Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd - Strømmen-FFK, 04.06 kl. 18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jun 17, 19:44

Vi vant jo 2. omgang da burde vi jo hatt minst 1,5 poeng. Kjempeflott av vårt kjære FFk og vår eminente trener og glimrende spillere. Igjen blir det en hyggelig søndagkveld. Og neste gang da vinner vi, for dette kommer til å snu................

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jun 17, 19:55

At Flo hevder man vinner en 2 omgang. Når spillerne til Strømmen kontrollerer inn kampen uten noe problem, da er det ett stort problem!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 jun 17, 20:31

Sikter vi etter rekorden for færrest poeng i 1. divisjon etter at det ble 16-lagsserie? Da sikter vi oss inn på å matche slike gullsesonger som

2001: Byåsen sist, med 12 poeng

2003: Alta sist, 13 poeng

2004: Tromsdalen, 13 poeng

2014: Ham-Kam, 7 poeng

Alvorlig talt. Vi startet kampen helt greit, vant dueller, men de store sjansene kom ikke. Så kommer en løs pasning i retning keeper i en i utgangspunktet helt ufarlig situasjon, Strømmen scorer og sikringen går. Resten av 1. omgangen var et mareritt. Situasjonen som ga frisparket de scoret 3-0 på, var øyensynlig et utslag av at Akinyiemi skulle gå foran og brette opp ermene, men midt foran egen 16-meter er et tåpelig sted for slikt. Fint frispark da, det skal de ha.

2. omgang var mest for en kjedelig transportetappe å regne for alle involverte. Strømmen hadde alle tre poengene og FFK-spillerne ville nok helst hjem.

Alt som ikke har med kampen å gjøre ... jeg orker ikke. Ikke i kveld. Trenerens fremtid, hvilke spillere som er ubrukelige, hvilke lag rundt oss som vant og hvem som tapte ... jeg orker det ikke. Jeg er motløs, jeg er lei. Lei av å betale for smerte og skuffelse. Å sitte på et stadion med snaue 500 tilskuere og høre hjemmefansen synge "rykker ned, rykker ned" ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 05 jun 17, 01:05

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg tror vi ryker 4-1 og det blir en ny oppvask i kveld og i morgen på Leveangerkampninvå.

Og vi har en vinner! Laughing

(Man må ta det man får, eller hva...) 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jun 17, 09:14

Jeg føler meg ikke som noen stor vinner akkurat, og jeg er også spent på nivået på oppvasken.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24