Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Ull/Kisa - FFK 30. april 2017 (Eurosport Pluss 9 eller Eurosport Player)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 apr 17, 10:57

Noen som har trua i dag?

Etter tre oppløftende kamper i starten av serien var det et skritt tilbake offensivt i kampen hjemme mot Glimt. Hvor mange skritt det var tilbake mot Kråkerøy vil jeg ikke engang tenke på.

Ull/Kisa skulle jo i utgangspunktet være et av de lettere lagene, men de er fortsatt ubeseiret i serien med en uavgjort og seier i de tre siste. De har riktignok møtt en del "lettere" lag, men det er likevel bra gjort.

Jeg er ihvertfall veldig usikker i dag. Fredrikstadfolket ønsker seg nok en kamp med et offensivt FFK lag, men jeg er nok redd vi kjører defensivt i dag også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 apr 17, 12:48
Endret: 30 apr 17, 12:49
Endret av: Ebenfalk2

Dette blir en spennende kamp, har jo hatt god statistikk mot kisa. Spennende også hvilke som kommer til å starte kampen idag. Er Begby tilbake? Og Nuhu? 

Foretruket XI i 4-4-2 

        Jensen

Ladenmaki Skagestad Leko Nuhu

Kalland Dinko Karroliusen Begby

       Flo Kapidzic

blir nok en jevn kamp men tipper det løsner for angrepet i dag og vi vinner 2-1, skåring av Sanel og Flo ????????


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 apr 17, 12:57

Kråkerøy-fadesen må jo være en stor vekker. Jeg velger å være optimist og si at vi tar dem.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 apr 17, 14:52

I dag skal jeg på kamp. Underholdning for meg er 3 poeng. Jeg driter i Hvordan de kommer, men håper å se et ffk lag som fortsetter å være solide bakover. Videre må vi risikere mer fremover. Er ikke uenig med laget ditt Ebenfalk 2, men Begby er vel ikke klar. Hva med å gamble med Wright. Da skulle vi ikke mangle fart og uforutsigbarhet på venstre siden. På godt og vondt. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 apr 17, 18:01

Under fire minutter spilt og det står 1-0 til Kisa. Da må vi ihvertfall fram. Målet kom veldig lett også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 30 apr 17, 18:36

Nå ble det 1-1 ved Kapitic. En ting jeg har lurt på lenge,over flere sesonger faktisk er,hvorfor har veldig ofte motstanderene mere innsats enn FFK ? FFK heldige nå. Kisa snytt for straffe. 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 apr 17, 18:37

Bare Flo putter og nå så er vi der!!


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 30 apr 17, 20:08

Tap. 2-1 ull kisa var veldig effektive og FFK virrer rundt som hodeløse høns. F...n den optimismen jeg hadde begynner å skrumpe inn som ei tørr rosin nå. 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 apr 17, 20:20

Vet at spørsmålet er stilt mange ganger, men er sann at spillerne tror at resultatet kommer av seg selv? 

Nesten så en er fristet til å tenke at klubben bør oppfordres til å endre på forholdene rundt laget. Virker som om de hat det for godt med å være i FFK. Kanskje de skulle begynt å kjøre egen bil på bortekamp. Trene på Lervik banen, løpeøkten i ufyselige forhold og skifte i bøttekottet på stadion og nekte opphold i kantina. De er enda ikke i en posisjon der de kan kalle seg FFK spillere. Det sitter nok mellom øra dette her. Klubben er rett og slett for dårlig til å hente inn FFK spiller materialet, det kreves noe helt spesielt å lykkes i FFK og pdd har vi kanskje bare 3-4 spillere som er av den rette kvaliteten!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 apr 17, 20:46

Dårlig 2. omgang. Vi hadde noen sjanser til å utligne, men Kisa manglet heller ikke muligheter til å sette 3-1. I det store og hele synes jeg Kisa var mer besluttsomme enn oss i de fleste situasjoner, og da vinner man gjerne kamper.

Florø-kampen blir dessverre med kniven på strupen nå.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 30 apr 17, 21:24

Fin stadion. Fantastisk Vær. Skogheim med en enorm topplue med dusk. Kisa er bedre enn oss i alt. Mer tempo i laget. De dobler på  kantene osv, vinner flere dueller.

Vi brenner 3 enorme sjangser. De to siste på blankt innenfor 5meteren. Ellers er vi grusomme å se på. Stillestående, omtrent ikke samtidige bevegelser. Statiske. og mer usikre jo lenger kampen varer.

Westereim var helt bak mål i dag. Til tider rundingsbøye, feilplassert. Han kunne Vært tatt av etter 15min.

Trepotic treffer ikke på en dødball. Virker tung.

Ingen orker mer enn N'diaye. Han er til tider overalt. Men symptomatisk at han brenner den sjansen på overtid.han kunne spilt hele natta uten å score.

Trist å se at vi ikke har kvalitet nok til å slå dette kisa laget.

Jeg har sulla nede på stadion siden tidlig på syttitallet. Ffk er en del av sentralnervesystemet mitt. Jeg er ikke kravstor men forventer litt mer. Må vel skjerme meg selv en periode fra elendigheten. 

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 30 apr 17, 21:58

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Florø-kampen blir dessverre med kniven på strupen nå.

Kniven på strupen i begynnelsen av mai?

Vi tåler faktisk å ligge på nedrykksplass til ferien. Vi har, nok en gang, et nytt lag som vil ha en stigende kurve siste halvdel av sesongen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 apr 17, 22:17

Rent tabellmessig tåler vi det. Økonomisk tåler vi det absolutt ikke

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 01 mai 17, 09:48

Kniven på strupen er nok å overdrive, jeg ser den. Men det er viktig å få den første seieren. De neste kommer lettere da.

Vi fikk i det minste se i går at laget er i stand til å skape sjanser og score mål. Det gjorde godt etter tre målløse kamper på rad. At Kisa var mer effektive på de sjansene de fikk var ikke noe sjokk, lag som er i flytsonen er gjerne effektive også.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24