Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kvik-Halden - FFK 06.05.2015

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 mai 15, 21:40

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ikke bra,  men heller ikke skandale eller katastrofe. Bare trist. 

Ja, veldig trist....

Skandalen eller katastrofen kan komme senere i år.....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 mai 15, 22:07
Endret: 06 mai 15, 22:13
Endret av: Knuty

Ikke stort f-b har klart å lire ut av HWL, at han ikke løper fra ansvaret har han gjentatt til det kjedsommelige nå.

At han ikke har noe godt svar på hvorfor dette skjer begynner vel å bli åpenbart. Men at han sier det så rett sier vel litt..

Opprinnelig postet av f-b.no

– Leder du søndag FFK mot Ranheim?, Wibe Lund.

– Det er ikke opp til meg å avgjøre.

– Så du vurderer ikke å takke for deg?

– Jeg tar dette rakrygget som en mann, og har hele tiden sagt at jeg ikke løper fra mitt ansvar, sier Wibe Lund.

(...)

– Det er utilgivelig måte vi slipper dem inn i matchen på. Men noe godt svar på hvorfor det skjer har jeg ikke, sukker Wibe Lund.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 mai 15, 22:20

Opprinnelig postet av Knuty

I

Opprinnelig postet av f-b.no

– Leder du søndag FFK mot Ranheim?, Wibe Lund.

– Det er ikke opp til meg å avgjøre.

– Så du vurderer ikke å takke for deg?

– Jeg tar dette rakrygget som en mann, og har hele tiden sagt at jeg ikke løper fra mitt ansvar, sier Wibe Lund.

(...)

– Det er utilgivelig måte vi slipper dem inn i matchen på. Men noe godt svar på hvorfor det skjer har jeg ikke, sukker Wibe Lund.

 

Den seansen med fb-tv og mobbing med Wibe-Lund var direkte pinlig.

Dessverre så vi en trener i total ubalanse, og synd at Bakken fulgte opp med såpeoperaen videre. Treneren ser ut til å ha null autoritet. 

Lars Tjærnås kronikk i dagens FB var glimrende og megetsigende.Hverken trenere eller spillere som har høye skuldre eller er redde har noen framtid i FFK.

Noen må ta ansvar, stumpene må reddes, det brenner på dass....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 mai 15, 00:11

Jeg skulle ønske alt HWL trengte å gjøre før Ranheim-kampen på søndag var å ta ut de samme 11 og si til dem "gå utpå der og vis at dere er j***** mye bedre enn det dere viste på onsdag".

Dessverre tror jeg ikke de vil tro på ham - eller på seg selv - om han sier noe sånt. Mentaliteten i laget er i en blindgate.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 mai 15, 05:54

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg skulle ønske alt HWL trengte å gjøre før Ranheim-kampen på søndag var å ta ut de samme 11 og si til dem "gå utpå der og vis at dere er j***** mye bedre enn det dere viste på onsdag".

Dessverre tror jeg ikke de vil tro på ham - eller på seg selv - om han sier noe sånt. Mentaliteten i laget er i en blindgate.

Men vil spillerne tro på Jan Tore Ophaug og Aleksander Olsen, som har vært en del av det samme regimet, og som ved eventuell sparking vil overta ansvaret frem til ny mann er funnet? (noe som kan ta lang tid). Jeg kan til en viss grad forstå at styret ønsker å beholde Wibe Lund frem til de faktisk har en erstatter mer eller mindre klar. Men magefølelsen tilsier at Wibe Lund er ferdig i klubben etter at styret har snakket sammen i dag...

Det som skulle være en selvtillitskapende fotballkamp mot Kvik Halden, ble isteden det motsatte. Og en bekreftelse på at spillere og trener ikke har tatt lærdom av hvordan man skal håndtere å lede 2-0 mot et antatt svakere lag, og nok en gang rote bort en seier som BØR være trygg. Det eneste positive er at Adam Straith holdt kampen ut, i 120 minutter.

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 mai 15, 08:33

Her ble det sagt noe jeg er veldig enig i. Å forfremme en av asistentene til hovedtrener, sparke Wibe-Lund og dermed komme ut med det samme teamet minus Wibe-Lund har jeg overhodet ingen tro på.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3