Husk meg
Brukernavn
Passord

Liker IKKE detta. Risholt/Pedersen/Kallio

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jun 04, 00:28
Spansk interesse for Risholt (han er mere verdt nå enn noen penger i verden). Dessuten ingen Toni Kallio, ingen Tore P.

Nå er jeg spent på hvilke forsterkninger vi får i forsvaret

Risholt til Spansk fotball ?

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 16 jun 04, 00:40

Flott at FFK har lang kontrakt med ham.
Når FFK er i tippeligaen i 2006, er han endra bedre.

Da kan han jo få tjene "kroner" som spiller på banen/benk? i utlandet .
Unner jammen spillere det.

Stå på Risholt.

"Nattevakta"

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jun 04, 00:43
Ja, hvis han hadde gått i 2006 så har vel bygginga av FFK kommet såpass mye lenger enn i dag. Problemet er at han kan være borte i løpet av 2 uker, og det liker jeg ikke.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 jun 04, 00:44
Gjør ingenting at Risholt er interessant for andre klubber...men skal han engang selges bør han jammen være dyr! ;)

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jun 04, 00:48
Vel, Tromsø fikke ikke 25 mill. for Gamst Pedersen. Risholt har ingen landskamper så jeg tror ikke man får mere enn maks 5-6 millioner for han. Klart det kan være fristende å selge en spiller men man vet aldri om en erstatter (som man ville brukt mindre penger på enn man får inn for Risholt) vil kunne fungere like bra.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 16 jun 04, 00:55
Godt poeng....Risholt er så viktig for FFK at han helst ikke bør selges i det hele tatt.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 jun 04, 08:54
Jeg synes det er positivt at våre gutter kommer i proffklubbenes søkeys.

Dette vil gjøre at FFK blir mere atraktive for andre spillere med ambisjoner.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 16 jun 04, 09:13
Opprinnelig postet av Jonek
Jeg synes det er positivt at våre gutter kommer i proffklubbenes søkeys.

Dette vil gjøre at FFK blir mere atraktive for andre spillere med ambisjoner.

Godt poeng, men jeg håper at klubben ikke blir så smigret at døm selger før vi har etablert oss skikkelig !!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 16 jun 04, 10:54
Klart at alle ting må jo vurderes underveis, men det at våre gutter kommer ut til en god pris vil jo være gunstig.

Jeg synes derimot at klubben burde jobbe med de kontaktene Tore P. har i Europa, for å få sendt ut unge spillere i korte eller lengre perioder. dette vil heve spillernes ambisjonsnivå og tenkesett. Jeg synes at sponsor penger burde gå til slike tiltak fremfor til supportere som reiser på bortekamper.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jun 04, 11:16
Hmm, ingen spillere er uerstatttelige, selv ikke Risholt, men det er nå klart at dersom han selges må det kjøpes inn en ny og bedre spiller... Dersom han får et godt tilbud fra en annen klubb utenlands, så må han jo være sinnsvak dersom han takker nei...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 16 jun 04, 11:39
Nå er det fortsatt et stykke fra å vise interesse til virkelig å tilby kontrakt. Naturlig at en spiller som gjør seg bemerket (ref. #2 på VG-børsen) får oppmerksomhet. Og igjen gir agenter mulighet til å fremme sine egne, og kanskje tjene seg en krone eller to.
Roger`n blir og sikrer fornyet tippeligaplass! Dermed basta!

---------------------------

Marching on together!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 16 jun 04, 11:48
nå skriver vg om det og gett..vg

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jun 04, 11:54
Dagbladet har vel mer eller mindre solgt ham allerede
Dagbladet

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 16 jun 04, 12:03
Det er ikke noe nytt at agenter skryter opp spillerne sine og gjør klubber oppmerksomme. Det er jo jobben deres. Vi får ta det med ei solid klype salt, men det er jo ingen tvil om at Risholt`n er en god og viktig spiller for oss. Men SÅ god at han skal være aktuell for spansk toppserie? Tjaaa...det er vel kanskje å ta litt hardt i.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 16 jun 04, 15:09
Ja det er nok et stykke fram til en proffkontrakt. Men man skal aldri si aldri. Uansett er det en stor fjær i hatten for FFK da. Tar til seg en spiller som egentlig var vrakgods, og gjør ham til toppspiller.
Det er jo god reklame for klubben når det gjelder å hente nye spillere nå. Kjempepositivt selv om det ikke blir noe ut av det. Det er vel 23-24 år siden Herlovsen ble solgt, så det hadde jo vært gøy om dette blir noe av.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 16 jun 04, 15:18
Endret: 16 jun 04, 15:19
He, he. Morsomt at Dagbladet skriver.."Glem Morten Gamst Pedersen og Magne Hoseth. Norges neste utenlandseksport sitter sannsynligvis i Fredrikstad"..

Kankskje har de rett, men håper han blir ut sesongen og hjelper FFK videre i arbeidet med å fornye tippeligakontrakten :)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 jun 04, 17:20
Det er jo FFK som bestemmer om Roger Risholt blir solgt eller ikke.

Ingen av disse klubbene er interessert i å betale mange millioner for R.R.
Håper FFK gjør som Tromsø, når det gjaldt Morten Gamst Pedersen og sier nei takk i år nesten uansett pris.

Tror faktisk R:R betyr mer for FFK en Morten Gamst Pedersen betyr for Tromsø.:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 jun 04, 17:46
Vi som elsker FFK bør jo håpe at dette ikke blir noe av..Skulle Roger forsvinne ser jeg ikke helt hvem som skulle erstatte ham..Om han selges la det isåfall være til Man City...hører du keegan !!!:D

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


erik

Knøttespiller
Ble medlem: 09 jun 04
Innlegg: 46

Lagt til: 16 jun 04, 18:48
Nei han må bli.

Spliiere som han er vanskelige å erstatte spesiellt for oss desverre

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 jun 04, 19:10
Riktig det Erik..Roger er Kongen og Kongen må bli..Den spilleren som har gledet meg mest de siste ørten åra.

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24