Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Strømmen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 jul 17, 20:27

Synes det var et betydelig mindre nervøst lag som spilte dagens kamp som  like godt kunne blitt seier. Tror vi kommer oss greit gjennom høstsesongen uten de verste nedrykksnervene når dette laget får satt seg.

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 30 jul 17, 20:37

Synes ikke laget så ut som de forsøkte å forsvare ledelsen i dag. Synes vi heller tvert om ser veldig aggressive ut etter målet. Kapidzic kommer dessuten inn for Henningsson etter 77', ikke akkurat et defensivt bytte. 

Slik det ser ut for meg så glipper vi alt for mye i presset i andre omgang. Også etter målet er vi utrolig trege i presset på ballfører, og gir Strømmen alt for mye tid med ball på vår banehalvdel, noe som selvfølgelig blir skjebnesvangert når kampbildet blir som det blir. Allikevel var det mye som så bra ut, synes Lekaj så veldig frisk ut på topp, om vi fortsetter slik så blir det flere poeng etter hvert.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 jul 17, 21:29

Opprinnelig postet av ey1984

Synes ikke laget så ut som de forsøkte å forsvare ledelsen i dag. Synes vi heller tvert om ser veldig aggressive ut etter målet. Kapidzic kommer dessuten inn for Henningsson etter 77', ikke akkurat et defensivt bytte. 

Slik det ser ut for meg så glipper vi alt for mye i presset i andre omgang. Også etter målet er vi utrolig trege i presset på ballfører, og gir Strømmen alt for mye tid med ball på vår banehalvdel, noe som selvfølgelig blir skjebnesvangert når kampbildet blir som det blir. Allikevel var det mye som så bra ut, synes Lekaj så veldig frisk ut på topp, om vi fortsetter slik så blir det flere poeng etter hvert.

Synes dette er en presis oppsummering. Vi blir for slappe i presset i perioder, delvis rett og slett på grunn av slurv. Synes ikke det var noe å si på angrepsviljen..

Om noe, var vi ikke defensive nok i hodet på 1-0. 1-1 kommer etter at Strømmen får innkast ved midtstreken og ganske kjapt spiller seg til en situasjon hvor vårt forsvar er i ubalanse (selv om vi tallmessig var i overtall i eget felt). Det er unødvendig.

Dagens bestemannspris til Veteli var velfortjent, han har vært knallgod i de siste kampene (unntatt mot Florø? Jeg så bare 2. omgang fra 2-1 og ut, men resultatet antyder jo at ingen FFKere var knallgode i den kampen Frown) og igjen i dag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 30 jul 17, 21:47

Nei prøve å la være negativ,men som jeg skrev. Fikk 1 baklengs på slutten.Må skape mer og score flere mål!

 

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 17, 22:03

Mener at FFK var klart det beste laget med to i stolpen og ikke så mange store muligheter for Strømmen.... surt ... dette snur med nykommerene som jeg synes alle var med å heve laget..... Litt mer samhandling har jeg tro på en god høst !!


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 30 jul 17, 22:51
Endret: 30 jul 17, 22:52
Endret av: Marthe

NM noen andre var før meg. ;-)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24