Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Hødd

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 mai 16, 22:37

I følge F-B er dette sannsynlig lagoppstilling:

Per Morten Kristiansen

Magne Simonsen, Martin Thømt Jensen, Adam Straith, Erik Tønne

Patrik Karoliussen, Kristian Brix, Håvard Åsheim

Moustapha N'Diaye, Sanel Kapidzic, Ludvig Begby.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 mai 16, 22:46

Halvorsens foretrukne 11'er får en sjanse igjen altså, etter at rokeringene mot Åsane ikke ga uttelling. Vel vel ...

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 mai 16, 09:23

Virker som Halvorsen er blind i tillegg til latterlig sta. Vi får se hvor mye bråk det blir etter dagens kamp.................


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 mai 16, 09:49

Føler det på meg. I dag blir det seier Laughing

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 mai 16, 17:57

Klarte å sovne på sofaen og det føles litt som jeg har gått glipp av Halleys komet som har flydd foran husveggen. Kometen og disse trepoengerne kommer jo nesten med samme mellomrom. Men, godt å våkne til at det ble seier og at laget holdt nullen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 mai 16, 18:50

Besluttsomheten var bedre i dag. Det var flere situasjoner hvor jeg tror vi ville ha sluppet inn mål i tidligere kamper ...

Det satt ikke alltid offensivt heller, men man torde i det minste å prøve oftere. Med hensyn til mentalitet var dagens kamp bra.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 mai 16, 18:54

Opprinnelig postet av arte et labore

Klarte å sovne på sofaen og det føles litt som jeg har gått glipp av Halleys komet som har flydd foran husveggen. Kometen og disse trepoengerne kommer jo nesten med samme mellomrom. Men, godt å våkne til at det ble seier og at laget holdt nullen!

 

Kanskje du må sovne til hver kamp for at FFK Skal vinne Tongue out

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 28 mai 16, 23:42

Er bare 14 poen ioo til toppen nå!!  :)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 mai 16, 00:12

Dagens kamp følger seg inn i rekken på utrolig kjedelig fotball og dårlig fotball. Vi bli overspilt på midtbanen, siste 45 er det utrolig at vi ikke mister 2 eller 3 poeng.  Uavhengig av gledelige  og høyst nødvendige poeng er det vi leverer til stryk karakter. Antall tilskuere synker som en sten, personlig satt det langt inne å gå på kamp i dag. Har fulgt laget i 44-45 år, det sliter på omgivelsene at jeg skal bli så deprimert etter hver kamp. Må nok trolig som mange andre vurdere en lenger pause som supporter.  Om noen ønsker å overta et sesongkort gratis ut sesongen kan det hentes i Oredalsveien 137. Det er på p seksjonen.  Om jeg skulle få tilbake lysten så får jeg kjøpe en billett.  Jeg har jo ønsket Halvorsen sin avgang, den er større enn noen sinne. Håper jeg tar feil og alt retter seg, men ..............


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 mai 16, 09:19

Da vant vi kampen og det er veldig fint. Når det gjelder spillet var det like elendig som det har vært og min kritikk mot "systemet som ikke passer til de spilerne vi har" står ved lag. Imidlertid var den en stor positiv endring på ett punkt, vi slapp ikke inn ett dritmål på slutten av kampen slik vi har gjort så mange ganger før. Årsaken til at vi ikke slapp inn mål denne kampen var slik jeg ser det at Hødd er et fryktelig dårlig lag, spesiellt borte. Vi hadde dessuten god keeper og flaks. Selv om jeg sier at Hødd er et fryktelig dårlig lag på bortebane var de likevel bedre enn oss i banespillet noe selv jeg ikke klarte å forutse.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 mai 16, 20:11

Feil taktikk, for dårlige ferdigheter, dårlig trent. Dessuten snakkes det om krise og katastrofe sesong. 

Jeg velger å tenke at det er 7 poeng til kvalik. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 mai 16, 21:14
Endret: 29 mai 16, 21:23
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Feil taktikk, for dårlige ferdigheter, dårlig trent. Dessuten snakkes det om krise og katastrofe sesong. 

Jeg velger å tenke at det er 7 poeng til kvalik. 

Det er lov å snakke om krise og katastrofe når man ligger på direkte nedrykk og 1/3 av kampene er spilt...

Det finnes absolutt ingenting positivt med det, selv om du prøver ditt beste med tullete overoptimisme til enhver tid...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 mai 16, 22:22

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Feil taktikk, for dårlige ferdigheter, dårlig trent. Dessuten snakkes det om krise og katastrofe sesong. 

Jeg velger å tenke at det er 7 poeng til kvalik. 

Det er lov å snakke om krise og katastrofe når man ligger på direkte nedrykk og 1/3 av kampene er spilt...

Det finnes absolutt ingenting positivt med det, selv om du prøver ditt beste med tullete overoptimisme til enhver tid...

