Husk meg
Brukernavn
Passord

Steinar Sørli og utspark

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 13 jun 04, 23:42
Steinar Sørli har stått meget bra i flere kamper denne sesongen. Har noen sinnsyke redninger. Etter min mening var han nøkkelspilleren for at vi rykket opp i fjor, men er det noen som vær så snill kan lære han utspark! Jeg er nervøs hver gang han foretar utspark. Flere av utsparkene går jo utover sidelinja. Utsparket på 4 målet til Brann i dag gikk jo ikke ut over sidelinja, men er jo "lissepasning" til Brann spiller.

Steinar har vært og er god på strek, har blitt bedre og bedre i feltet, men på utkast og utspark... der må det skjerpings til!!

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 13 jun 04, 23:47
Tror det har veldig mye å gjøre med konsinga til Steinar. Han sparker jo glimrende noen ganger, også glipper det helt igjen. Han må være fokusert i toppen, men men han er jo trønder.

Han hadde noen klasseredninger i dag også.

Steinar er go!!

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 301

Lagt til: 13 jun 04, 23:48

Har ønsket at en spiller kunne tatt noen av utsparkeme ja.

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 14 jun 04, 01:48
Ja sørlie er fantastisk god i dag også uten om utsparkene, jerry ta ett lynkurs med han!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 jun 04, 01:59
Sørli er rå!!, men desverre blir det nok litt Espen Johnsen-takter av de utspilla hans..

Nei huff, det er pinlig når en forsvarer må sparke ut for keeper, det er ikke SÅ vanskelig...

Xomed

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 03
Innlegg: 2

Lagt til: 14 jun 04, 13:53
Etter det jeg har sett virker det som de fleste feilpassningene hans havner ut på høyresiden. Hvorfor ikke lage siktepunkt på motsatt side, så treffer`n kanskje midt på banen.
:D

Lumir

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03
Innlegg: 41

Lagt til: 15 jun 04, 09:44
:ffk:Heter det ikke innspark???;)

---------------------------

From 1/2D1


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 15 jun 04, 11:05
Mange meninger om det, Lumir, men jeg også mener det heter innspark...selv om jeg ganske ofte sier utspark :p

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 jun 04, 13:48
Det er vel samma hva det heter bare ballen havner der den skal.:cool:

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 jun 04, 00:24
Det er vel ikke flaut at en forsvarspiller tar utsparka. Det var veldig vanlig før. Husker svært godt at dagens hjelpetrener tok utsparka når Frode Hansen stod i mål. Men nå har vel ingen av dagens forsvarsspillere tilslaget til Per Egil. Allikevel er det naturlig at en forsvars spiller har bedre og mere presise passninger enn en keeper. Er foresten utrolig imponert over Steinar i år. Synes han har hevet seg mange hakk siden han kom hit til klubben.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jun 04, 09:10
Synes vel egentlig at tråden kunne hett "Steinar Sørli og Sleivspark"...

Mannen er god på strek, høyden tatt i betraktning er han meget god på strek faktisk, men i feltet, klareringer og utspark er han helt tragisk...Skulle tro han hadde ballavstøtende middel på skoa... Men det skal sies at det ligger litt i tiden dette fenomenet. Det er mange av dagens "gamle" keepere som ikke er helt "stø på fotan", og det eneste som hjelper er at gutta blir med på spillsekvenser under trening, dette for å lære hvordan bruke beina og for å trene på det psykiske aspektet, kunne tenke fort og riktig i pressede situasjoner...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 16 jun 04, 09:24
Opprinnelig postet av Lumir
:ffk:Heter det ikke innspark???;)

Jo det skal hete innspark, men sånn som det fungerer nå er det mest riktig å kalle det utspark.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 121

Lagt til: 16 jun 04, 09:48
Kej.

Synes du ikke at sørlie har blitt bedre i feltet i år?? da har du ikke peilig på keeperspill, ser du ikke kampene du?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jun 04, 08:52
Opprinnelig postet av jonny28
Kej.

Synes du ikke at sørlie har blitt bedre i feltet i år?? da har du ikke peilig på keeperspill, ser du ikke kampene du?


Jo, synes absolutt at han er blitt bedre i feltet, og det forklarer kanskje hvor ille han var tidligere? Jeg er en forholdsvis ung mann med noe jeg antar er et godt hjerte, MEN, når Sørli forlater streken for å plukke baller, da har jeg harepuls og hjertet nesten over adamseplet...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 04, 14:31
Kan ikke huske at Sørlie sleiva sånn ifjor.:rolleyes:


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3