Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd - Strømmen-FFK, 04.06 kl. 18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 mai 17, 12:39

Ny kamp med nye muligheter for årets første seier.

 

Nå må Loberto vise at han er noe annet enn JHH. JHH sto på å spille 433 med de samme spillerne. AL har også stått for fast formasjon, 451/443. Siden dette ikke fungerer må trenerteamet se etter løsninger på floka. Mitt forslag er å gå for 442, en enklere spillestil som alle kjenner. Rollene og spilleprinsippene er en del enklere her. Mjelde fikk også til dels resultater med dette. AL må i alle fall vise handlekraft. 

 

Forslag til ellever:

Keeper:

Jenssen

Unge spillere vil variere i prestasjonene, men jeg syntes vi må dyrke de unge lovende. Vår unge keeper kan ha noen matchavgjørende tabber, men matchvinnende redninger kommer oftere. Dessuten er han tøff i nøtta.

 

Forsvar:

Westgaard, Shola, Leko og Wright

Skagestad er ute med skade i 2-3 uker. I denne fireren har vi backer som er kreative og raske, og som tør å utfordre fremover. Bakover er de heller svake, men angrep er det beste forsvar, osv. Lahdenmäki har ikke gjort noe som tilsier at han bør starte foran Leko og Shola.

 

Midtbane:

Armstrong/Brix, Karoliussen, Trebotic og Begby

Diamant på midten. Karoliussen bak, i mangel på bedre alternativer, selv om jeg tror Åsheim kunne blitt et bra anker. Trebotic får spille i sin beste posisjon, som offensiv boksåpner. Begby er selvskreven. Armstrong bør få muligheten på høyre kant snart, med sin fart og X-faktor, men spørs vel om AL gjør dette. Brix kan evnt. gå inn der, siden han har fotball i seg (selv om det er lenge siden vi har sett noe til det).

 

Angrep:

Flo og Kapidzic

Disse gutta må få spille sammen som ordentlige spisser en gang. Flo som hengende, hvor han vinner førsteballer, før han trer i gjennom Kapidzic i bakrom eller bruker Dinko som støtte.

 

Dette er bare et forslag til noe nytt, for nå må vi se etter andre alternativer, selv om laget først og fremst må finne en annen intensitet gjennom hele kampen. De må bli råere, mer direkte og kontante i begge bokser. Leko og Trebotic må stå frem som ledertyper i større grad, det gjelder også Flo som har vært svak i år.


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 30 mai 17, 14:20

----------------Jenssen--------------

--Westgard--Leko--Shola---Nuhu

Veteli---Åsheim---Trebotic----Begby

-----------Kapidzic-----Flo-----------


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mai 17, 16:50

Bør ikke AL "gamble" litt og f.eks la Armstrong få prøve seg fra start..... Så FFK II mot Råde og ble imponert over spill med gode pasninger, agresivitet og "hete på grøten" foran motstanderens mål.... 

Mener også at Brix bør være et førstevalg med sin energi


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 mai 17, 17:29

Tror ikke vi får se at en trener for en klubb i situasjonen vi er i nå kommer til å gamble noe særlig. Det kommer til å være trygt og kjedelig. Og helt greit det. Vi ser det jo i hvordan vi har spilt de siste kampene, selv mot nyopprykkede lag spilles det med fokus på stor stor trygghet og lite risiko. Å spiller 4-5-1 på bortebane mot god motstand er helt greit, som har gitt oss verdifulle poeng. Men på hjemmebane bør FFK satse på 4-4-2 variasjoner.

Ønsker 11 fra meg  4-2-3-1 jeg vil ha flest lokale på banen, jeg mener det er disse som bør satses på i vanskelige situasjoner, fordi det er for dem det betyr mest.

                       Jensen

Kalland Ladenmaki Leko Nuhu

           Westegård Åsheim

   Begby    Trebotic     Flo

                 Sanel

 

Forventet 11 4-5-1

                       Jensen

    Westegård Akinyemi Leko Nuhu

Sanel Veteli Karoliussen Tribotic Begby

                      Flo


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 mai 17, 20:08

Jeg håper treneren har så mange som 11 spillere som alle er villige til å blø for en seier. Og at han så velger dem.

