Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 21 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 nov 15, 13:12

Simen Rafn er klar for Gefle.

Da er det ingen unnskyldning for ikke å bruke Lønn til året.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 nov 15, 13:30

Forferdelig trist å miste en av våre beste spillere som bosman. Det har stått i avisa at han vil avvente trenersituasjonen før han bestemmer seg. Siden han nå har bestemt seg for å reise sier vel det sitt om hvor klubben står for øyeblikket.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 nov 15, 13:43

Opprinnelig postet av Rey

Simen Rafn er klar for Gefle.

@#$€!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 nov 15, 14:06

Hmm.Tyder dette på at FFK ikke får halvorsen? Synd at Simen drar men jeg forstår han.Lykke til!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 nov 15, 14:19

FFK lånte mange spillere for at det ikke var penger til å kjøpe. Nå er det kun 11 stk med kontrakt i Fredrikstad? Håper FFK har vunnet i Lotto!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 nov 15, 12:54
Endret: 24 nov 15, 12:56
Endret av: kjell-H

Små rykter om at zarek valentin blir med Halvorsen til FFK. Er han høyreback eller midstopper? Noen som vet litt om denne spilleren? Ifølge twitter så blir Kristian Brix som er på utgående kontrakt i Glimt også linket til FFK.Han er venstreback og det trenger vi!

Lukter det ikke Zarek Valentin til FFK nå?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 nov 15, 18:29

Opprinnelig postet av kjell-H

Er han høyreback eller midstopper? Noen som vet litt om denne spilleren? Ifølge twitter så blir Kristian Brix som er på utgående kontrakt i Glimt også linket til FFK.Han er venstreback og det trenger vi!


 

I følge denne siden er han høyreback, men ikke noe som beskriver han som spiller da. De bare omtaler han som høyreback

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 nov 15, 10:34

Silly season har begynt! Det er på tide å spekulere i nye spillere! Smile

FFK har 11 spillere under kontrakt, hvor av 2 er keepere. Det betyr at det bør hentes inn 9-12 utespillere før sesongstart. En formidabel oppgave når man vet at FFK ikke har råd til å bomme på sine spillerkjøp.

Per nå er det bare keeperne sammen med Andreas Aalbu som holder et godt 1. divisjonnivå. Adam Straith fikk mye skryt for sine lederegenskaper under sesongoppgjøringen, men har vært mye skadet og ikke helt innfridd. Netan Sansara er bedre som stopper enn venstreback, men er han god nok som stopper? Roger Risholt har prestert dårligere enn forventet, men kan kanskje fungere som et midtbaneanker i 4-3-3 med definerte arbeidsoppgaver?

Resten er stort sett lokale unggutter med fremtiden foran seg som fortjener å bli med videre som en del av stallen, mens Steffen Nystrøm er ikke god nok.

Jon Masalin

Ny spiller? - Adam Straith - Netan Sansara - Ny spiller?

Andreas Aalbu - Roger Risholt - Ny spiller?

Ny spiller? - Ny spiller? - Ny spiller?

Basert på dette, bør vi altså hente inn en høyreback, en venstreback, en indreløper, to vinger og en midtspiss. Totalt 6 spillere. Ytterligere 3-6 spillere bør hentes avhengig av hvordan spillerne i talentkategorien presterer og passer inn i systemet.

 Talenter

  • Filip Westgaard
  • Håvar G. Jenssen
  • Håvard Åsheim
  • Ludvig Begby

Talent, men trolig for ung i 2016:

  • Anas Farah

 For dårlig

  • Steffen Nystrøm
Av spillerne som var en del av FFK-stallen i 2015-sesong, håper jeg mest av alt på at Henrik Kjelsrud Johansen blir signert. Jeg tror det skal bli vanskelig å finne en bedre midtspiss enn ham. Generelt er spisser (og dype midtbaneankre) vanskeligst å hente.
 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 nov 15, 13:04

Det blir spennede å se hvordan klubben nå går frem. 

Sette sammen en stall/førsteelver så snart som mulig, eller vente til nærmere sesongstart på spillere på lån.

Fordeler og ulemper med begge deler.

Ikke minst er jeg spent på om det er noen ekstraordinære(fra eksterne bidragsytere) midler til spillerstallen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 nov 15, 13:19

Opprinnelig postet av Holters

Silly season har begynt! Det er på tide å spekulere i nye spillere! Smile 

Ola Lønn bør vel være med?

