Husk meg
Brukernavn
Passord

Plan for tribune aktiviteter på Åråsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 28 mar 04, 19:43
Rart at ikke dere er mer ydmyke.
Dere har jo sjøl vært der vi er idag når det gjelder tribuneliv. Jeg var en del på Åråsen for en del år siden, og nivået på supporterskaren den gang var ikke mye å skryte av, men dere har blitt bedre organisert og veldig bra lydmessig.

Hadde vi vært på forumet deres å skrytt av at vi skulle synge dere i senk osv, så kunne jeg forstått tonen på innlegget ditt, men du er på feil forum.

Hovmod står for fall!

---------------------------

Macka fra start!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 28 mar 04, 21:16
Bra lydmessig. Vi får nok problemer med den kampen. Men vi gir oss ikke. Våre spillere skal merke støtten fra oss gjennom 90 min.
Og..- vi synger i allefall bedre tekst.

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 28 mar 04, 23:50
hvis dette med sang blir hauset bra opp på bussene før vi drar og på vei innover, bl.a. med spilling av ny supporter-CD og et infoark til alle, så kan det bli veldig mange syngende på åråsen.. håper på 1000 syngende..

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 mar 04, 00:01
Hvis vi klarer å gi like mye lyd fra oss, som vi gjorde på Marienlyst sist år, bør vi være veldig fornøyde. På Marienlyst sto vi stort sett å klappet og sang guttane-guttane-guttane. Det er ikke bra nok nå. Nå må vi bruke de nye sangene på CDen, følge Plankehaugens forsanger gruppe og være disiplinerte i forhold til regien til Plankehaugen. Da blir dette fantastis:o:o:o:o:o:o:o:ok bra!!!

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 mar 04, 00:43
Opprinnelig postet av ajg
...håper på 1000 syngende.
He,he...

Minst 500 syngende i vår egen lekegrind,
...og djpete må ut på en laaaaang gåtur.

Greit med en ekstra motivasjonsfaktor,
...ikke sant ? :D

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 29 mar 04, 16:14
Fy faen jeg gleder meg!! Fy FAEN!!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 29 mar 04, 16:59
Djepete: Hvorfor sier du "rart at dere ikke er mer ydmyke". Dere?? Har du snakka med alle LSK supportere, eller mener du at "cresh" representerer alle Kanarifans??

veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 29 mar 04, 17:00
Og når det gjelder å skrike til Baron og andre LSK spillere, værsågod! Jeg tror ikke de blir veldig skremt. De har opplevd værre fra f.eks. Klanen, og Baron er kjent for å le av/med motstandersupporterne.

:-P

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 29 mar 04, 18:13
Og før du beveger deg ut på ennå tynnere is, så lurer jeg på om du har snakka med alle Fredrikstadfans om det med skriking til Baron...- ja den var fin gett...

---------------------------

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 29 mar 04, 18:41
Møklegård: hva er det du snakker om? Hvilken "tynn is" er det jeg beveger meg ut på? Dere SKAL prøve å psyke ut motstanderspillerne. Det jeg påpekte var at det er bare å prøve. LSK spillerne har opplevd værre enn noen østfoldinger som er i eliteserierus.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 29 mar 04, 19:00
Hei kålrabbi!..Bruk oppmerksomheten din på noe annet.At du i det hele tatt tar deg bryet verdt med å skrive på disse sidene beviser vel bare at du er redd for hva FFK kan gjøre med Lillestrøm.Årets første bombe kommer på åråsen,og det i første runde..Eller bombe og bombe,er sikker på at FFK mindst tar 1 poeng i serieåpninga.
Selv om vi er ferskinger på dette nivået både på og utenfor banen vil hele Lillestrøm bli overrasket over hvor mange vi egentlig er når det kommer tusenvis av Fredrikstadfolk inn til dere.

Og en ting er sikkert;FFK patrioter er en vennligsinnet og gla gjeng som vil få mange nye "motstandersupportervenner"i hver by og tettsted de besøker i år:ffk:

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 29 mar 04, 19:36
Hei suragurken. At jeg er her inne skyldes en generell interesse for hva som rører seg i supporternorge og at dere er første motstander.
Men hvis det er så fælt å høre noe annet enn sin egen opphøyde stemme så skal dere få slippe å høre mer fra meg nå. Og vi blir ikke overrasket over at det kommer mange fra østfold. Det er jo en selvfølge når dere er sulteforet på eliteserie. Men ikke vær så veldig sikker på poeng, da er jeg redd du blir jævlig skuffa.

LSK-ffk 3-0

veiron

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04
Innlegg: 25

Lagt til: 29 mar 04, 19:38
Og en siste ting suragurk; hvis du leser innleggene nøye så var alt jeg ville fram til at ikke alle LSK supportere oppfører seg på samme måte som "cresh".
Vi er ikke alle like kjepphøye. (selv om jeg er sikker på seier, men det er noe helt annet enn å begynne å disse dere)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 mar 04, 20:12
Opprinnelig postet av veiron
Djepete: Dere?? Har du snakka med alle LSK supportere, eller mener du at "cresh" representerer alle Kanarifans??


Nei. Jeg pekte bare mot diverse Kanari-fans som har vært her inne og slengt dritt. Gleder meg sinnsykt til å møte Kanarifans generellt i Tippeligaen.
Vi kommer nok ikke til å synge dere i senk, det er heller ikke vårt mål, enda...
Målet vårt er å bli bedre og bedre for hvert år.
Supporterkulturen har tatt kvantesprang, mens vi har befunnet oss i 2.divisjon, så vi har definitivt mye jobb å gjøre, i tillegg til et bra potensiale.

---------------------------

Macka fra start!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24