Husk meg
Brukernavn
Passord

En skam for byen!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 09 jun 04, 03:09
Okey, FFK sprakk litt i 2. omgang mot Lyn. Det er forståelig at FFK- fans blir litt frustrert.MEN; Å gå et kvarter før slutt som halvparten(nesten) av hovedtribunen gjorde sist søndag viser hvor mye de egentlig støtter laget.Det at spillerne ser at så mange går når de trenger støtte, hjelper nok heller ikke på selvtilliten. Disse hadde uansett satt av tid til å se hele kampen, og da kan man for f... også bli sittende til det er slutt. Noen som er uenig??:ffk:

---------------------------

Hilsen Becks


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 09 jun 04, 03:46
helt enig, sitter selv på hovedtribunen i snæbbusshjørnet, vi går aldri før en kamp er over, jeg blir like forbanna hver gang,alltid er det noen som skal gå før tida. Men hva er sjangsen for at døm er inne på den sida her for sjekke hva som blir sagt (unntatt oss i hjørnet selvfølgelig:o)

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


Becks

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 mai 04
Innlegg: 19

Lagt til: 09 jun 04, 05:51
riktig "lærkula", ekte supportere går ikke før mannen i svart blåser, uansett resultat. Men som du sier, hva er sjansen for at sånne "supportere" er på denne siden. Men en skam, det er det!!!!:ffk:

---------------------------

Hilsen Becks


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 09 jun 04, 08:43
Det var faktisk noen (5-10?) som gikk fra Plankehaugenfeltet også! Greit nok at en del meldte seg inn kun for å sikre seg billetter bla. til VIF kampen, men jeg blir kraftig provosert når folk går forbi og ikke gidder å svare på hvorfor de svikter Guttane når de trenger det mest.

Hva med en port med lås på O-feltet; stenges 20 min før kamp og åpnes 15 min etter kamp. :rolleyes: Strider jo mot alle sikkerhetsregler og gjør at de mest pissetrengte sliter kraftig...

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Svennis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 12

Lagt til: 09 jun 04, 10:19
Hvis supportrene må stenges inne med lås for at de ikke skal gå før kampen er slutt, tror jeg FFK har et problem.......

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 09 jun 04, 10:53
De må hetses...

Rop "jævla medgangssupportere!!!!"
og andre kreative rop som får de til å føle seg som de idiotene de er....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 09 jun 04, 11:05
Vi kan vel ikke forvente at alle er like ivrige som oss. Det er en del som kommer for å bli underholdt, rett og slett se god fotball. Noe vi vet at FFK forsatt kan. Noen blir lei seg, noen blir forbanna og velger å gå. Er det så jævlig dumt? Folk reagerer forskjellig. Dette er jo bare en fillesak. Nå snart når guttane begynner å vinne igjen så er det jo ingen som går før tiden. Alle skal ha med seg målet til Ringberg i det 90. minutt.

---------------------------






Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 09 jun 04, 11:51
døm ødelegger for oss som er igjen å da, går i veien så ikke vi heller for sett deler av kampen. :mad:

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 09 jun 04, 11:56
Jeg er helt enig i at de er noen jæ... idioter. Det er bare det at hadde de ikke kommet så hadde vi ikke vært så mange tilskuere. Satt selv på hovedtribunen på den kampen og måtte reise meg hver gang en idiot skulle gå hjem.

---------------------------






ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 09 jun 04, 13:00
FFk har blitt et kult fenomen i byen. Det er mange som bare er der fordi det er kult, og fordi alle andre er der...

De forsvinner snart, uansett resultater..

Hvis en går før kampen er slutt i Plankehaugen, da er man på tynn is altså....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 14:12
Det er nok av dem som står på Plankehaugenfeltet som ikke heier. Det er nok en del av disse som også går før kampslutt.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24