Fått med Henrik videre hadde vært gull, samt at jeg kunne tenkt meg Ørjan Hopen. :) 

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 25 nov 15, 14:32

Brann ønsker å låne ut Viljar Vevatne bare måneder etter at han ble kjøpt til klubben. Sandnes Ulf og FFK ønsker begge å låne venstrebacken.

Skal vi virkelig ha et lag med bare leie soldater neste sesong også? Greit med 1 max 2 spillere på lån!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 25 nov 15, 15:12

Opprinnelig postet av kjell-H

Brann ønsker å låne ut Viljar Vevatne bare måneder etter at han ble kjøpt til klubben. Sandnes Ulf og FFK ønsker begge å låne venstrebacken.

Skal vi virkelig ha et lag med bare leie soldater neste sesong også? Greit med 1 max 2 spillere på lån!

Ikke nødvendigvis enig i det. Klubbfølelse og identitet bygges ikke med lånespillere.

Men på den annen side er det kanskje ikke så smart å signere spillere til ett Obos lag med lengre kontrakter, hvis man har et uttalt mål om å rykke opp.

Og vi hadde ikke et lag med bare leiesoldater i år.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 25 nov 15, 15:30

Jeg har merket meg 2 stk spillere jeg vil ha til FFK.

Begge regner jeg med er billige og at vi kan utvikle gjennom Jan H. Halvorsen til å bli gode salgsobjekter/ event. toppspillere i FFK i tippeligaen.

Begge spiller i Bærum, og det er H. Back nr. 5 og indreløper nr. 10

Har sett de kun i 3-3 kampen på stadion. Men det var nok til å overbevise meg.

Begge var en klasse over våre egene på samme plass.

Håper vår seneste ankommene spiller fra samme klubb kan bekrefte dette, og ordne disse overgangene!!!

---------------------------

theiv


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 nov 15, 21:25

Hente spillere på bakgrunn av en god kamp? God jul!


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 25 nov 15, 21:38

Ha, ha. God Jul,

Jeg sa jo med godkjenning fra Aalbu? Er du ikke enig, eller vet du ikke hvem de er?

---------------------------

theiv


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 nov 15, 00:28

Opprinnelig postet av thh

Ha, ha. God Jul,

Jeg sa jo med godkjenning fra Aalbu? Er du ikke enig, eller vet du ikke hvem de er?

Hjelper vel lite hva Aalbu mener? Godt mulig at dette er gode spillere, men en kamp og Andreas Aalbu er da langt i fra nok for å vurdere om dette er spillere for oss?


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 26 nov 15, 00:56

For å si det på en annen måte ,da- SOLANOS 2

Bærum er en klubb som gikk ned i 2, div.

Jeg mener de kan ha et par spillere som burde passe inn i manglende ledd i dagens spillergruppe i FFK.

Ref. til tidligere innlegg.

Den som lever får se.

---------------------------

theiv


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 26 nov 15, 08:23

Opprinnelig postet av thh

Jeg har merket meg 2 stk spillere jeg vil ha til FFK.

Begge regner jeg med er billige og at vi kan utvikle gjennom Jan H. Halvorsen til å bli gode salgsobjekter/ event. toppspillere i FFK i tippeligaen.

Begge spiller i Bærum, og det er H. Back nr. 5 og indreløper nr. 10

De to du snakker om er Jan Christian Egseth Aubert og Moussa Njie. Jeg mener at Riki Tomas Alba og Mounir El-Masrouri hadde vært vel så interesante. Men tror ikke man skal tenke utfra en kamp. FFK har fått mange spillere til å overprestere i året som har gått.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 nov 15, 09:20

Nå er FFK i en slik situasjon at vi ikke bare må hente førstelagsspillere, vi må også fylle opp benken. Om det da er noen på bærum som er unge og lovende så er det bare å hente mener nå jeg da. Vi trenger noen som skal fylle benken også

 

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 26 nov 15, 11:31

Twitter-rykter...

@SillySeasonNOR: Strømmens Eirik Schulze kan få muligheten til tippeligaen neste år. Viking, Start og FFK er aktuelle klubber for midtbanespilleren

Noen som kjenner til spilleren?



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 21 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24