Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Levanger, søndag 3. april 15:30

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 03 apr 16, 17:16

Føler at dette er reprise av fjoråret! Livredde for å tape, legger seg bakpå, slipper inn mål mot slutten.....

---------------------------

Fredd


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 16, 17:41

Oppmuntrende opptreden utover i førsteomgang, men mye av resten av kampen var i grunn et gufs fra fjoråret ja.

Hadde håpet at det  ble tre poeng og økt selvtillit inn i troppen, men nei. Å slippe inn tre mål mot Levanger hjemmer er uakseptabelt uansett hvor mange mål vi selv scorer egentlig.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 03 apr 16, 18:18

Helt enig arte et labore.


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 03 apr 16, 18:20

Jeg synes det var noe positivt i dag også jeg da. Enig i at vi virker veldig usikre bakover. Og jeg var nervøs hver gang forsvaret ble utfordret. Ikke godt nok. Samtidig nervøs fremtreden i 2 omgang. 

 

Men,  jeg fulgte litt med på Mjøndalen i fjor og året før der. Og da merket jeg meg de spiller som hette Kapidzic. Spesielt i opprykk sesongen dems var han en viktig brikke og til tider briljerte han. Så der mener jeg at vi har fått en meget god spiss, tatt nivået i betraktning. 

I tillegg synes jeg vi er gode i perioder denne kampen også. Desverre er de periodene litt for korte. Men trur dette kommer seg når de får litt kamp trening i bena. Når denne troppen blir samspilt og nervene legger seg litt trur jeg faktisk vi kan bli veldig gode. 

 

Så jeg er enig i at det var surt med tap i dag. Men det er lenge siden jeg har hatt den gode følelsen jeg har nå. tross av tap idag. 

 

---------------------------

ballen er rund......


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 apr 16, 18:33

Slik jeg ser det vant Levanger fult fortjent ut fra spill og sjangser. Betyr dette at Levanger er vedlig bra, eller betyr det at vi er veldig dårlige?

Jeg må si jeg er veldig skuffa over denne kampen, og vi ser en masse folk masse meida masse hype og en helt rævva fotballkamp.

 

 


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 03 apr 16, 18:46

Nei ikke noe å si på at Levanger vant i dag. Og er enig i at det er skuffende. Vi har muligheten til å få en god start på sesongen med 3 poeng i dag. Men jeg synes hverken vi var ræva eller Levanger sykt gode i dag. I store deler av 2 omgang var vi ordentlig dårlige, og det utnytter selvsagt Levanger. Og vi gjorde kanskje Bye (er det det han heter?) bedre enn han egentlig er. For han kjørte jo forsvaret våres til tider langt opp på tribunen. Det jeg mener er at jeg trur laget og spillet vil ta seg opp etterhvert som de får noen kamper i bena. Så får vi jo krysse fingrene for at vi ikke blir hektet av. 

 

Men lov å være skuffet og forbannet. Det sier jo bare at man er ekte supporter det. :). 

---------------------------

ballen er rund......


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 apr 16, 18:50

Første omgang er jeg godt fornøyd med, også de ti første minuttene selv om vi da slipper inn mål. Skaper sjanser og spillet er ikke så ille. Begge våre mål er også kjempefine og slikt angrepsspill har vi vel ikke sett på stadion på flere år. Morsomt å se. Dabber av litt på slutten av omgangen. Virker som om de bare ventet på pause?

Hele andre omgang er en katastrofeomgang. Fra første spark. Tamt duellspill, for sene i alle situasjoner, upresist og vi blir presset lavere og lavere. Fatter ikke hva som skjer. Elendig forsvarsspill på høyresiden på de to første målene. Simonsen har noe å jobbe med, men får vel heller ikke den hjelpen han skal ha, spesielt på 0-1.

