Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Mjøndalen 30.07.2016

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 jul 16, 22:46

Så er ferien over og jeg gleder meg faktisk til å gå på kamp. På tross av elendig motstand ga kampen mot Moss meg et lite håp.

Siden sist har Aalbu og Kaland forsvunnet ut, noe som gjør at det ihvertfall blir to nye personer på benken. En av dem regner med med blir Anas Farah som bør få en del innhopp framover... og da lengre enn to-tre minutter.

I kampen mot Moss byttet Begby og N'Diaye plass, noe jeg vil si var vellykket. Begge presterte godt på tross av at Moss var veldig dårlige. Tønne spilte ikke, men regner med han er tilbake på plass i morgen.

Ny på laget siden sist er Brice Wembangomo fra S08. Hovedsaklig høyreback men også høyrekant. Kan forhåpentlig gi Simonsen litt konkurranse på backen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jul 16, 12:24

Jeg synes kampen mot Moss var den beste kampen vi har spilt "på år og dag" men er veldig usikker på om det var fordi Moss var ræva eller fordi vi var gode. Jeg håper trekket som gorde kantspillerne bedre blir viderført.


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jul 16, 15:12

Ca kvarter til kamp. Ut fra tribunen så ser det mer ut til at det er kvarter til trening.......


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 jul 16, 16:17

Ligger under 0-1 til pause. Føles litt urettferdig etter alle sjansene vi har hatt (fem store?) men Mjøndalen styrer kampen i rundt  et kvarter i perioden de scorer

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jul 16, 17:41

Forferdelig skuffende igjen. Vi taper hjemme mot Mjønndalen som har vært helt ræva borte i år. Vi har hatt stort sett helt skadefri tropp hele sesongen, men likevel ligger vi under nedrykkstreken.

Jeg kan ikke se hvordan vi kan overleve hvis vi ikke gjør det vi må på trenersiden. Neste kamp er borte mot Levanger og der får vi vel ca 4-0 i ræva igjen og så hjemmekamp mot Ullkisa som vi MÅ vinne.


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 jul 16, 17:51

Det er bare trist....  Helt tydelig at dette laget mangler ledere. Antakeligvis både på og av banen. Jeg var meget optimistisk når vi ansatte Halvorsen, men det er tydelig at han hverken engasjerer eller motiverer spillerne nevneverdig. 

 

 

Det eneste som kan redde stumpene nå er nok at vi henter inn en lederskikkelse som kan styre troppene på banen. Det trengs sårt nå, for alt vi makter nå er å falle sammen ved første motgang..... Hver eneste gang!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 jul 16, 20:15

Vi var gode i femten minutter og burde absolutt tatt ledelsen, men etter det er det igjen bedrøvelig. At vi klarer å falle sånn ned i kvalitet er for meg ufattelig.

Og hva er greia med å bytte inn Akinsola når vi har Wembangomo på benken og trenger mål? Wembangomo er en offensiv back/kant, mens Akinsola er et mer defensivt valg.

Og igjen lar JHH Brix være igjen på banen. Skjønner ikke byttet Karoliussen/Farah. Brix funker jo ikke i det hele tatt, hverken som anker eller indreløper

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 jul 16, 11:40

Men må styret gjøre nå for å redde klubben?


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 31 jul 16, 12:11

Opprinnelig postet av Rey

Vi var gode i femten minutter og burde absolutt tatt ledelsen, men etter det er det igjen bedrøvelig. At vi klarer å falle sånn ned i kvalitet er for meg ufattelig.

Det kjipe er at vi er like dårlige på ledelse. Scorer mål og leder, og så faller det sammen. Får mål mot oss, og faller sammen. Da blir det vanskelig å få noe annet enn 0-0 til å sitte altså.

