Husk meg
Brukernavn
Passord

Ingen grunn til å deppe

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 18 apr 04, 22:25
0-2 mot Rosenborg og ennå ikke et eneste mål i årets tippeliga. Men synes likevel mye var positivt. FFK rystet til tider norges beste fotballag i 1. omgang, men burde selvsagt scoret. At RBK putter på den måten de gjorde, etter å ha skapt så og si ingenting en hel omgang, er jo forøvrig bare for typisk.

Synes FFK spilte sitt eget spill, turte å tro på at de klarer å behandle ballen, og hadde mange bra trekk. Stå på, dette løsner snart. Tror mange lag skal få slite på stadion! (Men det kunne vært ålreit å fått den første scoringa snart :ffk:)

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 apr 04, 22:52
Enig, mye posistivt tross to tap i de to første kampene. Men nå er hvetebrødsdagene over, nå er det kun mål og poeng som gjelder. uansett motstander og bane. Ingen lever på hederlige nederlag. Men jeg tror på dette, poengene kommer.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 apr 04, 22:56
Veldig enig kjo, nå kan vi ikke være fonøyde med hederlige tap lenger og 0 mål, nå har vi møtt de 2 antatt beste lagene og nå må vi begynne å score mål og sanke poeng!! :ffk:

Er ganske bekymra over at vi ikke klarer å putte på 1 omgang i dag, nesten utrolig!

sholm

Knøttespiller
Ble medlem: 15 mai 03
Innlegg: 26

Lagt til: 18 apr 04, 23:07
Guttæne spilte en kjempekamp.. Mangler det lille ekstra snart, men føler meg rimelig trygg på at det kommer. Spillemessig er det hvertfall ingen grunn til å deppe. Har fuull tillit til at målene kommer..:ffk:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 apr 04, 23:13
Endret: 18 apr 04, 23:15
Er faktisk ganske stolt av laget i dag. Tydelig at de hadde innsats, og de lot seg ikke knekke av RBK. Vi viste at vi ikke blir noen kasteball i årets serie.

Litt minus at det tok en god stund før folk kom inn på tribunen. Jeg ankom Kråkerøy 1910 og gikk til stadion, og fikk akkurat se gressmatta når de starta kampen. Dette burde det gjøres noe med. Det sto rundt 100 folk utenfor, inkludert meg, å ventet på å komme inn, så går det 25-30 minutter før det begynner å skje noe. Dette burde ha blitt gjort noe med før, men er det mye folk så er det mye folk.

Til dere som forlater stadion når RBK scorer 2-0. MEDGANGSSUPPORTERE! Bli nå for svarte igjen til kampen er over, og støtt guttæne til siste slutt. Uansett om kampen er tapt, og køen er mindre, så koster det vel dere ikke all verden å bli igjen til slutt?

Og til deg som ikke sto langt unna meg. Hvis du skal ta med dama på kamp og briefe så gjør research susen. For Brian West er ikke Welton Melo som du så selvsikker påsto, og når du senere nevner West, så er ikke han noen brite, men amerikaner.

Det var en god del ting som kom ut, som ikke akkurat stemte, men men :)


Til sist vil jeg bare si at det var utrolig hyggelig å se så mange jenter på stadion, flere av dere ga også bra lyd fra dere, og dro de andre i gang. Sånt liker vi ;)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 18 apr 04, 23:15
vi har ingen grunn til å henge med huene..dette beviser at vi har noe å gjøre i tippeligaen og at vi overlever..RBK,LSK de antatt to beste laga....har gitt dem skikklig kamp...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 18 apr 04, 23:16
Er alltid fornøyelig med folk som prater i ett kjør om spillere de ikke kan riktig navn på, og ikke vet en dritt om. Hadde en sånn en rett ved meg i hele fjor, latterlig fyr. Men det er bra underholdning da :)

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 apr 04, 23:19
FFK1903: Du får komme tidligere da vøtt!! :)

Men, jeg er helt enig... Kan ikke gå før kampen er ferdig... og ihvertfall ikke når guttæne spiller så bra som nå. Gleder meg allerede til neste kamp!!!

Festlig med folk som uttaler seg skråsikkert på ting de ikke har peiling på :)... Var forresten skaden grunnen til at West ikke startet kampen i dag? Jeg synes den mannen hører hjemme i første11`ren...

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 18 apr 04, 23:34
Endret: 18 apr 04, 23:35
Enig i emnet, ingen grunn til å deppe. Men det må være lov å å si følgende: Det hjelper jo ingenting om vi henger med på banen når vi ikke klarer å score. Håper det løsner snart! Da kommer vi for fullt!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 apr 04, 23:43
To ting må vi hvert fall rette opp om vi skal overleve:

1) Vi MÅ bli mer besluttsomme, kaldere og tøffere foran motstanderens mål. Vi må selvsagt ha troen på at vi vil få det veldig snart, men selv Eggen sier han er bekymret over situasjonen. Jeg deler hans bekymring.2

2) Vi kan IKKE stå med lua i hånda på dødball i mot. I dag var det livsfarlig HVER gang RBK fikk corner. Like farlig som frispark fra 18 meter. Selv om Frode Johnsen, Karadas, Hoftun er store og sterke, så MÅ det gå an å gå i kroppen og forstyrre. Da er 90% gjort. I dag ble FFK stående som passive juniorspillere på cornere i mot. Bare flaks at vi ikke slapp inn et par mål til.

Legger også til at midtforsvaret vårt sliter veldig på tempo når vi står høyt. Karadas er ingen rask spiss, men Helland hadde store problemer.

