Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad best på tribunen!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 apr 04, 22:09
Må si at jeg virkelig var skuffet over hjemmepublikumet på Åråsen. Jeg hadde forventet meg så enormt mye mer - dette skulle være kampen hvor vi skulle blitt utsunget av ivrige fulger, men hva skjedde? Jo, Plankehaugen vant tribunekampen.

Hvis dette er det beste/nest beste Tippeligaen kan tilby på supporterfronten, så kommer Fredrikstadsupporterne til å ta mange tribuneseire i år!

La oss håpe at guttane klarer det samme, så går vi en lys fremtid i møte!

Jeg ble i alle fall ikke skremt - verken på banen eller supporterfronten.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 12 apr 04, 22:14
Fra en som ikke kom seg til Lillestrøm; dere hørtes sinnsykt bra på tv-sendinga også! Gratulerer!!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 12 apr 04, 22:44
Enig Holters, var også skuffet over pipp-pipp`ene, var ikke så veldig mye fart i dem. De gangene de virkelig satt i gang var det bra, men det var for sjeldent. Synes at hele kortsiden vår gjorde det veldig bra med sang i dag i alle fall :)

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 12 apr 04, 22:59
Tør jeg spørre hvor du satt, holters?

Jeg sto i FFK-svingen, og vi hørte svært lite til kanarifansen, selv når vi så at flere tusen av dem hoppet og sang....Men jeg tviler på at forholdene var like på langsiden. Kanarifansen mener nemlig selv at de satte oss på plass på supportersiden..you catch my drift.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 apr 04, 23:04
Jeg satt på Robo-tribunen, felt G. Midt mellom fugla og Plankehaugen. Kan for øvrig følge den samme diskusjonen på VGD.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 13 apr 04, 00:10
Så dere vant tribunekampen dere da?? Ja vel. Rart jeg aldri hørte noe til dere da! Skuffende at en hel sving med motstandersupportere lager så lite liv. Og ja, KFL var litt tamme i dag også.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 apr 04, 00:24
KFL sang høyt når de virkelig sang, men det var veldig sjeldent man hørte noe. Plankehaugen var gode, men var som regel 1-2 av sangene som virkelig satt og kom veldig høyt ut.

Jeg satt i likhet med Holters på Robo felt G.

Synes begge lags supportere bidro til å legge en fin ramme rundt kampen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 apr 04, 00:34
Jeg stod i adidas svingen til FFKsuporterne og jeg hørte naturlig nok ikke noe til kanarifugla, men med det blotte øye så virket det ikke som det var så mye liv der borte. Har dog en følelse av at de som satt i deres ende av stadion er av en annen oppfatning.:confused:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 00:44
Endret: 13 apr 04, 03:50
jeg sto på adidastribunen bak mål, og kan si til veiron og alle andre fugler at jeg faktisk ikke hørte dere en eneste gang! jeg så dere hadde et skjerfhav en gang, men hørte ikke noe lyd fra dere.. Så for meg er det enkelt å si at vi utklassa dere i tribunekampen, akkurat som dere påstår at dere gjorde. men når man står midt i sin egen supportergjeng kan man ikke vurdere hvem som har vunnet tribunekampen. det må folk som har sittet ca midt i mellom avgjøre, og her har vi 2 stk som mener at plankehaugen var best.

Jeg ble faktisk VELDIG skuffa over kanarifansen i dag. ikke god synging, og "tidenes" tifoshow på åråsen var neimen ikke mye å skryte av. og skulle ikke dere spre dere slik at det ble synging og svaring fra 3 tribuner da?

Utrolig morro at så mange ble med og lagde liv og røre i dag! var vel ca. 1000 syngende som sang nærmest konstant gjennom hele kampen, og klarer vi og opprettholde det framover så blir dette knæll! Når så mange FFK-supportere sto igjen og hyllet guttane etter kampen, frøs jeg nedover ryggen!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 13 apr 04, 08:51
Sto også på adidastribunen, og er enig i at det ikke var lett å høre kanarifansen. Men mest skuffa (?) var jeg over resten av publikum. At kanarifansen ikke klarer å få med seg langsidene mer enn det de gjorde er svakt.
Så mange mennesker og så lite kvittring.

---------------------------

Marching on together!


ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 13 apr 04, 10:39
Har hørt fra flere kanter som i utganspunktet skal være nøytrale,som sier at Plankehaugen var et lite hakk bedre en kanari.
Og det sier vel sitt at det nå pågår en diskusjon om hvem som var best på åråsen.
Kanari burde vel kansje svelge litt av sin stolthet når de på deres egen bane får så stor motstand på tribunen.
Og skulle det være noen tvil om hvem som vant kampen på tribunen,så har jeg bare et svar til det;vi skal bare bli flere og flere og synge høyere og høyere..
(tror vi kommer til å vinne en pen sum med kamper også,viktig det og vel?).....

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 13 apr 04, 11:12
Plankehaugen el Plakehaugen m/venner??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 apr 04, 11:35
Du som er en ihugga supporter Hjælmen. Dette kommer du aldri til å oppleve. Syns nesten litt synd på deg.

Må bare berømme din lille vennegjeng for bra trøkk. Men å ta opp kampen med kanarifansen som vi gjør i første TL-kamp, kan du bare drømme om.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 apr 04, 11:46
Vi drar samlet som FFK kolektivet på kamp godt organisert av Plankehaugen m/venner

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 13 apr 04, 11:54
Skjønner ikke helt poenget med å konstant rakke ned på Hjælmen. Han opptrer eksemplarisk her inne, så da synes jeg vi andre skal behandle ham likeså.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 13 apr 04, 11:59
Ok.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 13 apr 04, 14:53
Vi var bra, men klapper vi ikke litt mye samtidig som vi synger? Sangene drukner litt.

---------------------------






ACE

Juniorspiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 81

Lagt til: 13 apr 04, 15:12
Helt enig ! Klapping er bra, men ikke i utide ...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 13 apr 04, 15:23
ble litt for mye klapping ja.. også synes jeg vi sang sangene litt for fort..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 13 apr 04, 15:38
jeg satt litt til høyre på adidas tribunen og jeg ble litt skuffet over at ffk supporterne ikke er helt samstemte.
på høyre side var det en gjeng som dro igang sine egne kamprop og jeg synes at dersom vi alle hadde sunget de samme ropene/sangene så kunne vi vært helt ekstreme.
ellers så synes jeg at vi er kongebra på tribunene, men kan bli bedre med samstemt hvis vi er samstemte:o

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3