Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-stall 2016

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 21 14

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 feb 16, 08:26
  1. Norske klubbløse spillere i utlandet: Jan Gunnar Solli(Hammarby) Liban Abdi(Rizaspor) Snorre Krogsgård(Halmstad) Dinko Felic(Syrianska)

  2. Tre nye klubbløse spillere fra Tippeligaen 2015 har dukket opp: Simen Brenne(S08) Yaw Amankwah(Sandefjord) Alexander Mathisen(VIF)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 feb 16, 16:51

Trenger litt fart rundt spissryktene! Kanskje denne karen er noe, hvis han er gira på å komme seg til Europa igjen? Er kontraktløs og passer jo perfekt inn i systemet. Halvorsen var assistentreneren hans i RedBulls, så ikke helt farfetched. 

Han her virker heller ikke så verst, men sikkert dyr

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 feb 16, 23:58

Mulig det er mye å be om, men hvis noen hadde tatt seg bryet med å ta screenschots av stats til våre nye spillere og poste dem her hadde en gammel FM junkie blitt svært takknemligSmile

---------------------------

Takk til Værste for sesongen 2012.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 02 mar 16, 15:07

Torben Halvorsen signert kontrakt med FFK.Hmmm vet ikke helt hva jeg mener om denne overgangen.Noe far halvorsen krevde for å ta over FFK?Merkelig valg av FFK men detta er vell noe Halvorsen har bestemt alene?

http://www.f-b.no/ffk/sport/fotball/jan-halvor-halvorsens-sonn-far-ffk-kontrakt/s/5-59-395973

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 mar 16, 15:13

Under treningekampene har jo komentatorene sagt at han er uaktuell, men han har jo likvel kommet inn i 2 kamper. Hvor god han er aner jeg ikke, men vi trenger jo noen flere spillere pga skader mm. Slik jeg ser det må dette bli vanskelig både for far og sønn.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 mar 16, 15:24

Han er vel neppe noen dyr spiller, men sjeldent heldig med far og sønn i samme klubb. Blir som regel en del skittkasting og rykter rundt slike forhold fra publikum dersom han skulle få spilletid og ikke prestere. Wink

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 mar 16, 15:29

Tviler sterkt på at far har vurdert dette alene. Dessuten høres han ikke dyr ut.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 02 mar 16, 15:45

Opprinnelig postet av Erikk

Under treningekampene har jo komentatorene sagt at han er uaktuell, men han har jo likvel kommet inn i 2 kamper. Hvor god han er aner jeg ikke, men vi trenger jo noen flere spillere pga skader mm. Slik jeg ser det må dette bli vanskelig både for far og sønn.

Dette likte jeg ikke i det hele tatt, spesiellt når få av juniorgutta har fått vist seg frem for A-lagstreneren. Da får unguttene bare jobbe hardere.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 mar 16, 14:20

FFK har signert Shola Akinyemi ut 2016.

- En veldig spennende ung spiller, som ble årets spiller sist sesong i Grorud - et lag som var nær ved å rykke opp til OBOS-ligaen, forteller trener Jan Halvor Halvorsen om sin nyeste signering.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/aqcbj9lr25w019sqwfdmksrp2/title/shola-akinyemi-klar-for-ffk

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 mar 16, 14:34

Det var vel han som kom inn mot Strømmen? Uansett bra at vi signerer han slik at vi har flere spillere, men jeg vet ikke nok om han til å si noe mer. Det vises til at han var god i Grorud som kjempet med KFUM og Tromsdalen om opprykket sist sesong.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 mar 16, 14:51

Greit å signere han.Virker ut som en bra lovende forsvar spiller.Men vi bør få inn en spiss snart.Helst 2 spisser skulle man ha hentet!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 mar 16, 15:10

helt ok å ha bredde i laget, men nå har vi vel fort låstopp 400 - 500 000 kr i lønn på to forsvarsspillere hvor av den ene er sønnen til treneren uten å ha fått en spiss. Det er penger vi kunne brukt i lønn på spiss og heller fylt på med jr i forsvaret.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 03 mar 16, 15:19

Håper noen kan berolige meg, men jeg begynner å få en skikkelig dårlig følelse med tanke på spissplassen nå. Jeg mener det er helt nødvendig å ha signert en ordentlig spiss som kan bli med til La Manga, helst to.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 03 mar 16, 17:53

Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli dritt lei av disse kjedelige signeringene nå. JHH er i ferd med å bygge det kjedeligste laget vi har hatt på mange sesonger i mine øyne. Finnes det en eneste kreativ spiller i troppen? En spiller som kan få med seg publikum? Nei! Dette er grått og trist all over!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 mar 16, 18:06

Opprinnelig postet av solano2

Må ærlig innrømme at jeg begynner å bli dritt lei av disse kjedelige signeringene nå.

Klager over? Akinyemi er den nye Thiago Silva i følge denne youtube videoen :-P

Må jo være surt for juniorene våre. Kan ikke skjønne at de skal være så mye dårligere enn de som er blitt hentet inn fra samme nivå nå. Greit at vi trenger backup, men likevel. Har ikke veldig troa for øyeblikket.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 mar 16, 08:28

Skjønner ikke helt negativiteten. Vi er i ferd med å få en bred stall med spillere som er håndplukket for en rolle i det systemet vi skal spille. Hva er det man forventer?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 mar 16, 12:55

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Skjønner ikke helt negativiteten. Vi er i ferd med å få en bred stall med spillere som er håndplukket for en rolle i det systemet vi skal spille. Hva er det man forventer?


Joa, greit nok det, men jeg savner spillere med det lille ekstra. En spiller eller to som kan underholde publikum, være den kreative drivkraften. Nå har vi en spillerstall med stort sett grå spillere. Kan godt hende de vil fungere godt sammen, men jeg tror ikke de vil være i stand til å underholde publikum.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 mar 16, 13:12
Endret: 04 mar 16, 13:12
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av solano2

 


Joa, greit nok det, men jeg savner spillere med det lille ekstra. En spiller eller to som kan underholde publikum, være den kreative drivkraften. Nå har vi en spillerstall med stort sett grå spillere. Kan godt hende de vil fungere godt sammen, men jeg tror ikke de vil være i stand til å underholde publikum.

Hvordan kan du "konkludere" med dette nå? Hva er det du savner, og hvordan vet du at de spillerne vi har nå ikke kan underholde?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 mar 16, 15:01

Du ser vel hva vi har av spillere? Hvem skal være den kreative på midten? Løpshestene Aalbu eller Brix? Krigeren Karoliussen? Jeg tviler... Laget skriker etter kreativitet!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 04 mar 16, 15:14

Opprinnelig postet av solano2

Du ser vel hva vi har av spillere? Hvem skal være den kreative på midten? Løpshestene Aalbu eller Brix? Krigeren Karoliussen? Jeg tviler... Laget skriker etter kreativitet!

Vi har spillere. Mer en gode nok spillere. Men vi har ikke et lag. Det tar tid å bygge et lag, og vi begynner på nytt igjen denne sesongen, uten kontinuitet. Du kan hive inn hvilke spillere du vil, og det vil ikke bli et lag av den grunn.

Den største forskjellen på denne og forrige sesong, er at nå har vi en trener som tåler stormen som kommer når resultatene uteblir i starten av sesongen. For de vil nok utebli. Man bygger ikke et lag over natta, uansett hvor kreative spillerne er.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 21 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24