Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Follo - FFK 27. september 2015 kl 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 sep 15, 11:12

Tidlig avspark i denne kampen på grunn av lysforholdene i Ski.

Risholt og Nilsen er ute på grunn av karantene mens Kjelsrud er tilbake. Kjelsrud scora tre mål i rekruttkampen tidligere i uka og virket opplagt og målfarlig på trening i går.

Tipper laget blir som følger

Jenssen

Rafn - Abenzoar - Straith - Sansara

Åsheim - Nazari - Adaramola - Aalbu - Begby

Kjelsrud

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 sep 15, 17:46

Deilig med nok en seier.


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 27 sep 15, 17:51

Herlig! Synes Åsheim var god i dag, Adaramola not so much. Ellers pluss i boka til Aalbu og Kjelsrud Johansen. Får håpe byttet av Kjelsrud ikke var pga skade, selv om jeg synes det så ut som om han dro på seg en strekk i forkant.

---------------------------

Supras Fredrikstad

Mot den moderne fotballen!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 sep 15, 18:24

Fikk dessverre ikke sett kampen i dag; hvordan spilte vi egentlig? Var det fortjent med seier? Livekommentarene melder om bra press fra Follo

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 sep 15, 19:44

Jeg synes det var flott at vi vant den viktige bortekampen. At vi skulle komme tilbake etter det kjipe første målet til Follo synes jeg var glimrende. Jeg trodde vi skulle få en opplevelse slik vi har fått i de fleste bortekampene i det siste når jeg så ballen kom i feil mål på en slik jævlig måte. Vi klarer også å ro seieren i land og begynner kanskje å få vekk ryktet om at vi roter det til i slutten av kampen? Alt i alt er dette veldig bra og vi ser ut å komme oss lengre vekk fra nedrykkspøkelset.

 

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 sep 15, 20:41

Upåklagelig arbeidsvilje av de rødhvite i dag, men velspilt var det ikke. Mange tilfeldigheter i dagens kamp. Uflaks på det første baklengsmålet, griseflaks at ikke Follo scoret ett til i 1. omgang. Den ballen kan ikke ha vært langt unna å være inne ...!

Kjelsrud fikk vist fram både krigeren i seg (på 1-2) og teknikeren (på 1-3). Og Håvard Jenssen fikk gjort opp for 1-0-målet med et par gode redninger i 2. omgang. Dermed hadde vi for anledningen matchvinnere i begge ender av banen.

Nå har vi muligheten til å si noe bortimot farvel til nedrykkstrusselen i neste serierunde, hjemme mot Bærum. Det hadde virkelig smakt!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 27 sep 15, 23:39

Endelig så kom noe av godfølelsen tilbake, og det var en morsom kamp vi var vitne til i Ski. Aalbu ser ut til å være en kjempesignering, for en jobb han legger ned! Og som Sansara fikk kjørt seg på sin side, nummer 21 (var det vel) bør virkelig vurderes i fremtiden..... Herlig med seier mot et svært pasningssikkert Follo-lag

 

SUPER PRESTASJON FFK !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24