Husk meg
Brukernavn
Passord

Arne Erlandsen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 15 okt 15, 15:10

skullerud ja takk

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 okt 15, 09:17

Skullerud, som hadde en årslønn på over tre millioner? Hvor han nesten kunne hente de norske spillerne han ville, fordi han hadde en gedigen pengesekk å bruke? Hvor stor vil ikke nedturen være å ta over FFK med mye dårligere lønn og han må ut og pante flasker hver gang han vil ha en ny spiller?

Oppgaven er formidabel for en som skal reise FFK, en oppgave jeg ikke tror mange trenere er villig til å ta. I hvert fall ikke med mindre Høili nok en gang skulle åpne pengesekken, men det er vel på tide at vi gjør som mange andre klubber, nemlig å klare dette på egenhånd?

Men Erlandsen har ikke tilført så mye nytt. Vi er fortsatt så ustabile et lag kan være. Fra det brilliante til det begredelige, fra kamp til kamp, fra omgang til omgang og nesten fra minutt til minutt også.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 okt 15, 21:46

Det jeg spør meg om etter dagens kamp er:

Er det Erlandsen-fotballen som ikke fungerer, eller er det FFK-spillerne som ikke er i stand til å spille Erlandsen-fotball? En ting er å spille primitivt og vinne, men i dag spiller vi primitivt og taper. Ugh.

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 18 okt 15, 21:59

De spiller jo ikke slik han vil. Han vil at det skal være enda mer kompakt. Jeg overvar treninga i går og den defensive strukturen sitter ikke slik han vil. For store avstander i laget både i Ranheimkampen og i Follokampen. Dette ble understreket veldig på trening i går. Det blir mer mannsmarkering enn soneforsvar også. Flere som sliter med dette.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 19 okt 15, 11:21

Opprinnelig postet av Rey

De spiller jo ikke slik han vil. 

Er dette fordi:

1-spillerne ikke har tro på hans plan?

2- han ikke evner å kommunisere hvordan de skal spille?

3- at motstanderne har analysert hvordan vi spiller, og har funnet mottrekk?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 okt 15, 12:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er dette fordi:

1-spillerne ikke har tro på hans plan?

2- han ikke evner å kommunisere hvordan de skal spille?

3- at motstanderne har analysert hvordan vi spiller, og har funnet mottrekk?

 

Personlig uten å kunne bevise noe tror jeg det skyldes litt av alle tre. Spillerne tror ikke på planen fordi arne ikke klarer å selge den inn som en god plan og at motstanderne vet nøyakig hvordan man skal spille mot lag som legger seg kompakt.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 24 okt 15, 11:12

Kan Bjørnar Johannessens oppsigelse i Kråkerøy tolkes slik at han allerede har blitt forespeilet/tilbudt FFK-jobben? 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 okt 15, 13:23

Håper da virkelig ikke det...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 okt 15, 13:36

Det er mulig at Johannesen er et alternativ hvis vi skal spille i 2. div.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 24 okt 15, 13:45

Tror ikke dem tørr satse på en trener som er så urutinert på dette nivået. Assistent muligens

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 okt 15, 15:06

Opprinnelig postet av Vedahl

Kan Bjørnar Johannessens oppsigelse i Kråkerøy tolkes slik at han allerede har blitt forespeilet/tilbudt FFK-jobben? 

Muligens en jobb i FFK, men jeg ville bli veldig overrasket om han ble hovedtrener. Jeg tipper at Erlandsen kommer til å få tilbud om å fortsette såfremt vi ikke rykker ned.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 24 okt 15, 15:22

Hvem bør være trener hvis vi rykker ned?


Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14
Innlegg: 60

Lagt til: 28 okt 15, 23:49
Endret: 28 okt 15, 23:50
Endret av: Marthe

Snodig ordlegging i Demokraten i dag.

Først fra Johansen:

"— Arne Erlandsen er en av kandidatene vi vurderer og det er naturlig siden han er dagens hovedtrener. Vi jobber med ulike typer, er alt han har å si."

Og så fra Demokraten:

"Etter det Demokraten også kjenner til, er trener Arne Erlandsen ikke ønsket med videre når kabalen skal legges for 2016-sesongen. "

 Det er vel lov å hope det siste er tilfelle.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 nov 15, 15:04

Leser i Demokraten om Erlandsen sin svar på kritikken han har fått av Risholt og Nazari. Men helt nederst så leser jeg detta:

— Det har vært innholdsrike måneder i FFK og vi har begynt å se litt på 2016-sesongen og oppkjøringen der som blir viktig, avslutter Arne Erlandsen.

Vær så snill og si at dette ikke tyder på at Erlandsen fortsetter i FFK?

http://www.demokraten.no/sport/ffk/erlandsen-jeg-kan-ikke-ta-hensyn-til-enkeltspillere-1.1467853

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 nov 15, 18:28

Tja, jeg synes nå det er naturlig at en trener begynner å planlegge for neste sesong uansett om han vet at han får fortsette i jobben, eller ikke. FFK kan ikke stoppe helt opp inntil trenerspørsmålet er avklart. Om andre klubber for eksempel planlegger treningskamper nå, må FFK være på plass, ellers får de ikke de motstanderne de vil ha.

Og man vil sikkert gjerne jobbe med å få klarhet i hvilke lånte spillere man vil ha med videre (og avklare om klubben de har kontrakt med, er interessert i å fortsette å låne dem ut - en høyst aktuell problemstilling i Kjelsruds tilfelle).

Spillere på utgående kontrakt har vi også, og dem må vi bestemme oss for å tilby ny kontrakt - eller la det være. Også noe treneren må være delaktig i.

Selvsagt betyr alt dette at det er best å få avklart trenerspørsmålet raskt, så vi ikke ender opp med at Erlandsen har valgt ut hele stallen og en annen trener skal lede dem.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 nov 15, 12:49

FFK og Arne Erlandsen (55) har blitt enige om å avslutte samarbeidet.

http://www.f-b.no/fbdirekte/ffk/sport/erlandsen-er-ferdig-i-ffk/s/5-59-281230

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 nov 15, 13:12

Det var ingen bombe når man ser på resultatene. Uansett liker jeg Erlandsen og den fokelige stilen hans, men det er jo slik at man måles på resultater.


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 11 nov 15, 22:51

Takk for innsatsen Arne!

Du ryddet opp etter den altfor uerfarne HWL og bidro sterkt til å redde plassen med 7-7-7 på dine 21 kamper. 2.div ville vært et mareritt. 

Dessverre imponerte du ikke nok til å få fortsette, noe som kanskje er fair enough, spesielt ut i fra de siste fem kampene som var veldig skuffende. 

Håper for all del klubben har kontroll på situasjonen og nå ansetter en trener som er minst like dyktig som Arne. 


Vedahl

Juniorspiller

Ble medlem: 19 sep 08
Innlegg: 98

Lagt til: 12 mai 16, 22:36

Burde vi beholdt Arne? 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 mai 16, 22:50

I følge meg: Absolutt ikke.

Det hadde vært katastrofalt for interessen. Han hadde byen mot seg allerede og spillestilen var forferdelig. Vil ikke si han leverte varene heller, selv om han påstår noe annet.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24