Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kongsvinger - FFK, Lørdag 29. oktober 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 29 okt 22, 14:20

Årets siste kamp og årets siste startellever er klar.

Jenssen

Betten - Nielsen - Skaret - Molde

Åsheim - Øby - Drage

Begby - Lima - Okeke

Etter en del kamper i en innendørshall for Kongsvinger grunnet bytte av kunstgress midt i sesongen, egentlig ufattelig at de fikk lov til det, er KIL endelig tilbake på Gjemselund.

Kampen betyr lite eller ingenting for oss annet enn mulige plasseringspenger, mens Kongsvinger i teorien kan havne utenfor kvalik. Det er vel heller liten sannsynlighet for at akkurat det skjer.

Noen tanker?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 okt 22, 16:17

Tja, jeg lurer på to ting. Hva siktes det til med banneret ""Døm visste - lurte ikke oss".

 

Og så lurer jeg på hvor mye himkok megafonisten på hjemmetribunen har hatt i seg.

Kampen hittil har vært et gjesp. Lite å spille for og en treg bane bidrar til å senke tempoet.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 okt 22, 16:26

Har du sett. Selvmål, og vi leder!

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 29 okt 22, 16:29

"Waters, du er en av oss" lurte jeg også litt på. 

Ellers ble det endelig mål, men det var i hvert fall et flaksemål.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 okt 22, 16:51

Hurra, vi endte topp ti Laughing

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 okt 22, 16:57

Overaskende seier mot et Konsvinger-lag som absolutt hadde noe å spille for. Nå er de på 6. plass og får dårligere utgangspunkt i kvallikken.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 639

Lagt til: 29 okt 22, 16:58

Greit å avslutte med en seier i en sesong langt under pari. Nå kommer det noen  spennende måneder med gode signeringer og positiv energi før neste sesong starter(forhåpentligvis Laughing ) 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 29 okt 22, 18:14

Så ikke kampen, så har lite å komme med i så måte, men vi havnet vel ca der vi hører hjemme. Dvs, omtrent der vi ligger på budsjett tabellen. Kanskje til og med litt bedre.

Men, som på 2000 tallet, så har vi fått en daglig leder som sier vi skal bruke mer penger fremover. Håper vi skaffer de først denne gangen.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 29 okt 22, 19:30
Endret: 29 okt 22, 20:45
Endret av: madcow

Opprinnelig postet av Rey

"Waters, du er en av oss" lurte jeg også litt på. 

Ellers ble det endelig mål, men det var i hvert fall et flaksemål.

forholdsvis spesiell uttalelse det banneret, fra mine mer aktive dager opplevde jeg aldri Waters som en som støttet de yngre som var aktive. Ting kan selvfølgelig ha endret seg, men veldig nysgjerrig på uttalelsen og "hvilken" gruppering det sies at han støtter.

til referanse for de som ikke så bannere kan de sees her:

https://imgur.com/a/RHVzte8

 Forøvrig så står det også; en pil opp til venstre mot flagget på den "figuren" på baneret det står "døm visste lurte ikke oss" om jeg tolker rett?

utover det;

- Gøy med litt insj på TIFO-fronten.
- Flott med godt oppmøte (for å være en slik kamp).
- Morsomt å få en stang-inn kamp selv om den er betydningsløs for andre enn Klæboe.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 30 okt 22, 11:36

Opprinnelig postet av madcow

forholdsvis spesiell uttalelse det banneret, fra mine mer aktive dager opplevde jeg aldri Waters som en som støttet de yngre som var aktive. Ting kan selvfølgelig ha endret seg, men veldig nysgjerrig på uttalelsen og "hvilken" gruppering det sies at han støtter.

Det var mitt inntrykk fra den tiden også. Derfor jeg stusset veldig. Må jo være noe ironi inne i bildet her. 

Det positive med spillet i går var jo at vi faktisk holder nullern for første gang på 15(?) kamper? Ellers lite å by på framover bortsett fra den enorme sjansen Kingsley får alene med keeper hvor han ikke engang klarer å avslutte.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3