Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore P

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 08 jun 04, 23:55
...og Harry skal prate sammen. Her blir det mest sannsynlig comeback :ffk:

Hørte det nå i kveld.
Husk at jeg sa det først :D

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 jun 04, 00:00
Han er ikke messias, vi trenger noen som er trente og kan gjøre en innsats nå. Tore er alltid velkommen og hadde sikkert gjort en god figur senere i sesongen.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 09 jun 04, 00:03
Han kan jo først spille fra 1. juli uansett.

Aldeles glimrende, etter min mening. Virkelig synd at han ikke har vært med hele tiden.
Hans rutine, fotballhjerne og klokskap på banen kan kanskje bli helt avgjørende.

Jeg våger på et bittelite "hurra!" på forhånd

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 09 jun 04, 00:09
Han kan vel spille i teorien mot moss, han har jo ingen kontrakt. Så det er vel ikke snakk om noen overgang. Hva vet jeg, men klart TP hadde vært helt konge å hatt med igjen :) Men tror ikke han hadde gått rett inn på laget. ingen kamptrening, formen vet jeg ikke.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 09 jun 04, 00:14
Overgangsreglene er klare: det er bare i "krisetilfeller" at forbundet gir dispensasjon utenom overgangsvinduene. Det gjelder stort sett bare på keeperplass, som i Odd.
Selv om det er forsvarskrise hjelper det lite i forbundet, tenker jeg :D

Ufint av meg å røpe kildene, men formen skal være god - selv om det er mangel på kamptrening :ffk:

Så kan vi kanskje alltids diskutere hvor mange kampøvinger en mann med en hel voksenalder i proffotballen, VM og et lass landskamper trenger for å være i bedre slag enn våre forsvarsspillere for tiden...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 jun 04, 00:28
Tore P comeback, det var noe nytt, sikker på folk kommer til å gnåle etter det til Tore dævver...:rolleyes:

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 09 jun 04, 00:42
Endret: 09 jun 04, 00:50
Akkurat nå så tar vi imot alt med åpne armer.

Tore er en spiller som i hvert fall vet hvor han til enhver tid skal plassere seg selv og medspillere i de forskjellige situasjonene som oppstår under kampens gang. Rutine og atter rutine...

I tillegg kommer selvfølgelig også den psykologiske trygghetseffekten med tanke på resten av laget.

Vi har rett og slett ikke noe annet alternativ per dags dato.

Hvis da dette stemmer...

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 09 jun 04, 07:54
Endret: 09 jun 04, 07:55
har fra sikre kilder at Tore har hatt ønske om hjelpe FFF, men har ventet på et utspill fra FFK. Formen til Tore tror jeg ingen bør bekymre seg over, da det går rykter om at han har trent kontinuerlig og han har en lett trent kropp. Håper det ordner seg umiddelbart, det burde vel være mulig å få spille før overgangsvinduet da hans siste klubb var FFK. DEt samme skjedde vel med Leo da han gikk til Lyn , han var uten kontrakt og var dermed uten for reglene om overgang mellom sesongene

LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 09 jun 04, 08:21
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Han kan jo først spille fra 1. juli uansett.


Han kan faktisk bli klar på en dag. Han er en såkalt "free-agent", og dette er det helt andre regler for.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


Svennis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 12

Lagt til: 09 jun 04, 10:14
Dette har ikke noe med "free-agent" eller overgangsvinduer å gjøre. Tore P. er FFK-spiller og kan selvfølgelig spille kamper for FFK når som helst hvis treneren mener han er god nok. Overgangsvinduet 1.juli gjelder spillere som går fra proffkontrakt i én klubb til proffkontrakt i en annen.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 09 jun 04, 11:11
Opprinnelig postet av Svennis
Dette har ikke noe med "free-agent" eller overgangsvinduer å gjøre. Tore P. er FFK-spiller og kan selvfølgelig spille kamper for FFK når som helst hvis treneren mener han er god nok. Overgangsvinduet 1.juli gjelder spillere som går fra proffkontrakt i én klubb til proffkontrakt i en annen.

Det du sier betyr at Tore P. har kontrakt med FFK, og det har han vel ikke?! Har han ikke det kan han ikke "selvfølgelig spille kamper for FFK når som helst"... :confused:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Svennis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 12

Lagt til: 09 jun 04, 11:19
Man trenger ikke kontrakt for å spille kamper. Det handler kun om hvilken klubb man er spilleberettiget for. Siden Tore ikke har gått til noen annen klubb, er han FFK-spiller og kan spille for klubben når som helst. Igjen: Overgangsvinduene gjelder utelukkende spiller som går fra proffkontrakt i én klubb til proffkontrakt i en annen. Hvis det hadde eksistert amatørspillere i distriktet som hadde vært gode nok til å spille for FFK, kunne de også blitt spilleberettiget for klubben når som helst, med bare tre dagers overgangstid. Hele overgangsreglementet ligger ellers på NFFs sider.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 jun 04, 11:54
Endret: 09 jun 04, 11:55
Selvfølgelig kan Tore P. spille for FFK før 1. juli. Han har jo ikke vært i noen annen klubb etter at han la opp for FFK.
Da er det heller ikke snakk om noen overgang, men fornyelse av sin tidligere kontrakt:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 09 jun 04, 12:00
Trenger all den hjelp vi kan få. Håper bare at han kommer i form fort. Lurer litt på hvor han får denne plutselige motivasjonen fra. Det var jo helt uaktuellt i høst. Ingen tvil om at Tore hever laget hvis han er i form.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 09 jun 04, 12:18
Er ikke sikker på at Tore P. er den rette løsningen, men selvfølgelig dersom man ikke klarer å finne andre forsterkninger, så er det vel en nødløsning.
Vil bare minne om at da Tore P. sist år gikk syk, så spillte Jørgen Pettersen veldig godt som erstatter. Så godt at ikke Tore P. ønsket å fremskynde noe comeback på høsten.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ginola

Knøttespiller
Ble medlem: 18 mai 04
Innlegg: 45

Lagt til: 09 jun 04, 12:58
Tore P. er ikke mannen.

Vi trenger en mann som kan være med i mer enn 1/2 år.

Vi må forsterke laget på en måte vi har nytte av også i fremtiden.



Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 09 jun 04, 13:32
Enig med ginola, Tore P er i tilfelle kun en "nødløsning", men jeg nekter å tro at han hadde gjort det dårligere enn de vi har bak der nå.

ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 09 jun 04, 14:01
Jeg kan ikke fatte og begripe at dere mener alvor - at "pensjonister" skal forsterke laget.
Hva med Ahlsen ? han har jo kamptrening.

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 04, 14:02
Vi trenger all den hjelp vi kan få. Hvis TPer god nok for FFK så bør han få spille.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 09 jun 04, 15:57
Opprinnelig postet av Pk
Enig med ginola, Tore P er i tilfelle kun en "nødløsning", men jeg nekter å tro at han hadde gjort det dårligere enn de vi har bak der nå.


Dersom muligheter til å forsterke bak er der (noe ihvertfall jeg ikke kan bedømme, mtp Tore P) må den tas!!! Om en bare for to kamper, og ihvertfall en hel høstsesong.

Mulig det er panikken som snakker...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24