Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd SULF - FFK - 17.04.2017 kl 15 - Eurosport Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 apr 17, 13:01

Ny vanskelig bortekamp og jeg er fortsatt fornøyd med et poeng.

Litt bekymringsverdig med alle skadene våre i forsvaret. Nå er Wright, Nuhu, Begby, Kaland og Lahdenmäki skadet, mens Skagestad også har slitt med litt rusk men er klar til kamp. FFK melder da at Akinyemi og Westgaard tar backplassen. Lite begeistret for det.

Samtidig melder F-B at Flo erstatter Kapidzic på topp sammen med N'Diaye. For meg uforstålig, men det hadde jo vært morro om sistnevnte motbeviste kritikerne. Ellers melder F-B at vi stiller i en 4-4-2 i dag med Brix og Veteli på kant med Karoliussen og Falk Larssen sentralt.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 apr 17, 13:13

Opprinnelig postet av Rey

Ny vanskelig bortekamp og jeg er fortsatt fornøyd med et poeng.

Litt bekymringsverdig med alle skadene våre i forsvaret. Nå er Wright, Nuhu, Begby, Kaland og Lahdenmäki skadet, mens Skagestad også har slitt med litt rusk men er klar til kamp. FFK melder da at Akinyemi og Westgaard tar backplassen. Lite begeistret for det.

Samtidig melder F-B at Flo erstatter Kapidzic på topp sammen med N'Diaye. For meg uforstålig, men det hadde jo vært morro om sistnevnte motbeviste kritikerne. Ellers melder F-B at vi stiller i en 4-4-2 i dag med Brix og Veteli på kant med Karoliussen og Falk Larssen sentralt.

De 3 siste møtende har endt 5-1, 6-1 og 3-1. Blir nok ikke noen walk in the park nå heller. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 apr 17, 13:40

Som kanogvetalt sier, så har det vært noen stygge bortekamper mot Sandnes Ulf. Jeg er fornøyd hvis vi gjør en god kamp hvor vi ikke slipper inn for mye mål. Synd å si det, men jeg hadde nesten vært fornøyd med 1 måls tap. Når det er sagt så håper jeg selvfølgelig at vi kan overraske.

Ikke for å være negativ, men vi har en del skader i forsvaret idag, og dette blir ikke en enkel kamp. Faktisk så gruer jeg meg litt til denne kampen. Gleder meg til vi er ferdig med de første 4 kampene slik at vi forhåpentligvis kan begynne å spille fotball igjen. Er Kapidzic skadet eller er Ndiaye foretrukket på topp?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 apr 17, 15:46

0-0 til pause.

Jeg er egentlig ganske godt fornøyd med hvordan vi framstår. Kunne selvfølgelig ønske litt mer framover, men vi beveger oss i riktig retning.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 apr 17, 16:50

Da endte det 0-0. Syntes dette er helt greit. Sandnes Ulf hadde litt større sjanser enn oss, men det ble heldigvis ikke mål ut av det. Følte at jeg satt å så på en treningskamp egentlig, lite sjanser og nesten ikke folk på tribunen. 3 poeng på 3 kamper må vi vel si oss fornøyde med.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 apr 17, 16:51

Nok en solid bortekamp uten at det offensive glitrer. Første omgang hadde vi grei kontroll foruten én kjempesjanse til Sandnes Ulf. I andre omgang synes jeg FFK hever seg og har et lite spillemessig overtak uten at det resulterer i de helt store sjansene. Når Sandnes Ulf først var frempå virket de vassere og farligere. Betryggende at FFK fremstår solide tross relativt mange utskiftninger.

Tre uavgjort på tre kamper mot god motstand. En helt grei start, selv om det er dyrt å spille uavgjort i lengden. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 apr 17, 17:08

Er godt fornøyd med denne kampen egentlig. Vi ser progresjon i spillet selv om det mangler litt offensivt fortsatt. Vi er bedre enn SULF i banespillet i andre omgang selv om dem får de største sjansene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 apr 17, 17:12

Morsomt å se at det virker mye tryggere bakover, samt at det offensive har heva seg mange hakk fra de to første kampene. Uavgjort mot tre "opprykkskandidater" er ikke dårlig..... .

Synes det er bedre samhandling og en vilje til å spille/beholde ballen... blir fremdeles litt for mye støttepasninger, men i dag var det mye mer direkte tendenser fremover....


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 apr 17, 18:19

Det er ikke mange lag som komemr til å reise fra Sandnes med poeng i år, vi klarte det. Et meget sterkt resultat og det med en god del skader. Loberto har hittil gjort en glimrende jobb.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 apr 17, 20:24

Så ikke kampen, så herfra kommer bare noen generelle betraktninger.

Uavgjort i Sandnes er helt OK, særlig når vi har flere ute med skade. Tre poeng på akkurat disse tre første kampene er vel også helt OK ut fra forventningene. Håper dette gir selvtillit til guttane slik at de møter Glimt med samme innsats samt litt mer tro på det offensive. Dette er OBOS-ligaen, alle kamper kan vinnes, og om vi vinner over Glimt har vi egentlig fått en nokså bra start.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 18 apr 17, 10:27

Seier mot Glimt ville gi oss en god sesongstart.

I 2016 hadde vi 1 poeng etter 4 kamper, og første seier kom i 6. serierunde. I 2015 hadde vi 3 poeng etter 4 kamper, og første seier kom i 7. serierunde. I 2014 sesongen, som endte med kvalik, hadde vi 6 poeng etter 4 rumder (2 seire og 2 tap).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 apr 17, 10:42

Får satse på sterk mobilisering mot Bodø/Glimt og bra liv fra tribunene. Å klokke inn en seier i denne kampen vil gi en liten pekepinn på hvor vi ligger an i forhold til andre antatt topplag. Som en også kan se så er det flere av de lagene som blir regnet som lag antatt å henge med på øvre del av tabellen har underprestert, og motsatt. Selv om det er for tidlig å si om det blir normen for sesongen så kan vi ihvertfall si at FFK til nå presterer etter forventningene, altså midt på tabellen. Noe som jo er bedre en å ligge i bunnen. Ellers så er det ganske oppsiktsvekkende at FFK er ubeseiret på bortebane med 2 bortekamper, som eneste om jeg ikke tar feil. Om det fortsetter og at man begynner å klokke inn seiere på hjemmebane så vil det jo se bra ut. Så stabilitet og litt flaks innenfor 16 meteren så kan det etterhvert se veldig bra ut..


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 apr 17, 18:15

Mye bedre enn fryktet hittil. Så for meg 0 poeng etter 4 kamper. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 18 apr 17, 21:18

De tre lagene vi har møtt hittil har vunnet de to andre kampene de har spilt, alle har nå 7 poeng.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24