Ellers kan jeg bare ønske trener og spillere en god kamp! 

Og for å stjele litt fra Kvisvik, spillerne må ikke glemme å snakke om hvor de skal gå når de skal på byen etterpå! Laughing


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 04 jun 17, 11:48
I dag kommer de etterlengtede 3 poengene. Har en god følelse i dag. FFK har slått Strømmen borte før og det gjør de igjen i dag. Evig optimist Laughing

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jun 17, 12:42

Jeg tror vi ryker 4-1 og det blir en ny oppvask i kveld og i morgen på Leveangerkampninvå.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 jun 17, 14:40

Jeg bare håper at spillerne nå ikke har igjen et snev av prestasjonsangst, kun såret stolthet, og går utpå der for å bevise at de er bedre enn tabellen antyder.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 17, 17:17
Endret: 04 jun 17, 17:29
Endret av: Rey

Dagens tropp:

Jon Masalin, Håvar Jenssen, Filip Westgaard, Jarkko Lahdenmäki, Shola Akinyemi, Kevin Wright, Razak Nuhu, Mads Kaland, Patrik Karoliussen, Håvard Åsheim, Ludvig Begby, Joona Veteli, Ulrik Flo, Kristian Brix, Mos N'Diaye, Sanel Kapidzic, Thomas Rekdal og Joel Armstrong.

 

Verdt å merke seg at både Rekdal og Armstrong er med i troppen. Er det fordi vi har mye spillere ute eller er det fordi dem er gode nok? Eller et desperat forsøk fra Loberto for å gjøre noe for å få en seier?

Synes uansett det er morsomt med ungguttene i troppen

Lagoppstillingen er som følger:

Jenssen

Westgaard - Lahdenmäki - Akinyemi - Nuhu

Veteli - Karoliussen

Brix - Flo - Begby

Kapidzic

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jun 17, 18:10

Da er vi i gang :-(


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 17, 18:11

ER DET MULIG?!?

Lahdenmäki har vært veldig usikker med ball i bena hele det første kvarteret og avslutter det med det idiotiske tilbakespillet der. Er det virkelig mulig?

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jun 17, 18:13

Det og tretrekks syndromet som er tilbake...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 17, 18:14

Og der satt nummer to. Er jo helt nattan bak der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jun 17, 18:17

Hvor lenge kan egentlig en trener som ikke oppnår resultater være fritatt skyld.. Kan det være at Loberto trekker seg etter denne kampen?

Det må være lov å si at ikke bare klubben har ansvaret for at laget ikke oppnår resultat.. 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jun 17, 18:18

Og der var det 3-0.. spar oss ydmykelsen FFK og gjør noe som virker som ett godt strategisk grep og ett riktig type håndverk av klubbstyret!


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 04 jun 17, 18:19

Vet ikke om jeg skal le eller grine! Her må det gjøres drastiske grep fort som f...! Kan ikke la det fortsette på denne måten,da blir det nedrykk til 3 nivå. Skrekkscenario som ser mer og mer realistisk ut dessverre. Og der ble det 3-0.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 04 jun 17, 18:21

Skjønner ikke hva dem så i  Lahdenmäki,mannen har 2 trestokker til ben!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 17, 18:27

I en treer bak er det vel han som skulle stange unna og overlate "finspillet" til de to andre. Når de to da antatt beste stopperne er ute blir det bare stakkarslig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 04 jun 17, 18:30

Hva kan gjøres nå ? Er det noe å gjøre , eller er det bare å gi opp ? Egentlig føles det som at min tid som fotball tilskuer er over nå. Forrige bortekamp skrudde jeg av etter litt ut i 2. omg. Nå var det av etter  par og tyve min. Det er helt utrulig og forbanna irriterende.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jun 17, 18:31

Jeg har tenkt mye fram og tilbake før kampen. Jeg tenkte at et "hedelig tap" er det beste vi kunne oppnå. I værste fall blir den en "skrell" noe vi er i full fart mot nå. Jeg tenker med en "skrell" må det jo skje noe, og vi trenger at noe skjer for dette kommer ikke til å snu.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24