Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Arendal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 28 mai 17, 20:28

Ja hva skal man si? God første omgang og elendig andre omgang. Første omgang hadde vi mye bra spill og og kombinasjoner, men målet kommer ikke. Det begynner å bli et ganske så kjent kampbilde nå. Spissene må score mer mål!! Vet ikke hvor mange sjanser Flo hadde i dag jeg, men det var en del skudd som gikk over som i hvert fall burde vært på mål.

Andre omgang er elendig og vi har griseflaks som ikke får 0-2 i baken på den kontringen. At det er mulig å spille på en offsideplassert spiller der kan jeg ikke fatte. Men bra for oss.

FRUSTRERT NÅ!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 mai 17, 21:00

Fikk kun sett de siste 20 ..... utrolig tafatt. Trist !


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 28 mai 17, 21:11

En ny elendig kamp og vi er nesten heldige som kom fra det med uavgjort. I 1. omg skapte vi en del, men det blir jo ikke farlig siden vi ikke treffer mål. Vi hadde jo flere innlegg men de fleste var det ingen som var på og vi må også ha med at Arendal skapte 3 saftige sjangser før pause. Etter Arendal scoret sluttet vi helt å spille fram til Brix kom inn. Sistnevnte er den eneste jeg vil gi skryt i dag. Jeg har tidligere sagt at vi enten må spakre trener (igjen) og bekrefte at vi er en kaosklubb, eller så rykker vi ned. Tidligere denne uka var det jo snakk om tiltak, blandt annet mental trener. Jeg vil anta at denne ikke er på plass.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 mai 17, 21:41

Å forvente noe annet en seier mot Arendal er å akseptere fiasko. Når det presteres noe av så dårlig kvalitet gang etter gang og forvente ett annet resultat er per definisjon galskap.. Når skal resten av FFK innse det publikum og andre har sett?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3