Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå har vi nådd bunn!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 21 jun 04, 12:06
Endret: 21 jun 04, 12:21
Vi har tapt 3 kamper på rad, Trondsen er kanskje ute for resten av sesongen, og vi ligger nederst på tabellen. Nok er nok.

Nå kan det bare gå oppover for FFK, seier mot Viking, Trondsen som blir frisk, og en Enerly som scorer en masse mål!

Vi rykker ALDRI ned! Ikke mist motet supportere!! :ffk:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 21 jun 04, 12:22
Høsten kommer til å bli veldig bra.

Marcus scorer i hver eneste kamp og West er i ferd med å bli et fryktet navn i norsk eliteserie. FFK scorer masse mål og Enerly er på vei inn i troppen.

Når vi samtidig vet at det er satt av budsjetter til spillerkjøp i sommer, så skal det ikke mye klokskap til å gjette at forsvarsrekken vil styrkes.

Jeg tror FFK blir høstens store overraskelseslag.

Tromsø lå på bunnen av tabellen på denne tiden ifjor, iår er de på toppen.

Snart starter seiersrekken!

:ffk:

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 jun 04, 13:41
Vi får vente å se, ketoyo. Jeg tror ikke vi får se så mange nye fjes på stadion, dessverre.:confused::mad:

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 21 jun 04, 16:17
Klart vi kommer på stadion. Det er jo en fest.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 21 jun 04, 16:38
Skulle ønske jeg kunne se det like positivt som deg Ketoyo.....................

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 21 jun 04, 22:15
enig med ketoyo jeg!!
har absolutt trua, og skal bli dæilig til høsten, når jeg ser på sluttabellen at ffk ligger som nr 9!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 21 jun 04, 22:53
Fint at noen er optimister. Jeg begynner å miste troa selv, derfor er det fint at dere hjelper meg med motet. Tusen takk!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 22 jun 04, 00:35
Det årnær sæ!!! Det vet vi alle! Vi røkkær aldri ned!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 22 jun 04, 03:55
det årnær sæ i Fredrikstad:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Hilsen Becks


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 22 jun 04, 10:24
Tror fortsatt at jeg kan beholde siggen min etter sesongen er over ;-)

Fest på stadion på søndag!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 22 jun 04, 10:40
Det jo litt rart at dette laget som var ganske bunnsolid i store deler av sesongen i fjor har plukket bare åtte poeng til nå. Spillerne våre har vel ikke plutselig blitt noe dårligere? Nivået er bedre, javel, men Ham-Kam var ikke spesielt mye bedre enn oss i fjor og er mye bedre i år. Om det skyldes FFKs hang til "spille-fotball" fremfor Ham-Kam som slåss for poengene kan kanskje være en årsak.
Uansett; stor tro på den eggenske måte å finne de positive drivkreftene i spillerstallen. Der her årnær sæ! Selv om sanden i timeglasset begynner å renne ganske fort...

erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 22 jun 04, 10:49
Når sant skal sies har vi også vært utrolig uheldige med skader, dommere og kampoppsett.

Men gode hag har flaks, mens vi desverre ligner mer og mer på et nedrykkslag

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 22 jun 04, 11:31
Dette snur!
Eggens fotballfilosofi vil seire til slutt, Ham-Kams vil bli avslørt i løpet av høsten, det er min påstand.

Inntil nå har ikke Eggen hatt gode nok spillere til å lykkes, men når vi får de forsterkningene vi bør og skal ha, blir vi vanskelig å slå, for da har også resten av mannskapet vennet seg til tippeliganivået.
Derfor blir Ham-Kam et av lagene, som kommer bak oss til slutt, det er jeg helt overbevist om.

Tror poenghøsten starter allerede til søndagen, så kommer forsterkningene og opptimismen og så tar vi også 3 poeng 4. juli mot Lillestrøm.

God ferie.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 jun 04, 15:00
Jeg håper du får rett, Snæbbuss.:|

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 22 jun 04, 15:20
På papiret er laget bedre enn i fjor og det er ikke kjempestor forskjell mellom den nedre delen av TL og 1 div.

For meg virker det som om motet og motivasjonen svikter i laget, de greier å scoore mange mål. FFK ligger på delt 4. plass i antall mål scooret, men lekker som ei sil bakover og har slept inn desidert flest mål. 6 mer enn Sogndal.

Hvis ikke det blir tatt tak i dette, går det rett på tryne. En skal ikke skylde på forsvaret alene, men ta med hele laget for alle skal møte motstanderne, bortsett i fra toppspissen som skal ligge å fiske kontringer. Etter min mening er det forliten innsats og iver i laget.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 22 jun 04, 15:31
Jeg vil tørre å påstå at vi har hatt dårlig poeng-uttelling i år! Marginene har gått i mot hele veien. Med normal uttelling så ville vi hatt 5-6 poeng mer. Da tenker jeg blant annet på VIF og Sogndal hjemme, hvor vi gir bort poeng.

Med noen kjærkomne forsterkninger i backfireren og Enerly på høyrekant, så tror jeg disse marginene vil gå vår vei, og det skal ikke mer til enn et par seiere så er vi over streken. Husker Brann i fjor, tror de hadde 8 poeng på samme tidspunkt av sesongen, så fikk de en seiersrekke og vips så var de rundt midten av tabellen. Poenget er at dette kan snu fort, så lenge vi fortsetter å ha trua så vil eggen-fotballen seire til slutt!!

Football`s coming home!!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24