Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 21 6

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 jan 16, 20:58

SillySeason Norge Retweetet Fredriksstad Blad

De to spillerne FFK er på jakt etter skal være - Martin Thømt Jensen (S08) - Ørjan Hopen (Levanger)

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 jan 16, 01:02

Positive signeringer (hvis det blir signeringer da)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 jan 16, 01:15

Hopen har vært nevnt som aktuell tidligere også. Han og OJ Halvorsen er vel også gode venner, så skal vel ikke se bort i fra at begge disse to kan komme?

Thømt Jensen var vi interessert i da han var 18(?), men den gangen takket han nei fordi han ville fortsette å utvikle seg i Moss. Noen år senere ble det Tippeliga på han i Sarp og med FFKs historikk for utvikling av spillere er det mye som tyder på at han valgte riktig den gangen. Vi trenger flere spillere i hans posisjon, så jeg er positiv.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jan 16, 19:32

Vi har jo både Straiht og Sansara som er absolutt best som stoppere. Er Thømt Jensen bedre enn disse?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jan 16, 19:33

Ja, det er han mest sannsynlig 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 jan 16, 21:03
SillySeason Norge ‏@SillySeasonNOR 

Sarpsborg 08s midtstopper Martin Thømt Jensen skal være så godt som klar for FFK. Blir trolig presentert i løpet av denne uka.

 

Joacim Jonsson ‏@Joacim_Jonsson 

Med Thømt ev. inn så er jeg spent på makkervalg. For lite duellkraft og "for" spillende med Straith?

 

Joacim Jonsson ‏@Joacim_Jonsson 

Ser at det spekuleres med @hopen19 til FFK. Kan det gå? Hvilket mareritt for meg. Må jeg spille mot FFK i hele 2016 nå..

 

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 jan 16, 09:18

der var han klar. Thømt altså

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jan 16, 10:11

Han vil spille midstopper akkurat som Sansara og Straith. Kanskje et år til med Sansara som back?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 16, 11:03

Opprinnelig postet av Erikk

Han vil spille midstopper akkurat som Sansara og Straith. Kanskje et år til med Sansara som back?

Tviler på det. Halvorsen liker offensive backer. Jeg tipper det Brix tar backen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 11:40

Krysser fingre for hopen. Fin dødballsfot og en humørspreder. Får vi inn OJH og en spiss snart og så kan det bli spennende detta. Helt stille om Valentin?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jan 16, 11:50

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 11:57

Så den :(

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 jan 16, 12:00

Er Kaland et godt valg? For å være ærlig vet jeg ikke noe om han.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 12:13

Opprinnelig postet av Erikk

Er Kaland et godt valg? For å være ærlig vet jeg ikke noe om han.

Dette sies på Twitter:

@FB_Erik i @MatsAKaland får FFK en meget god spiller og en suveren fyr. Kan sette fyr på byen

FFK gjør mye bra etter år med surr. Kaland klar forsterkning om han får tillit. Utrolig hvordan HBK rotet vekk ham. Dessuten allsidig

@stadionhue @petter_larsen Bra signering! God i TL for HBK, 2014 i 1.div svak. Litt x-faktor,bra i lufta,ok hurtig. Bedre kant enn spiss imo

 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 16, 12:19

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 

Nja.Er ikke Hopen sentral midtbane spiller? Og Kaland er ving? Noen som vet detta? Jeg har fortsatt et lite håp om Hopen til FFK!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 04 jan 16, 12:40

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 

Nja.Er ikke Hopen sentral midtbane spiller? Og Kaland er ving? Noen som vet detta? Jeg har fortsatt et lite håp om Hopen til FFK!

Wikipedia 

Iflg Football Manager 2016 så kan han spille alle posisjoner på midtbane og spiss. Og vet han har en silkefot. 

 

 

 

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 16, 12:46
Endret: 04 jan 16, 12:46
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 

Nja.Er ikke Hopen sentral midtbane spiller? Og Kaland er ving? Noen som vet detta? Jeg har fortsatt et lite håp om Hopen til FFK!

Du har et håp om ham, men vet ikke hvor han spiller? Wink Ørjan Hopen er venstrekant med en presis dødballfot, men han kan også spille sentralt. Har for øvrig fortid (?) som spilleavhengig.

Mats André Kaland er høyrekant/spiss. Vil nok bli brukt på kanten i FFK. Beskriver seg selv slik hos Hønefoss: "Jeg er en typisk hengende spiss, hvor jeg får brukt egenskaper som å være rask, teknisk og komfortabel med ball".

Det er med andre ord plass til både Hopen og Kaland om Halvorsen ønsker dem.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 16, 13:03

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 

Nja.Er ikke Hopen sentral midtbane spiller? Og Kaland er ving? Noen som vet detta? Jeg har fortsatt et lite håp om Hopen til FFK!

Du har et håp om ham, men vet ikke hvor han spiller? Wink 

 

Hehe.Er ikke greit å få med seg alt.Smile Men derfor jeg ønsket hopen til FFK er for at jeg har lest at han har en veldig bra venstrebein som vi trenger i FFK.Takk for svar. Wink

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jan 16, 13:33

Opprinnelig postet av Holters

Mats André Kaland er høyrekant/spiss. Vil nok bli brukt på kanten i FFK. Beskriver seg selv slik hos Hønefoss: "Jeg er en typisk hengende spiss, hvor jeg får brukt egenskaper som å være rask, teknisk og komfortabel med ball".

Og der var Mats André Kaland klar. Halvorsen har følgende kommentar:

- En ving som kan spille på begge sider. Det er en offensiv og solid spiller med god erfaring. Gjennombruddshissig og med god fart. En veldig seriøs spiller med gode holdning. Har også en god alder, og kan få en bra videre utvikling her hos oss.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 jan 16, 13:36

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Erikk

Denne kom nå:

FFK dropper Ørjan Hopen og går istedenfor for Mats André Kaland. Bergenseren med en fortid i Løv-Ham dropper Åsane og går til Fredrikstad.

 

Nja.Er ikke Hopen sentral midtbane spiller? Og Kaland er ving? Noen som vet detta? Jeg har fortsatt et lite håp om Hopen til FFK!

Du har et håp om ham, men vet ikke hvor han spiller? Wink Ørjan Hopen er venstrekant med en presis dødballfot, men han kan også spille sentralt. Har for øvrig fortid (?) som spilleavhengig.

Mats André Kaland er høyrekant/spiss. Vil nok bli brukt på kanten i FFK. Beskriver seg selv slik hos Hønefoss: "Jeg er en typisk hengende spiss, hvor jeg får brukt egenskaper som å være rask, teknisk og komfortabel med ball".

Det er med andre ord plass til både Hopen og Kaland om Halvorsen ønsker dem.

Heldigvis fått god hjelp når det kommer til spilleavhengigheten. Virker som han har fått kontroll på det :) Vi må bare ikke bygge et hus til han og :p

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 21 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24