Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny sesong i OBOS er sikret - og hva nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 14 9

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 jan 17, 21:53

Nå var man vel relativt fornøyd med det man fikk tak i både i fjor og året før også uten at de signeringene viste seg å være det helt store. Tror ikke du skal ta årets signeringer som et argument for å ikke ha en sportssjef helt enda.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 jan 17, 17:46

Da har Wright skrevet under og vi krysser fingre. Imidlertid er det noe jeg er usikker vedr og det er kontraktlengden. Dette er en ung spiller vi har veldig stor tro på og da skriver vi ettårskontrakt. La oss si han blir en stor suksess, da kan han fra sommeren forhandle med andre klubber og gå som "bosman" når sesongen er over. Dette høres jo ut som en god deal for Wright men jeg kan ikke si det samme om vårt kjære FFK. Hadde det ikke vært bedre å skrevet toårskontrakt og heller lovt at han skal selges når sesongen er over hvis han hører hjemme på et mye høyere nivå? På den måten kunne det jo kommet inn penger til klubben hvis han blir en stor suksess.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 jan 17, 18:48
Endret: 27 jan 17, 18:49
Endret av: tomroar

Vi får være positive. Kanskje greit å pørve med ett år først.  Håper han lykkes.

 

Venter nå bare på en midtbane motor ale Werhman. Det har vi savnet i mange år. Det blir vel spilleren vi samler inn til som kommer i den rolen.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jan 17, 18:59

Ja vi bør få inn en Werhman type på midtbanen. 1 høyreback,1 ving og en stopper til så begynner det å ligne noe!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 feb 17, 18:49

Begby klar for to nye år. Positivt signal til byen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 feb 17, 21:37

Flott at han igjen har fått troa på det som skjer i klubben, dette er et godt tegn.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 05 feb 17, 10:31

Er vel ikke den posisjonen vi hadde mest behov for en ny spiller.

MIdstopper, anker på midtbanen ala Werhman, og ny back er jo det kritiske.

Om ikke dette kommer raskt så er dette en feilvrudering av klubben

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 feb 17, 12:14

Enig i at det er større behov for stopper og midtbaneanker, men å strekke det så langt som at det er en feilvurdering å signere en lokal venstrekant vil jeg vel ikke si. Høyreback har vi grei dekning på og er i følge Loberto ikke prioritert. Hadde vel strengt tatt dårligere dekning på venstrekant enn på høyreback.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 05 feb 17, 13:04

Begby funker vel som backup på venstre back også?

---------------------------

Griseforsiktig optimist.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 feb 17, 13:28

Jeg synes fortsatt at Brix er best som venstre back.Så man kan jo bruke Brix som backup på venstre back plassen også.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 05 feb 17, 19:02

Begby er ingen back. Det så vi for to sesonger siden. Helt uegnet.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 05 feb 17, 19:05

Jeg sier at det er en feilvurdering om de andre ikke kommer på plass. Vi har slitt der i flere år, påtide at det tettes igjen bak og at vi også får en som kan dirigere midtbanen. Da er mye gjort.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 feb 17, 17:15

Det tok bare seks år fra han for første gang spilte for FFK til han ble klar for A-laget. Nå er endelig Rino Falk Larsen klar for klubben. Toårskontrakt med klubben skrevet under i dag. Blir spennende

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 feb 17, 18:19

Vi har jo god erfaring med unge spillere fra Vålerenga :-)

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 feb 17, 21:04

Den spilleren som jeg synes utmerket seg mest i positiv forstand, av FFKs spillere mot Skeid.


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 10 feb 17, 14:03

Synd det ikke ble noe av kampen i dag, jeg kjente det var deilig å komme i gang igjen med kamp forrige fredag til tross for at verken resultatet eller prestasjonene ble som ønsket. Synes samtidig avgjørelsen hørtes fornuftig ut til tross for at Sandefjord og Ivar Hoff(!) tydeligvis ble litt fornærmet.

Hadde for øvrig vært interessant å få en mulighet til å se finnen på prøvespill i kampsituasjon. Etter et kjapt søk på nettet så det helt kurant ut spør du meg.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 feb 17, 22:35

folkets spiller presenteres i morgen. Dette blir spennede.. Noen som tør gjette hvem det blir.

Noen som tror Gashi?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 15 feb 17, 23:50

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

folkets spiller presenteres i morgen. Dette blir spennede.. Noen som tør gjette hvem det blir.

Noen som tror Gashi?

Er nok dessverre ikke Gashi.

Står jo at det er en midtstopper. Føler meg rimelig sikker på at det er han finske prøvespilleren som er klar!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 16 feb 17, 07:52

Tror han finnen kan bli bra, tydeligvis flere på trening som har fått kjenne på at han ikke er lett å møte i dueller. Trenger en forsvarer som kan gjøre spissene litt "nervøse" for å gå i duell. Det skal gjøre vondt å møte FFK inne i egen 16 meter.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 259

Lagt til: 16 feb 17, 10:54

Jeg ser mange på Twitter stiller seg positivt, blant andre Runar Nordvik; "Vedrørende Lekos benketilværelse i Osijek så har 'Bijelo-Plavi' et kanonlag. Ikke engang en klassestopper som Andrej Luki? er gitt i 11'rn."



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 14 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24