Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Hødd

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 31 mai 16, 13:22

Det vi trenger nå ,er ett par seiere på rad. Får vi det,kommer nok publikum tilbake. 

Det er morro å være FFK supporter gett. Etter forrige kamp var jeg klar til å legge ned hele klubben,men nå ser det mye bedre ut . Vinner vi de to neste nå,så har vi trua på kvallikk igjen.


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 31 mai 16, 13:29

Opprinnelig postet av Rey

Var forøvrig 1500 tilskuere på denne kampen. 2500 lavere enn det offisielle tallet.

Kan sikkert være uenige om det er krise sportslig eller ikke, men tilskuertallet er ihvertfall krise.

Det høres rart ut, hvor mange årskort har de solgt? Trodde det var rundt 2200..  og så var det jo garantert noen årskort som var på kampen og. Si 300 var på kamp da (forferdelig dårlig), så er vi nede i 1900 årskort som ikke var på kamp. Det betyr at det var ca 600 personer som kjøpte billett før kampen som ikke gadd å møte opp??

Eller er det noe rundt billetter jeg ikke er klar over, som f.eks. oppkjøp av tribuner eller plasser som går utenom årskorta?

Jeg velger forøvrig å tro at det var flere enn 300 årskort på stadion på lørdag.

-Marthe

Disclaimer: Jeg har ikke pluss hos F-B så jeg har ikke lest den faktiske artikkelen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 31 mai 16, 14:50

Opprinnelig postet av Marthe

Disclaimer: Jeg har ikke pluss hos F-B så jeg har ikke lest den faktiske artikkelen.

Står beskrevet der

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24