Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Levanger kl 1800 på Stadion!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 aug 17, 19:06

Med Leko ute trodde vel de fleste at det ble nok en kamp med Akinyemi og Lahdenmäki som stoppere; et stopperpar som absolutt ikke har vært heldige de gangene de har spilt sammen. Men Loberto ser ut til å ha lært av de to kampene og drar et nytt alternativ opp av hatten: Akinyemi og Karoliussen! For dere som husker godt så er det ikke første gang vi omskolerer en midtbanespiller til stopper: Forrige gang var Christian Petersen. Vet ikke om alle var like glad i driblinga hans som bakerste mann, men ellers gikk det jo stort sett greit. Med Karoliussen som stopper blir det nok litt mindre å irritere seg over for de som sitter bak meg på stadion... må jo bli færre støttepasninger fra han nå

Dette åpner vel for følgende lag

Jensen

Westgaard - Akinyemi - Karoliussen - Nuhu

Henningsson - Åsheim - Veteli - Furebotn

Lekaj - Flo

Personlig ville jeg hatt Kapidzic inn i stedet for Flo, men ser ikke helt at det kommer til å skje

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 12 aug 17, 19:27

Opprinnelig postet av Rey

Med Karoliussen som stopper blir det nok litt mindre å irritere seg over for de som sitter bak meg på stadion... må jo bli færre støttepasninger fra han nå

Eventuelt ny klubbrekord i antall pasninger til keeper i en kamp Cool Neida, bra at Loberto i hvert fall ikke går for Shola/Lahdenmäki for tredje gang, de to må aldri danne stopperpar sammen igjen.

Levanger er ett av lagene jeg føler er "salt i såret" for FFKs dårlige tider i 1. divisjon. Kommer opp fra 2. divisjon og gjør det jevnt over bedre enn oss med mindre budsjett og null erfaring fra nivået. Årets tilskudd i kategorien er Florø.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 aug 17, 20:33

Jeg var sikker på at han kom til å bruke Lahdenmäki som stopper, og vil egentlig gi han skryt for å prøve noe annet enn det man tydelig har sett at ikke fungerer.


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 12 aug 17, 23:19

Dette er vel omtrent gitt på forhånd:

Fredrikstad - Levanger 1 - 4

Stene (3)

 

Vil Loberto overleve dette mon tro? 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 aug 17, 23:27

Tja det må jo være en smerteterskel et sted? Det føles nesten som vi allerede har rykket ned. At Stene scorer i morgen og at vi taper er jeg overbevist om.


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 13 aug 17, 11:37

Jeg vet en by ved fjorden, et vakkert lite sted.
Av byer her i Norden, den fagreste jeg vet.
 Ved Sundets stille vanne, med lun og sikker havn,
i ly bak Haugens strande, - Levanger er dens navn.

Her far og mor har strevet, her våre barn har lekt.
Og saga-kjent er stedet, fra tusenårets slekt.
Her møtte handelsmannen, i store skarer opp,
og skibe la til stranden, med hvite seil i topp.

Det gamle mere svinner – så mangt har endret sig.
Det nye fremad rinner, på utviklingens vei.
Men Fjorden, Haugen, Sundet, med fuglesang i sky,
det er dog ikke svunnet, bort fra vår kjære by.

Ja fagre by ved fjorden, du er oss alle kjær.
Av alt hvad gjevt på jorden, du gjevest for oss er.
Ihvorvel du er liten, og uten rang og ry,
du følger dog med tiden. - Gud sign dig, lille by!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 13 aug 17, 18:20

Har'em ikke bortedrakter i Levanger eller? Rødt med hvit mot hvit med rød. Ellers positivt overrasket over å logge på en halvtime inn i kampen uten at Robert Stene har scoret.

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 13 aug 17, 19:30
Endret: 13 aug 17, 19:36
Endret av: madcow

Stene byttet ut! Ingen mål fra Stene denne søndagen! hurra.. det må jo være veldig kjent for han på denne stadion (i FFK-drakt iallefall...)

 

Synes det var skuffende å se da vi ikke klarte å score da vi var 2 (nesten alene) mot keeper tidligere i kampen.. vi var inne i en god periode og nå... mot slutten henger vi ikke helt med (i det hele tatt..?).

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 aug 17, 19:46

Da trur jeg vi må belage oss på kvalik i år. Hvis ikke det blir direkte nedrykk da. Nå begynner det desverre å bli lang vei opp til sikker plass. 


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 519

Lagt til: 13 aug 17, 19:57

Og selvfølgelig klarte Nuhu å dra på seg et gult kort slik at han må stå over mot Bodø/Glimt... Hadde ikke helt tro på at vi kom til å slår Bodø/Glimt neste uke.. men det er et fryktelig unødvendig gult han pådro seg.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 aug 17, 20:45

Vi klare å unngå at Svine scorte, eller sorry jeg mente Stene. Bortsett fra det virker det som vi allerede har rykket ned. Til dere som tror på kvallik må jeg bare minne om at vi skal møte begge lagene under oss på tabellen borte.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 aug 17, 21:08

Fatter ikke hva som skjer i andre omgang. Første omgangen er jo egentlig OK+ syns jeg, men vi er ikke på i det hele tatt i andre omgang. Ser ut som de er slitne, men de kan da ikke ha vært det i hele omgangen? Ser / hører Flo flere ganger skriker for å få løftet laget opp, men vi faller tilbake hele tiden. Flaks at det ikke blir tap i dag etter den andreomgangen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 13 aug 17, 22:12

I første var det mye bra, men andre omgang var så svak at 0-0 faktisk blir et greit resultat for oss ut fra hva vi presterte.

Nå har vi igjen flaks med at Elverum og Arendal får bank. Vi skal snart møte begge disse to, begge borte, og for å være ærlig - jeg har ikke anelse om hva jeg kan forvente av de kampene. Vi kan vinne begge og få luke, eller tape begge.og være på direkte nedrykk igjen.

Gruer meg.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24