Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK - Bryne 20. september 2015 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 sep 15, 14:29

Etter dagens trening blir laget som følger

Jenssen

Rafn - Straith - Abenzoar - Sansara

Adaramola - Nazari - Risholt - Aalbu - Åsheim

Nilsen

Foten til Kjelsrud er fortsatt ikke helt bra. Nystrøm er tilbake i trening men neppe klar for noe kamp. Westgaard ble bært av banen i dag med skade. Trolig ikke alvorlig. Pleple er nå meldt inn i A-lagstroppen så regner med han er klar for et innhopp hvis det skulle være passe seg slik.

Erlandsen virket ikke veldig fornøyd med dagens trening og spesielt Åsheim fikk gjennomgå litt. Hverken han eller Straith virket veldig fokusert. Virket også som han forventet mye plass både foran og bak Brynes forsvarsledd.

Erlandsen avsluttet treningen med å si: "Husk på at i morgen skal vi springe mot målet til Bryne"

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 sep 15, 18:43

Forferdelig omgang. Spiller godt i to minutter og leder 2-0. Veldig godt betalt. 

Spillet  har vel vært på vår banehalvdel i 75 prosent av tiden? Føles slik ihvertfall 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 20 sep 15, 19:51

Opprinnelig postet av Rey

Forferdelig omgang. Spiller godt i to minutter og leder 2-0. Veldig godt betalt. 

Spillet  har vel vært på vår banehalvdel i 75 prosent av tiden? Føles slik ihvertfall 

 

Hadde du forventet at FFK skulle styre og kjøre kampen med Arne som trener?? Tongue out

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 20 sep 15, 20:16

Takk for oppdatering av resultat Mysthical. Våknet akkurat opp etter at jeg sovnet ti minutter etter 2-0. Deilig med poeng, men hvor kjedelig er det ment at dette skal bli fremover? Til tross for 3 viktige poeng så sitter en igjen med en taperfølelse. Er man blitt for bortskjemt?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 sep 15, 22:17

Etter første omgang satt jeg med intrykk av at vi fikk to mål på en sjangse. Dette var ikke stor fotball, men vi rotet det ikke til og fikk alle poengene. Vi holdt rent bakover noe som er kjempeflott. Med disse poengene og gunstige resultater i de andre kampene ser deet nå bedre ut enn på lenge med tanken på å beholde plassen. Jeg er derfor veldig fornøyd.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 sep 15, 22:37

Veldig fornøyd med tre poeng og at vi slipper til veldig lite bakover. Bryne hadde ikke veldig mye å komme med selv om de hadde ballen mye. Liker ikke måten vi spiller på for tiden, men det er underordnet å overleve i Obos.

Tett med kort til Risholt og Nilsen som begge må stå over neste kamp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 sep 15, 08:08

Opprinnelig postet av Rey

 

Tett med kort til Risholt og Nilsen som begge må stå over neste kamp

Der hadde vi flaksFoot in mouth

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 sep 15, 09:09

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Takk for oppdatering av resultat Mysthical. Våknet akkurat opp etter at jeg sovnet ti minutter etter 2-0. Deilig med poeng, men hvor kjedelig er det ment at dette skal bli fremover? Til tross for 3 viktige poeng så sitter en igjen med en taperfølelse. Er man blitt for bortskjemt?

Bortskjemt? Når skulle vi ha blitt bortskjemte, lissom?

Jeg innser at det ikke blir noen form for finspill denne sesongen. Men når det er sagt: Jeg mener personlig at vi MÅ ha en ny trener neste sesong. Og det skremmer meg at styreleder sier at Erlandsen er høyaktuelt for neste sesong.

Den fotballen FFK spiller for tida er så langt unna merkevaren FFK som det går an å komme. Det er greit nok å gi beng i kultur og historie når det er snakk om å overleve på kort sikt, joa, men fortsetter vi med skiten vil det bli vanskelig å skape noe som helst lokalt engasjement.

Nå framstår FFK som et hvilket som helst bygdelag som det går tretten av på dusinet, minst, og hvor lenge skal vi spille kjipefotball for å overleve? Hvis vi i prosessen for å overleve har mista oss sjøl på veien, hva er da vitsen med å overleve? 