Når alt dette er sagt:

Vi viser at vi henger med i banespillet og har mye å vise frem. Men vi må kvitte oss med disse graverende feilene før det er for sent.

Neste motstander er Molde. Likte VELDIG dårlig at de ble ydmyket i Bergen i dag. Likevel er det mulig å ta poeng der oppe, og retter vi opp i det vi gjorde feil i dag og mot LSK, så tar vi poeng.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 apr 04, 01:04
Costanza, husk at Aalesund trengte halve sesongen på å tilvenne seg Tippeligaen. FFK ser ut til å ta solide steg mot det samme på kortere tid.

Vi har møtt de to lagene som tippes å kjempe helt i toppen i årets liga, og vi har holdt ut bra mot dem begge. De fleste skeptikkere trodde vi skulle få grisebank av begge.

Når det gjelder Molde, kan det tippe begge veier. Enten tar de en kjemperevansj neste gang, eller så har de allerede mistet selvtilliten, noe Molde har en tendens til å gjøre veldig fort. Det skal ikke mye til før de sutrer og spiller dårlig. Så ikke gi opp håpet.

Når det gjelder meg selv og å komme på kamp, så kan jeg dog skylde litt på gangbroen. Måtte jo selvfølgelig komme en båt akkurat i det jeg skulle over. Så det ble å vente en god stund før jeg kunne gå over. Broen kom nemlig ikke helt ned, og det lyste rødt i 5-10 min, før samtlige dret i det og gikk over...

Spiller vi slik vi gjorde i dag, og får den forløsende scoring, så tror jeg vi kommer til å slå veldig godt fra oss. Nå er det bare å håpe på fulle hus når VIF kommer om to uker, DA blir det fest :ffk:

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 apr 04, 01:15
Så lenge vi unngår å slippe inn mål mot Enga (for de slipper IKKE inn mange mål), så kan det fort bli poeng - i i alle fall uavgjort.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 apr 04, 02:08
Holters, hva er det for en holdning ? ;)

målet må vel være å score fler mål på enga enn de gjør mot oss, ikke å slippe inn færre...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 apr 04, 09:31
Til FFK1903:

Dersom du kom 19.10, og ikke var inne før kampen begynte, så lurer jeg på hva du har drevet med.

Jeg satt på den nye tribunen. Ankom 19.30 og var inne 19.35. Helt perfekt oversikt, og glimrende plass.

At du rakker ned på de som gikk på 0-2, har ingen betydelse på dette forumet, for jeg kan fortelle deg at det var personer som ikke kan stave internett, ei heller klarer å logge inn på en pc.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 19 apr 04, 10:21
Opprinnelig postet av FFK1903

Til dere som forlater stadion når RBK scorer 2-0. MEDGANGSSUPPORTERE! Bli nå for svarte igjen til kampen er over, og støtt guttæne til siste slutt. Uansett om kampen er tapt, og køen er mindre, så koster det vel dere ikke all verden å bli igjen til slutt?



enig, men må innrømme at jeg gikk før kampslutt da han jeg skulle sitte på maste om å slippe å sitte i kø så sent på kvelden. skulle gjerne vært igjen og klappet gutta av banen slik tilfellet var på åråsen, da var det frysninger på ryggen og full pakke.

morsomt om vi klarer å dra over 8 000 på hjemmekampene i år. Noen som vet hva de har budsjettert med??

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 apr 04, 10:59
Til oleberg.

Skaffet dessverre ikke billettene selv (det gjør jeg neste gang), slik at vi fikk billetter i klokkesvingen, faretruende nær trønderfolket. Vi gikk rundt nesten hele stadion, og det stod 10-15 personer i kø ved alle innganger, utenom den til klokkesvingen, der stod det 100 stykker sånn cirka. På 10 minutter hadde køen flyttet seg 5 meter, og da stod vi bom stille i et kvarter. Så var det plutselig som om noen fant ut at det var på tide å gjøre noe og plutselig gikk det fremover igjen.

Når det var spilt 20 minutter av kampen var det fremdeles folk som ikke hadde kommet inn.

Og det er sikkert de som er her inne som drar tidligere også, så bare på innlegget over mitt ;)

Budjettet er vel på 5-6 000 tilskuere tror jeg...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 19 apr 04, 11:01
Spillemessig var jo kampen en solid opptur, i hvert fall i store deler av 1. omgang. Men dessverre blir vi avkledd offensivt; våre spillere er rett og slett ikke gode nok. Jeg kjøper ikke "det løsner snart". På de siste ni kampene har vi scoret tre mål. Det er ikke tilfeldig. Men for all del; Molde har mindre tøffe og mindre gode midtstoppere enn Lillestrøm og RBK. Derfor har vi en god sjanse nå

:ffk:

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 19 apr 04, 11:08
I følge nettavisen er FFK sitt budsjett på 5500 og hadde et gjennomsnitt på 5000 i fjor.

Ellers syntes jeg at FFK gjorde en enorm kamp og RBK kom ikke til med spillet sitt i det hele tatt. At resultatet ble 0-2 er det ikke noe å deppe over. Det første var et unødvendig drittmål og det andre må bare komme når presset ligger så høyt fra FFK sin side.

Det hadde vært værre hvis de ikke hadde lagt seg høyt på slutten - det viser at laget vil noe og hvis lykken slår riktig ut, vil dette kunne gi poeng (for håpentlig nok ?)

Men en kan bli irritert på synsere som Ivar Hoff, som trykket FFK ned i småguttklassen og fremhevet RBK som det solide laget i går.

Greier FFK å holde innsatsen på dette nivået - er det stor mulighet for poeng til helgen og da er det i gang


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3