Husk meg
Brukernavn
Passord

Anders Holberg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 19 mai 04, 13:19
Registrerer at Anders Holberg scorer i bøtter og spann for 2. laget. Bør han ikke snart få prøve seg på A-nivå?

19 år og målteft høres ut for meg noe vi kan ha god bruk for.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 mai 04, 13:24
Han er god foran kassa, det viste han igår, samtidig er han kjapp. Blitt sterkere også siden ifjor, men fortsatt litt veik. Syns han blir misbrukt litt på 2. laget, hvor han har spilt ving mye...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 19 mai 04, 13:37
syns også anders skal få spille litt mer som spis på 2 laget før vi gjør noe mer tror han passer bedre der ..
En flink gutt men trenger 1 år til ..

PS! syns flere skal møte opp på 2 lags kamper :ffk:

---------------------------

1 plass. 2005


Svennis

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 12

Lagt til: 19 mai 04, 13:52
Scorer i bøtter og spann? Så vidt jeg kan se har han scoret 2 (to) mål i år for 2.laget, begge mot lapskauslaget Navestad. Jeg tror det skal litt mer til før du er klar for Tippeligaen!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 19 mai 04, 14:06
Som sagt, han spiller ving, og scora to mål fra den posisjonen igår, det er jo bra. Hadde han spilt spiss hele sesongen hadde det blitt mange mål, han er en meget god avslutter.

PS! Syns også at flere skal møte opp på 2. lagskamper, det er vanvittig moro å se guttane herje med svakere motstand, særlig Gherland McDonald...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 19 mai 04, 14:56
Tror nok Holberg er en spiller på sikt ja, en god juniorspiller, men neppe noen tippeligaspiller med det første.

Derimot Gherland McDonald, gled dere til den dagen han fyller 18, han vil gøre underverker på banen. Han er født til å spille for FFK, en artist som vi må beholde så lenge vi kan. Men også han trenger tid. Gi han noen muligheter som innbytter på høstsesongen, så er han er stjerne allerede nesteår.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


LaJo

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 131

Lagt til: 19 mai 04, 15:13
Gleder meg til vi får se Gherland McDonald på banen til høsten. Her ganske sikker på at han får prøve seg i noen kamper.

---------------------------

Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 19 mai 04, 23:27
Holberg og McDonald er lovende, ja, men det er stor forskjell på juniorfotball, 3. divisjon og Tippeligaen.
Å la de få smake på nivået gjennom å være med på benken og enkelte innhopp er selvsagt viktig. Men de bør prestere stabilt meget bra på 2. laget for i det hele tatt å være med i diskusjonen rundt a-laget


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3