Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 21 15

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 04 mar 16, 16:09

At folk begynner å tvile etter ennå en svak treningskamp er vel å forstå? Mangelen på en spiss preger laget veldig, men jeg synes heller ikke det var noen god ide å bruke N`Diaye som midtspiss igjen. Han passer ikke i denne posisjonen men er en god ving. Når vi endelig får spissen må vi også regne med at han vil være ute noen kamper pga skader ol noe som gjør det nødvendig å ha flere løsninger. Jeg mener vi bør bruke tiden fram til spissen kommer til å prøve "reserveløsningene".

I dag skjedde det endelig en forbedring ved at Aasheim kom inn og Aalbu ble prøvd som spiss. Jeg skal ikke si han var glimrende, men laget ble bedre etter dette byttet og jeg mener Aalbu bør være denne "reserveløsningen".

 


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 05 mar 16, 10:41
Endret: 05 mar 16, 10:43
Endret av: Albin

Er dette en spiller Ffk javascript:mctmp(0);kunne ha satset på ?

 

Fra twitter 


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 05 mar 16, 19:09
Endret: 05 mar 16, 19:10
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Tror Halvorsen ønsker å signere en spiss han er trygg på og som nærmest kan garantere rundt 15 seriemål. I tillegg bør han være arbeidsom og relativt stor og sterk. Da sier det seg selv at det er utfordrende å finne det. Tror de får det på plass i tide til La Manga på tirsdag, da blir det spennende å se hvem det er. Tipper en spiller i alderen rundt 26 år, med en ganske god cv. Lorentsen kunne kanskje vært back up, men er ikke han regnet som et stort talent æ, da vil vel Brann ha han selv.

Edit: Så ikke Twitter meldinga. Det var spennende, kanskje er vi inne i bildet her. Kanskje det var han Halvorsen hadde på blokka når Badr dro til Molde.....lov å håpe, spennende spiller hvert fall.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 mar 16, 19:31

Når er det FFK reiser til La Manga?Begynner å haste med å få inn en spiss før de drar?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 16, 12:46

Halvorsen i utlandet og forhandler med en spiss? Spennende.SmileSpent å se hvem denne spissen er.

http://www.f-b.no/ffk/sport/fotball/ffk-i-forhandlinger-med-ny-spiss/s/5-59-400215

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 07 mar 16, 12:58

Han her kunne ha vært morsom om kom til Norge igjen.

Bjørn Maars Johnsen


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 16, 13:33
Erik André Pedersen‏@FB_Erik

Ryktes at Monir Benmoussaer er på medisinsk. Gledelig signering. Meget frisk og god mot Kongsvinger. Putta 3 på 7 for Bærum i fjor.

Ja takk!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mar 16, 14:18

Vet vi hvor lang kontrakt det er snakk om?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 mar 16, 14:27

Opprinnelig postet av Erikk

Vet vi hvor lang kontrakt det er snakk om?

fredrikstadfk ‏@fredrikstadfk  9 min

FFK kan med glede bekrefte at vi har signert 21 år gamle Monir Benmoussa på en kontrakt ut 2016

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mar 16, 15:55

Jeg er ikke noe glad i denne spiss-situasjonen. Klokka går og det er forventninger om ny spiss. Laget skal "spilles inn" og spissen er utrolig viktig. I slike situasjoner er det alt for lett å "kaste seg over den første og beste" og jeg håper ledelse/hovedtrener ikke gjør et dårlig valg. VI har jo sett mye større lag gjøre vanvittige avgjørelse i slike situasjoner. Stikkord kan være Baotelli, Carrol eller kanskje Benteke.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 mar 16, 17:37

I følge FB var JHH i Praha...


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 08 mar 16, 07:28

Hva er antatt beste 11-er per dags dato?

---------------------------

Sats på talentene!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 mar 16, 11:54

Skal de seriøst dra til La Manga og trene taktikk uten spiss?Detta er for dårlig FFK! 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 mar 16, 14:32

For du tenker at de bør avlyse hele leieren fordi de ikke har skaffet det? Forøvrig signerte de jo spiss igår. Greit at det ikke er den de har planer om å satse på, men taktikken blir jo trent riktig evt.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 mar 16, 15:14
Endret: 08 mar 16, 16:42
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av endre

For du tenker at de bør avlyse hele leieren fordi de ikke har skaffet det? Forøvrig signerte de jo spiss igår. Greit at det ikke er den de har planer om å satse på, men taktikken blir jo trent riktig evt.

Nei seff skal de ikke avlyse det.Poenget mitt er at det er alt for dårlig av FFK at de ikke har fått klar en spiss enda.For meg så virker det ut som at Halvorsen har sattset alt på at Ibba skulle komme.Det mener jeg er svakt av FFK.Vi har ikke 1 spiss i klubben men 2 stk ving som kan med nød spille spiss.N'Diaye har vært fryktelig svak som spiss de kampene han har spilt der.Men greit nå skal han brukes som ving og der er han bedre.Monir Benmoussa er ikke spiss, han er ving spiller. Ja jeg mener at vi bør ha inn 2 spisser før sesongen starter men må nok nøye seg med 1 spiss.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 mar 16, 16:27
Endret: 09 mar 16, 16:51
Endret av: kjell-H

FFK-trener Jan Halvor Halvorsen røper at FFK tirsdag var nær ved å få på plass den etterlengtet spissen. – Vi hadde en på kroken, men han ønsket ikke å spille i Obos-ligaen.

http://www.f-b.no/ffk/fotball/sport/siste-nytt-om-jakten-pa-ny-ffk-spiss/s/5-59-401838 

 Var ikke spilleren klar over at FFK spiller på nivå to før JHH reiste til utlandet for å forhandle? Høres veldig merkelig ut.Må være lønn som ble det avgjørende her?

Hva med han spissen ifra nigeria som var på prøve i FFK?Var han så dårlig?Han andre som også var på prøve i FFK som ikke var bra nok for Halvorsen signerte en 3 års kontrakt med Mjøndalen!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 mar 16, 20:10

Det går vel ikke bare på individuelle ferdigheter. 

Halvorsen leter etter en spiss som passer inn i sitt system, og som i tillegg er meget arbeidssom. Sikkert flere gode spisser som faller utenfor denne kategorien og kan slå ann i andre lag, selvom de ikke nødvendigvis ville gjort det så bra i vårt system. 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 mar 16, 22:39

BADR FÅR IKKE PLASS I MOLDES A-STALL, MEN TALENTET ER VELKOMMEN SOM JUNIORSPILLER.

http://fredrikstadavisa.no/2016/03/09/badr-far-ikke-plass-i-moldes-a-stall-men-talentet-er-velkommen-som-juniorspiller/

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 mar 16, 08:49

Kanskje han blir tilgitt av Halvorsen? Hva tror dere?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 mar 16, 08:55
Endret: 10 mar 16, 08:57
Endret av: endre

Kan jo forstå at hvis han fikk muligheten til å gå til Molde, så ville han gjøre det. Så hvis interessen fra FFK er der, bør den ikke kjølne bare fordi han har flørtet litt med en penere dame.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 21 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24