Vi har jo sett at de har taklet mål mot, men jeg kan ikke huske denne sesongen at vi har takla å score første målet - altså fortsette å spille og score flere mål, og ikke bli redde og defensive.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 31 jul 16, 23:15

Det er så typisk. I mange kamper tidligere i år har vi scoret ett eller to mål på relativt få sjanser. I går lagde vi mange sjanser - kan i farta ikke komme på noen kamper i år hvor vi har hatt flere. Og så scorer vi ikke. Stang ut, rett på keeper, centimetere utafor. 

Mitt håp er at nå når det er opplagt at det blir en kamp for å berge plassen, vil spillerne gi jernet i hver eneste duell inntil nok poeng er plukka til å holde seg. Hvis det er ubesluttsomhet som plager laget mest - og slik ser det vitterlig ut - så kan kanskje den stygge situasjonen vi nå er i hjelpe hver og en til å innse at "det er ikke noe å lure på, jeg går i den duellen og jeg skal vinne den".

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 aug 16, 12:07

Nå er det vel egentlig på tide å Få inn en ny trener, JHH har ikke maktet å få ut potensialet i troppen. Nå minner han mer og mer om dentreneren han var i Sogndal og i Start.. Han er på defensiven. Kanskje FFK er feil klubb for han. Hvem kunne blitt hentet inn, og hvem tør og kan trene FFK slik det går for tiden?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 aug 16, 12:24

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Nå er det vel egentlig på tide å Få inn en ny trener, JHH har ikke maktet å få ut potensialet i troppen. Nå minner han mer og mer om dentreneren han var i Sogndal og i Start.. Han er på defensiven. Kanskje FFK er feil klubb for han. Hvem kunne blitt hentet inn, og hvem tør og kan trene FFK slik det går for tiden?

Hvis klubben sparker Halvorsen vil det vel ikke være penger til å lønne en annen trener? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 aug 16, 12:52

Ser ut som om det hadde vært bedre uten trener.  Kan i hvertfall ikke bli verre. Hva med Bjørnar med bistand fra Ahlsen.

Om ikke Bjørnar kan på dagtid, så er det bedre uansett. Så kan spillerene drive litt på egnehånd på dagen etter iinstruksjone fra Bjønar.(timeplan)

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 aug 16, 13:10
Endret: 01 aug 16, 13:11
Endret av: Erikk

De har jo sagt det er midler til å hente noen spillere, vi trenger jo først og fremst en ny trener og kanskje disse midlene istden burde gått til å engasjere en trener? Slik situasjonen er nå rykker vi ned.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 aug 16, 13:24

Opprinnelig postet av Erikk

Slik situasjonen er nå rykker vi ned.

Ser vel ikke slik ut? På de første 9 kampene tok vi 5 poeng. På de neste 9 tok vi 12. Hvis trenden fortsetter rykker vi ikke ned.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 aug 16, 13:26

Trenden de to siste kampene er null poeng og du rykker vi iallfall ned................


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 aug 16, 13:44

Opprinnelig postet av Erikk

Trenden de to siste kampene er null poeng og du rykker vi iallfall ned................

Må se det store bildet vet duFoot in mouth

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 aug 16, 14:50

Tja de tre siste kampene har vi ett poeng. Jeg skal slutte og kverrulere men mener at vi må gjøre noe drastisk hvis ike rykker vi ned.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 01 aug 16, 15:17
Endret: 01 aug 16, 15:17
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Hvis klubben sparker Halvorsen vil det vel ikke være penger til å lønne en annen trener? 

Det er vel avhengig av hva som står i arbeidskontrakten. Man får virkelig håpe at klubben har hatt juridisk bistand i å utarbeide denne for å møte slike problemstillinger og situasjoner vi nå er inne i.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 aug 16, 19:37

Våger å foreslå Drillo og Ahlsen jeg som trenere ut sesongen. Erfaring og tilgjengelig. Sikkert til riktig kost og, kjenner klubben og byen. I tillegg har de jobbet sammen før. Ganske sikker på at publikum hadde kommet i tillegg. Men styret er garantert for feige, de håper vel og at på en eller annen magisk måte skal det snu????



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24