring på sin trenings karriere. Henning er jo en man med karakter og som kan si i fra når det trengs. Føler vel at KTE og Ahlsen er litt i snilleste laget..

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 02 jul 04, 23:40
Hva er galt med Ahlsen?
Tror KTE og Ahlsen går veldig godt sammen.
Tror nok også at Ahlsen sitter veldig trygt, så dersom det skulle være aktuelt med en ny assistent, må det være fordi Ahlsen selv velger å flytte til en annen jobb og en annen klubb, feks. Brann.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 jul 04, 23:55
Dem går sikkert bra sammen privat...... men på jobb er jeg redd Eggen ligger altfor mange klasser høyere.......

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:13
KTE ønsket selv å få Ahlsen som assistent og det var vel også ham som anbefalte FFK å gi ham fulltidsjobb.
Noen vil kanskje si at Eggen helst vil ha en assistent som kun følger hans ideer og som ikke kommer med alt for mange innsigelser. Men hvis det er riktig, så kan man helt sikkert både glemme Drillo og Henning Berg.
Men dersom det virkelig er et problem for klubben at Ahlsen er en for svak personlighet eller at han ligger mange klasser under KTE, så stoler jeg på at FFK systemet vil gjøre noe med det og det tror jeg personlig ikke vil skje.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 03 jul 04, 00:22
Eglil Olsen ville definitivt vært "the man"

Vi befinner oss desverre sist på tabellen, da trenger vi en som er flink med forsvarsspill. kan ikke tenke meg noen bedre enn Drillo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 jul 04, 00:57
Drillo er desidert også blandt mine største favoritter, men tror ikke han er interessert i å fungere som hjelpetrener til KTE.
Det jeg derimot tror, er at han sikkert hadde vært villig til å hjelpe til med det defensive i en periode på feks. 1 måned, for å få drillet inn den defensive organiseringen til FFK.
Men da burde nok alle nye forsterkninger vært på plass først. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 jul 04, 01:43
Vi har en mann - en mann fra Fredrikstad - som virkelig er top notch når det kommer til fotballkunnskaper. Få i dette landet kan matche seg med ham, så hvorfor skulle vi ikke benytte oss av det?

De fleste er enige i at trolig er verken Eggen eller Drillo ydmyke nok til å fungere sammen som trener og assistent, men hva om FFK kontaktet Drillo for en konsulentrolle nå i disse krisetider?

Vi trenger å få tettet igjen bakover på banen, og hvem er vel bedre enn Drillo på dette området?

Jeg tviler sterkt på at Drillo hadde takket nei til dette, og det kunne faktisk vært meget nyttig å ha denne kunnskapen lett tilgjengelig.

Absolutt noe å tenke på for Fredrikstad!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


henza

Bedriftsspiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 19

Lagt til: 03 jul 04, 01:45
Trenger kun å si EN ting! Helt enig med Holters!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 03 jul 04, 02:24
Endret: 03 jul 04, 02:30
Enig med Holters.

Tenk bare hva Kong Otto av Hellas har klart å utrette med et særdeles middelmådig mannskap,
...og da tenker jeg først og fremst på den utrolig disiplinerte forsvarstaktikken som følges til punkt og prikke av absolutt samtlige spillere.

Tror vi definitivt ikke hadde tatt skade av litt taktisk kynisme under de nåværende omstendigheter.

Sukk... :(

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 03 jul 04, 02:54
Det var en gang...,, Drillo i rett tid.
La han lære flere geografi data.
Her får Eggen ordne opp.



Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 05 jul 04, 17:28
Vi fikk nytt bevis på Eggens svake sider mot Lillestrøm....... Det er også en grunn til at Ahlsen var trener 6 div før han gikk til FFK..... 6 DIV ALLTSÅ.... Henning Berg kunne vært mannen i tospann med Eggen....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3