Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Ullensaker/Kisa - FFK, søndag 8. mai 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 mai 16, 13:13

Etter noen kamper mot lag som både er tippet høyt og har innfridd så langt (Sulf, Kristiansund og Sandefjord ligger alle blant topp 5) skal vi nå møte laget på plassen foran oss på tabellen. Ett av bare tre lag (oss selv inkludert) som står uten seier så langt.Kisa har også møtt flere av de samme lagene som oss (Levanger, Sandefjord og Sulf).

Kampen mot Smurf 08 på torsdag bar, til tross for resultatet, bud om bedre tider for oss rødhvite. Klarer guttane å gjenskape den prestasjonen på en liten arena i utkanten av Jessheim, hvor det antagelig kreves en rødhvit mobilisering for at tilskuertallet skal bikke 1000? Hvis svaret på det er ja så vil Kisa bli feid av banen. Men dette er nå engang OBOS-ligaen, hvor de færreste klarer å vise stabilt godt nivå over tid.

Men vi får kjøre på med samme lag som starta mot Særp, det synes jeg de fortjener, og så kjører vi på.

For ordens skyld, seneste møte mellom lagene var i 2014-sesongen. Hjemmekampen endte 0-0 mens det ble rødhvit jubel på Jessheim, 0-1 og borteseier.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 mai 16, 13:56

Jeg forventer samme tenning som mot Sarp. Forhåpentligvis skjønte spillerne hvor mye innsatsen har å si etter den kampen. Med samme innstilling i dag så skal det bli seier.

Samme lag fortjener også å starte. Eneste jeg begynner å helle mot er Aalbu på topp i stedet for Kapidzic, men sistnevnte bør få et par kamper til

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 16, 14:18

Dette er den viktigte kampen på lenge og en skikkelig "jumbofinale" eller "6-poengskamp". Taper vi denne kan man ikke lengre snakke bort krisen.

Vedr laget mener jeg at Aalbu må inn på topp siden Kapidzic over hodet ikke fungerer. At han spiller kamp etter kamp uten å være i næreheten av å sette når han får innlegg gang på gang forstår jeg ikke. Får man mer selvtilit av å spille slik eller bør man finne en annen løsning?

Jeg begynner å helle mot at både Risholdt og Nystrøm bør få spilletid, jeg sier ikke at de bør starte, men de bør få en sjangse. Vi er jo i en sitsuasjon hvor vi må prøve de mulighetene vi har.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 mai 16, 14:47

Ingen endringer i ellveren, men Kaland er ikke med i kamptroppen. Der har Benmoussa kommet inn. Noen som har fått med seg om Kaland er skadet? Ikke at han har vist noen verdens ting, men hadde forventet han i troppen likevel

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


spacecomet

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 mar 12
Innlegg: 7

Lagt til: 08 mai 16, 15:26

Gutta viste hva dem kan mot Sarp, de kunne ikke nok i den kampen.. i dag skjer det!!  - kan ikke skylde på været og kan ikke skylde på noe som helst nå, det blir spennende i dag

---------------------------

Dominus


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 mai 16, 15:37

Opprinnelig postet av Erikk

 Vedr laget mener jeg at Aalbu må inn på topp siden Kapidzic over hodet ikke fungerer.

1-0 and in your face :-p

Fantastisk innlegg av Begby og godt headet inn av Kapidzic

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 mai 16, 16:21

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Erikk

 Vedr laget mener jeg at Aalbu må inn på topp siden Kapidzic over hodet ikke fungerer.

1-0 and in your face :-p

Fantastisk innlegg av Begby og godt headet inn av Kapidzic

Var en fryd å se det innlegget forlate foten til Ludde. Så med en gang at det ville bli farligCool For øvrig godt og varmt på Jessheim!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 mai 16, 17:25

Årets første seier!! Den satt langt inne, men så godt det smakt!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 mai 16, 17:35

Liker ikke at vi legger oss så defensivt for å forsvare oss til seier. Er det noe vi ikke er gode på, så er det nettopp det. Det har vi vist gang på gang. Var jo typisk at det var Solberg som scoret også.

Men en stor takk til Vangen for seiersmålet. Var forsåvidt bra avsluttet av Sanel også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 mai 16, 18:09

Digg! Men hvorfor i huleste lar vi Kisa styre kampen fra første minutt etter at vi tar ledelsen? Vi skapte nada i hele den lange tiden da vi ledet. Vi vil tape poeng på dette om vi fortsetter sånn.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 16, 21:04

Strålende at vi vant og jeg tok jo total feil vedr Kapidzic i dag. I dag gjorde han en kjempejobb og jeg ber om unnskylding for mine ord.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 08 mai 16, 21:28

Håper det løsner for han nå. Det er jo ikke slik at han har manglet målsjanser i tidligere kamper, så satser på ketchupeffekten.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 mai 16, 21:30

Det hadde virkelig vært flott hvis han kan fortsette å gjøre mine ord til skamme. Han skal ha skryt for plassering/utførelse/arbeidsmoral på begge målene i dag.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 mai 16, 10:59

Kapidzic skal ha stor skryt for våkenheten på seiersmålet, har sett mange eksempler på at spissen ikke har fått somlet seg til avslutning i rett tid og dermed endt med enten blokkert skudd eller med støttepasning. Håper det løsner skikkelig for ham nå.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 mai 16, 11:06

Slik jeg tenker går mye av spillet vårt ut på at kantspillere legger inn høye baller fra siden. En spiss som er god i boksen vil dermed få mye ut av disse innleggene. Jeg har kritisert han for å få for lite ut av disse situasjonene. Det første målet han scorte i går var en slik situasjon, og det var stort å se han lykkes. Det andre målet var fordi han ga 100% og jobbet på en ball som ikke så ut som noen stor sjangse, det han gorde i denne situasjonen skal han ha mye skryt for. Altså vi scorer, blir feige, gir motstanderen flere sjangser (som vanlig) de scorer rett før slutt (som vanlig), men vår venn redder dagen likevel.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 mai 16, 11:31

På tide at kant og midtbanespillerne begynner å levere flere skåringer og. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 09 mai 16, 12:40

Denne ligaen er og blir rar. Vi har 4 poeng og er på 15. plass med 6-10 i målforskjell.

2 lag har 6-11. Ull/Kisa, på plassen bak oss, og Jerv på 7. plass.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3