Agree indeed! Cool

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 30 mai 16, 08:50
Endret: 30 mai 16, 09:36
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Det finnes absolutt ingenting positivt med det, selv om du prøver ditt beste med tullete overoptimisme til enhver tid...

Evig optimist. Og det må jo være hyggeligere enn å surmule.

Jeg forventet en dårlig sesongstart, og faktisk ikke at ting vil funke noe særlig før i høstsesongen. Men har trodd på kvalik(ikke opprykk) hele tiden, og gjør det fortsatt.

Også har jeg vondt for å bruke ord som krise og katastrofe når det er snakk om fotballSmile

Men man må vel være enige at det er spesielt at man er så negative til alt, at en håpløs dommeravgjørelse i vår disfavør ikke engang blir nevnt?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 16, 11:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Det finnes absolutt ingenting positivt med det, selv om du prøver ditt beste med tullete overoptimisme til enhver tid...

Evig optimist. Og det må jo være hyggeligere enn å surmule.

Jeg forventet en dårlig sesongstart, og faktisk ikke at ting vil funke noe særlig før i høstsesongen. Men har trodd på kvalik(ikke opprykk) hele tiden, og gjør det fortsatt.

Også har jeg vondt for å bruke ord som krise og katastrofe når det er snakk om fotballSmile

Men man må vel være enige at det er spesielt at man er så negative til alt, at en håpløs dommeravgjørelse i vår disfavør ikke engang blir nevnt?

Det å være realistisk har intet med surmuling å gjøre. 

Og snakker man om krise og katastrofe her inne så er det nok ikke sultende barn i Afrika man tenker på

 Man refererer til fotball 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 mai 16, 12:56

Opprinnelig postet av Willy René

Det å være realistisk har intet med surmuling å gjøre. 

Og snakker man om krise og katastrofe her inne så er det nok ikke sultende barn i Afrika man tenker på

 Man refererer til fotball 

Ser poenget ditt, Willy, men er nok mer enig med Kanogvetalt i hvert fall innenfor rammen av denne kamptråden. For en gangs skyld spilte FFK med besluttsomhet foran eget mål, bare det er verdt et smil. 90 minutter uten en eneste skikkelig grov feil innenfor egen 16-meter er framgang.

Også presset mot motstander når de hadde ballen var bedre enn i de fleste kampene i år, noe som medførte at Hødd ikke skapte særlig mange sjanser.

Så skal vi selvsagt ikke glemme at Kapidzic hadde en banehalvdel for seg selv da han ble kroppstaklet  og dommeren uforståelig nok valgte å vinke spillet videre. Et klart rødt kort (dog, med kampen mot Sarp friskt i minne, hvem vet om det ville hjulpet oss noe).

Så er det selvsagt sånn at en enkelt seier, mot et av lagene vi kjemper mot i bånn, ikke kan være nok til å friskmelde laget, og jeg er enig med de øvrige talere i at Kanogvetalt nok framstår overoptimistisk når det snakkes om kvalik. Men man skal ikke skyte ned dem som velger å være positive etter en seier.

Vi vet ikke her og nå om FFK under Halvorsen på noe tidspunkt kommer til å spille feiende flott fotball og herje i divisjonen. Men her og nå er vi langt unna dette. Vi gjør dumme feil i forsvar og blir altfor ofte stillestående i angrep. Dersom vi skal gå fra den situasjonen og til god, underholdende fotball som vinner de fleste kamper, så må det nødvendigvis skje i flere steg. Ingen lag går fra forferdelig til fantastisk over natta.

Når da en kamp framstår som et (dog lite) steg i riktig retning, så synes jeg vi skal applaudere det.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 mai 16, 13:09

Hællæ Tøfflus;

Jeg applauderer fremgangen og jeg slakter ikke Kanogvetalt.

Men jeg foretrekker å være på sikker plass først før jeg ser opp mot 6-plassen eller bedre.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 mai 16, 13:23

Opprinnelig postet av Willy René

Men jeg foretrekker å være på sikker plass først før jeg ser opp mot 6-plassen eller bedre.

Det holder jeg med deg i.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 mai 16, 18:22

Var forøvrig 1500 tilskuere på denne kampen. 2500 lavere enn det offisielle tallet.

Kan sikkert være uenige om det er krise sportslig eller ikke, men tilskuertallet er ihvertfall krise.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 30 mai 16, 19:39

Det er ikke så underlig med nok en katastrofeseong. Mange av de som nå forsvinner blir vanskelig å få tilbake som tilskuere på kort og mellomlangt sikt i likhet med de som har forsvunnet de siste to-tre åra. Det er bare å konstatere at dagens ledelse og Halvorsen er i ferd med å drepe klubben. Budsjettet neste år blir nok barbert med 10 mill, da vil vi nok engang vandre uten for toppfotballen som sist i flere år.   Det eneste vi kan håpe på er et mirakel, noe som skjelden inntreffer. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24