Fredrikstad og FFK er ikke som andre lag: Vi har forventninger til andre ting enn resultat. Med gode resultater vil folk spise noen kameler, men jeg tror faktisk at vi i Fredrikstad skal ha ekstreme resultater for å rettferdiggjøre å kompromisse med hvem vi er.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Det er ekstremt viktig at FFK nå defineres på alle måter, også fotballfaglig, sånn at styre og stell kan begynne å jobbe mot et mål, og innafor noen rammer som ligger der uansett trener og styre.

Jeg har aldri i mitt liv hatt så lav puls på Stadion som i annen omgang igår. Aldri. Vi hadde 2-0 etter flaks og tilfeldigheter, og for aller første gang som FFK-supporter dret jeg i åssen det ville gå fordi spillet var så ufattelig svakt og kjedelig. Det er mulig det er jeg som er sær, absolutt, men det er også mulig at min opplevelse av kampen deles av ganske mange. Opplevelser som dreper engasjement og energi må vi ta på alvor. På en side håper jeg at det bare er jeg som opplevde kampen igår sånn, men jeg redd for at det er mange, mange flere.

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 sep 15, 09:17

Opprinnelig postet av Asgeir

Jeg innser at det ikke blir noen form for finspill denne sesongen. Men når det er sagt: Jeg mener personlig at vi MÅ ha en ny trener neste sesong. Og det skremmer meg at styreleder sier at Erlandsen er høyaktuelt for neste sesong.

 

Styrelederen har jo ikke noe annet valg enn å si at han er aktuell. Arne er kun ett menneske det samme er spillerne. Det kunne fort blitt en holdning hos arne hvis han fikk beskjed om at du ikke er aktuelle at han gir f... Spillerne kunne også fort blitt slik at hvorfor skal jeg gi alt for denne treneren, han er jo uansett ferdig.


Jada vet at de er proffe og burde vist bedre, men til syvende og sist er de mennesker. Arne får nok ikke fornyet kontrakt fordi han ikke står for det FFK ønsker å stå for. Han ble nok kun hentet inn for å redde ræva til klubben.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 21 sep 15, 10:17

Opprinnelig postet av Asgeir

Den fotballen FFK spiller for tida er så langt unna merkevaren FFK som det går an å komme. Det er greit nok å gi beng i kultur og historie når det er snakk om å overleve på kort sikt, joa, men fortsetter vi med skiten vil det bli vanskelig å skape noe som helst lokalt engasjement.

Det er helt riktig det du skriver Asgeir.

Valget FFK tar når sesongen av ny trener vil være det viktigste valget som tas på i overskuelig tid. En trener vil (uten pengene til Abramovitsj) eller svært god "speidervirksomhet" trenge 2-3 år for å få på plass sitt lag som passer inn, det er laaaang tid og koster "all too much", og viser bare hvor viktig det er å ha rett mann for klubb, spillere og for publikum og sponsorers interesse. 

Ta ikke noe hastevalg FFK  -  BEGEISTRING blir nøkkelordet for årene fremover for å vinne publikum. Det er gedigen konkurranse der ute, mye å finne på for folk flest.

Hjelper ikke å vinne hvis alle kjeder seg! Utfordring det, hvis det kun er trenerne som har det moro på kamp......


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 21 sep 15, 11:14

Opprinnelig postet av mysthical

 

Styrelederen har jo ikke noe annet valg enn å si at han er aktuell. Arne er kun ett menneske det samme er spillerne. Det kunne fort blitt en holdning hos arne hvis han fikk beskjed om at du ikke er aktuelle at han gir f... Spillerne kunne også fort blitt slik at hvorfor skal jeg gi alt for denne treneren, han er jo uansett ferdig.


Jada vet at de er proffe og burde vist bedre, men til syvende og sist er de mennesker. Arne får nok ikke fornyet kontrakt fordi han ikke står for det FFK ønsker å stå for. Han ble nok kun hentet inn for å redde ræva til klubben.

Veldig enig i dette. Og slik tolker jeg utsagnet til styrelederen også.. Så får vi håpe at vi har rett.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24