Som dagens beste tror jeg faktisk at jeg velger Tønne. Har ikke lagt så veldig merke til han i treningskampene, men i dag syns jeg han var god.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 apr 16, 20:46

Vil ha Straith og Sansara som stopper par neste kamp.Hva har skjedd rundt Masalin? Han var jo klart den beste keepern i obos ligaen før han ble skadet, og nå er han kun 3 valget? Når skal FFK endelig få et solid forsvar med lite baklengs mål? Greit laget trenger tid, men er litt bekymret når det gjelder forsvaret.Men greit jeg skal gi forsvaret 3-4 kamper til før jeg blir enda mer bekymret. 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 03 apr 16, 21:44

Det positive først: Offensivt var spillet vårt preget av spillere som virkelig ville noe. Mange forsøk på innlegg/gjennombrudd i situasjoner hvor jeg har på følelsen at fjorårets utgave av laget ville slått støttepasninger. Mye vilje. Vår nye nr 10 kommer til å score mange mål i år. Og angrepet som ga 2-1 var en nytelse å se på.

Det negative: Defensivt er vi utrolig dårlig samspilte. Det virker rett og slett ikke som spillerne vet hvor de har hverandre når Levanger angriper. Dette må rettes fort som fy. Slippe inn tre mål mot et lag som strengt tatt ikke er noe bra, det er krise. En annen skuffelse er at det offensive kruttet tydeligvis bare holdt i én omgang.

Like fullt, toppnivået i dagens kamp var så bra at jeg ikke mister troa på sesongen alt nå. Forsvarsproblemene vi så i dag må jo kunne løses.

Strømmen neste!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 03 apr 16, 22:05

Passive forover. Klarer ikke enkle passninger. Driter i forsvar. Spiller en og en. Legger seg bakpå i 2omg og skal prøve å ri inn en 2-1 ledelse.


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 03 apr 16, 22:45

For meg er backene våre banens klart  dårligste. Terningkast 1 til Simonsen. Og en toer til Tønne. 

 


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 04 apr 16, 10:36

Opprinnelig postet av kjell-H

Vil ha Straith og Sansara som stopper par neste kamp.Hva har skjedd rundt Masalin? Han var jo klart den beste keepern i obos ligaen før han ble skadet, og nå er han kun 3 valget? Når skal FFK endelig få et solid forsvar med lite baklengs mål? Greit laget trenger tid, men er litt bekymret når det gjelder forsvaret.Men greit jeg skal gi forsvaret 3-4 kamper til før jeg blir enda mer bekymret. 

Vil heller forsøke med Thømt og Sansara. Straith markerte kun seg sjøl på 0-1 og sikringen av M. Simonsen på 2-2 er helt natta.

Hvis Masalin skal være 3de keeper så synes jeg de likegodt kunne solgt han og erstattet med en enda yngre og lovende (billigere).

Igår blir som flere bemerker et vondt gufts fra fjorårssesongen, at vi kunne slippe de inn i kampen på 2-1 er rett og slett horribelt. Hvis man ikke slår lag som Levanger på hjemmebane så kan jeg ikke se hvordan vi skal ende på 6.plass eller bedre.

Veldig skuffa, og litt skremt


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 apr 16, 10:38

On a positive note, syns Begby var strålende :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 apr 16, 13:51

Å score 2 mål er ikke dårlig, men å slippe inn 3 på denne hjemmekampen er ræva.

Kanskje vi må ommøblere litt i forsvaret? Jeg liker Sansara og tenker at han bør inn. At vi kjøpte Thømt har jeg forståelse for siden det er bra å ha tre gode stoppere. At han ble kaptein og på den måten fikk "klippekort" forstår jeg ikke i det hele tatt. I kampen mot Levanger var vel hverken Tømt eller Straight gode og en av de bør bytte med Sansara i neste kamp slik jeg ser det.

