Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 22 apr 04, 22:50
Premier Pub i SÆRP ??? Men i alle dager ... Kan dere ikke komme ned her i stedet da ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 22 apr 04, 22:59
Kommer sikkert en del til Fredrikstad også. På slike korte borteturer er det mange som reiser på egenhånd med tog eller bil.

Resten av de organiserte bussene drar fra Oslo 16.30. Det er dessuten 3 privateide supporterbusser som ofte har sitt eget opplegg.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 apr 04, 23:28
Endret: 22 apr 04, 23:29
Hm...

Jeg har en personlig agenda i kampen mot nettopp VIF,
...diverse ting fra e-cupen skal hevnes !

Det blir to fluer i en smekk... ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 22 apr 04, 23:56
Det ble jo mye traktorprat i forkant av den kampen. Enkelte uttalelser ble blåst voldsomt opp, men det så ut til at de fleste supporterne i Polen tok det med et smil etter diverse presiseringer og dementier fra Vålerengas side. Jeg så blant annet en side der Wislasupportere hadde laget forslag til bannere med traktorer i ulike varianter. Morsomt.

Det kom imidlertid også en del sinte reaksjoner, spesielt til vpn.no. En av dem var ganske fornøyelig:

"Valerenga!! You are bollingmoer. Your stadion is a dass. Your fans are drittsekk. Our Wis?a will forpult you!!! Hey, hestkuk, yes you norwegian dope, I`m talking to you:KNULLE!!!!!!". "

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 23 apr 04, 00:01
Endret: 23 apr 04, 00:02
He, he...

Den var særdeles saklig ja...:D

Det er slik det blir når Wisla-supportere får tak i en ordbok.

Håper dere ellers hadde det fornøyelig i Krakow. ;)

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 23 apr 04, 00:25
Endret: 23 apr 04, 00:40
Var desverre ikke i Krakow selv, men de som var der kan fortelle om en tur som gjorde inntrykk. Kamputfallet bidro selvfølgelig sterkt til det, men man opplevde også Krakow som en veldig vakker by. To busser fra Klanen tok også turen til Auchwitz, en opplevelse ingen kommer upåvirket fra.

Et turreferat fra Krakow kan forøvrig leses her:

Vålerenga På Nett

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 apr 04, 02:44
Hvis Klanen har fått 3000 billetter er det rett og slett skandale!! Det var jo 9900 fredrikstadfolk på kampen mot rbk!! nå er det kun 7000 av dem som har mulighet til å få billett til kampen mot VIF!! Håpløst!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 23 apr 04, 17:50
Opprinnelig postet av ajg
Hvis Klanen har fått 3000 billetter er det rett og slett skandale!! Det var jo 9900 fredrikstadfolk på kampen mot rbk!! nå er det kun 7000 av dem som har mulighet til å få billett til kampen mot VIF!! Håpløst!!!


er dere blinde hele gjengen!! eller er bare fortrenging?!? Både i denna og i den forrige tråden detta er blitt tatt opp så har det blitt presisert at vi fikk 1500 billetter med engang, hvis de gikk fort unna så kunne vi få 500 til, noe vi har fått. Enga har fått 2000 billetter.

Får de som ikke så det tar vi det engang til: Enga har fått 2000 billetter.

For siste gang: Enga fikk to tusen - 2000 - billetter!!!!

sånn da håper jeg alle så det :) Utover det får jeg vel si at vi alle gleder oss til neste mandag (faan ta Canal+) og at togturen nok blir et leven uten like :D

løkke til i helga!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 apr 04, 18:42
Endret: 23 apr 04, 18:48
Ja vi gleder oss. Og hvem er du som hever deg over "fasit" her inne. Så skråsikker..

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 23 apr 04, 19:58
Endret: 23 apr 04, 20:00
vel den fasiten er like hølete som den siste norskeksamen i den videregående skolen hehe.

Jeg skriver det som er riktig blant annet fordi jeg gidder å sjekke de tinga jeg prater om. Siste oppdatering fra Sjappa om antall billetter var følgende (6.april)

"Tog var tingen, før Klansropet har nådd alle medlemmer har allerede 330 vært ned om Sjappa og kjøpt billett til klanstoget. De siste 120 billettene vil nok være solgt i løpet av mandag/tirsdag over påske. Vi jobber med å få flere vogner fra NSB men kan foreløpig ikke love noe. Til selve matchen har vi solgt 1000 av 2000 billetter som er reservert VIF"

siden det ikke har kommet noe mer info har vi heller ikke fått fler...så det så ;)

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 23 apr 04, 20:11
Endret: 23 apr 04, 20:24
Så du garanterer at det som Sjappa opplyste 6. april stemmer, det er jo glimrende. Dette er jo en super fasit, sikkert mye bedre enn informasjonen hvem som helst av oss kunne fått ved å ringe Sjappa idag den 23. april å spørre. Selvfølgelig er det da riktig, siden "du gidder å sjekke de tinga du snakker om". Den stilen var jaggu hølete ja.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 23 apr 04, 22:17
Endret: 23 apr 04, 22:18
Sjappesjefen bekrefter i kveld at Vålerenga totalt har fått tilgang til 3000 billetter til kampen i Fredrikstad. Om det ligger an til at det blir solgt så mange billetter vet jeg ikke, men regner med at evt. overflødige billetter blir gjort tilgjengelig for FFK-supportere.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 23 apr 04, 23:03
Takk for opplysningen Rico, Taz mener vel på at det ikke stemmer med fasiten da men.:D..

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Taz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 04
Innlegg: 19

Lagt til: 23 apr 04, 23:45
nei det gjør ikke meg noe, betyr jo bare at det blir flere av oss :D

Var forøvrig jeg som spørte for å se hva som var riktig, og man får nok bare innse at informasjonsflyten ikke alltid er sånn som den skal, men jaja...Toget er fullt vaffal ;)

Ricochets

Knøttespiller
Ble medlem: 03 apr 04
Innlegg: 42

Lagt til: 23 apr 04, 23:50
Kommer sikkert mer nøyaktig informasjon fra Frode og andre ansvarlige til uka når Brann-kampen er unnagjort.

---------------------------

Drakta i blått med en anelse rødt i.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 24 apr 04, 00:00
Fy f...!!!! :mad:
Nå begynner jeg å bli dritt lei disse aristokraten-folka, som bare driter seg ut gang etter gang!!! Hvorfor i svarte skal 1/3 av stadion reserveres til VIF??? VI har hjemmebane, og alle Fredrikstadfolk som vil se kampen burde ha mulighet til det!!! I tillegg er jo dette å be om og bli sunget ut på egen stadion! Flaut og pinlig!!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 24 apr 04, 00:04
Nå tror jeg nok ikke at klanen er avhengig av de 1000 ekstra billettene for at de skal klare å synge ut plankehaugen men... Uansett merkelig at de får så mange billetter når aristokraten/klubben vet hvor stor interessen er i byen.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 24 apr 04, 00:09
Endret: 24 apr 04, 00:10
Helt enig ajg,
...det er virkelig første gang jeg opplever noe lignende.

Et direkte hån mot eget publikum. :mad:

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 24 apr 04, 01:42
Helt enig! For VIF er det akkurat som å komme hjem. Å spille på bortebane, skal føles som bortebane!!!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 24 apr 04, 07:34
helt høl i hodet....bortepublikumet skal ha 1850 billeter til disposisjon....Dette her kommer til å føles som en hjemmebane for vif...dårlig av aristokraten...kunen fint ha fått solgt ut de andre her hjemme...:mad:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 9 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24