Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Åsane, torsdag 30. april 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 30 apr 15, 22:08

Det var en forferdelig 1. omgang, men mye bedre 2. Jeg syens Åsanene totalt sett var det beste laget og de spilte bedre enn jeg trodde de ville gjøre på forhånd. Defensivt synes jeg vi er gode, men offensivt er det neimen ikke greit. Jeg synes Nystrøm er helt hjelpesløs, Shaswari hadde en svak kamp, Olsen virker å være ute av form og Burugos er heller ikke særlig god desverre. Offensivt har vi mange små spillere og ingen oppspillspunkt. Hva kan vi gjøre med det offensive spillet til neste kamp?

Hvorfor tok han ut Julius så tidlig? Jeg er enig i at han var svak, men det var veldig mange andre også, han er jo en som kunne fått et godt skudd og scort mot et lag med mange mann bak ballen.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 30 apr 15, 22:24

I følge videoen som ligger på F-b.no så var det fordi han ikke var god nok. Litt spesielt å ta han ut så tidlig likevel, men det sender ihvertfall et signal om at han må heve seg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 15, 15:03

Opprinnelig postet av Rey

I følge videoen som ligger på F-b.no så var det fordi han ikke var god nok. Litt spesielt å ta han ut så tidlig likevel, men det sender ihvertfall et signal om at han må heve seg.

 

Årets understatement. Julius var elendig i går. Passninger rett til motspillere gang på gang og en generel brems i det oppbyggende spillet. Burgos var mye bedre.  Der skal Wibe faktisk ha kudos for å se og gjøre noe med det...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3