Når det gjelder keeper vil jeg ikke laste Jensen for målene, men det er ikke umulig at spillerne stoler mer på Masalin som sikkert er veldig klar for å vise seg fram. Kanskje vi dermed også bør la de to bytte plass mot Strømmen?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 04 apr 16, 21:46

Magne Simonsen fikk dårlig backup av Aalbu. Alt for ofte så Aalbu ut som et spørsmålstegn i det defensive presset. Det gav Levanger rom til enkelt å tre igjennom. Alt for ofte manglet Simonsen sikring. Dette førte igjen til at Simonsen ble usikker på om han skulle kompensere og dekke rom for Aalbu; hvilket igjen førte til at han selv kom på halvdistanse ved flere anledninger. Det merkelige er at dette fortsatte gjennom hele kampen uten at det ble gjort noe med. Aalbu har mange gode kvaliteter framover og er duellsterk, men det er ikke rom for spillere som ikke ofrer seg i presset lenger. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 apr 16, 16:10

Syns Straith slipper veldig billig unna kritikk. Hverken i fjor eller i år har han vist store svakhetstegn. Vil heller ha Sansara inn enn Straith.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 05 apr 16, 16:10

Magne Simonsen fikk dårlig backup av--- Mats Andre Kaland,--- ikke Aalbu.

 Alt for ofte så Aalbu ut som et spørsmålstegn i det defensive presset.-- Ja, Etter min mening pga at han ofte også var over på venstresidn for å ta Brixts sin jobb, som etter min mening gjore får dårlig deffensiv jobb.

Aalbu og Brixt har en viktig deffensiv oppgave på midtbanen, som etter min mening Brixt ikke alltid utførte godt nok. Var altfor snill og ikke oppofrende nok. Aalbu var ofte over på venstresidenfor å "hjelpe" Brixt. Begge to var for dårlig til ballvinning på midten. Savnet litt evnene til lille Julius her.

Seiersmålet kom pga at begge stoppere kom for sent tilbake etter FFK-corner. Badr Rahhaoui skulle sikre bak, men fulgte ikke Bye raskt nok i returløpet. Også Simonsen kom litt forsent.

Syntes forressten at vår keeper var noe uheldig ved begge siste scoringer. Morten og Jon hadde tatt begge. (Håpløs påstand)!!!

Ellers syntes jeg FFK gjorde en god kamp. Skulle vunnet 2-1.

Jeg er sikker på seier nå mot Strømmen, hvor det blir flere FFK-supportere enn Strømmensupportere. Har det noengang skjedd i de to øverste divisjonene?

---------------------------

theiv


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 apr 16, 16:28

Opprinnelig postet av thh

Jeg er sikker på seier nå mot Strømmen, hvor det blir flere FFK-supportere enn Strømmensupportere. Har det noengang skjedd i de to øverste divisjonene?

Lyn - FFK et utall ganger. Tror nok Lyn har ganske mange slike kamper egentlig :)

Men er uenig i at vi gjør en god kamp. Første omgang er jeg godt fornøyd med, men andre er en katastrofe. Har likevel god tro på tre poeng mot Strømmen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 05 apr 16, 17:10

Jeg er ganske sikker på at om Levangers to kontringer som ga seier, ikke hadde blitt mål og FFK hadde vunnet 2-1, ville alle skrytt FFk opp i skyene og ingen hadde bemerket en bunn 2. omgang.

Derfor mener jeg at disse to hendelsene ikke alene skal ødelegge og karakterisere 2. omg. for katastrofe. FFk kunne faktisk ha fått et par mål i 2. omg. med litt bedre avsluttninger/ hell.

---------------------------

theiv


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 apr 16, 20:05

Hendelser som lager mål begge veier avgjør jo fotballkamper. Levanger hadde jo flere sjangser enn det de scorte på også. Jeg mener vi var dårlige fordi vi lot et på papiret mye svakere lag spille bedre enn oss på vår egen hjemmebane. Jeg synes også det er ræva å slippe inn 3 mål hjemme mot et slikt lag.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24