Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss-FFK, mandag 27. april 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 26 apr 15, 19:54

Ny kamp, nye muligheter, i en kamp mellom to lag som står uten seier så langt. Men der FFK strengt tatt burde vunnet både mot Hødd og Levanger, og tross alt har unngått tap, står Hønefoss uten poeng hittil.

De hadde en fæl fjorårssesong hvor plassen i 1. divisjon ble reddet i siste serierunde, og hadde nok håpet på noe bedre i år, men det de har prestert i innledningen lukter det nedrykksstrid av. FFK er nok lystne på å strø salt i såret, og trenger en seier nå for ikke å havne for langt bak opprykksrivalene. Av disse er det forøvrig Sogndal som har startet best, med ti poeng på de første fire.

Fjorårets kamper var hyggelige sett med rødhvite øyne, med 1-0-seier i bortekampen og hyggelige 5-0 hjemme. Tar gjerne en reprise av en av disse.

Kampen vises på TV2 Stripehest.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 26 apr 15, 20:01
Endret: 26 apr 15, 20:03
Endret av: Rey

EDIT: Du var litt raskere enn meg.. Flytter mitt startinnlegg inn i din tråd :)

##############################

Ny kamp nye muligheter og alt det der. Nå er det på tide at FFK vinner hvis supporterne skal ha troa på opprykk. Det er selvfølgelig ikke en absolutt nødvendighet, men uten seier i morgen vil det bli tungt både økonomisk med lavere tilskuertall og negativitet fra omgivelsene. Et tap mot et Hønefosslag uten poeng så langt i sesongen vil ikke den jevne supporter takle spesielt godt etter en skuffende serieåpning.

FFK må klare seg uten to av spillerne som har startet de tre foregående kampene. Abenzoar som fikk feilaktig rødt kort mot Levanger og Nazari som korrekt fikk sitt tredje gule kort på like mange kamper.

Håper laget blir som følger:

Masalin

Lønn - Hammar - Sansara - Rafn

Adaramola - Westgaard

Shaswari - Burgos - Begby

Kjelsrud

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 26 apr 15, 20:26

I følge FB blir laget slik:

 

Masalin

Rafn - Hammar - Sansara - Begby

Olsen - Westgaard - Adaramola - Shaswari

Nystrøm - Kjelsrud

 

Spent på venstresiden!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 26 apr 15, 22:18

Fryktelig skuffende av Wibe hvis han velger å sette Nystrøm inn i 11'eren igjen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 26 apr 15, 22:57

Jeg er enig Nystrøm bør ikke starte denne kampen


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 26 apr 15, 23:13

Enig. Han har ikke vært i nærheten av å forsvare en plass i startelleveren. Må sies å ha vært en enorm skuffelse helt siden han kom. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 27 apr 15, 08:25
Endret: 27 apr 15, 13:48
Endret av: kanogvetalt

Nok en gang kamp mot et lag som har hatt en elending start. Det er vel grunn til å tro at vi møter et kynisk Hønefoss, som bare skal ha poeng. De spiller også relativt fysisk. Passer oss bra hvis vi lykkes med vårt spill, men passer oss svært dårlig hvis vi ikke gjør det. Karantenene vil svekke oss, og håper ikke vi får mye dødballer imot.

Hønefoss forventer sin første seier i dag, etter at de var nære poeng i forrige kamp borte mot Sogndal, Ref Ringerikes Blad.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 15, 17:50
Endret: 27 apr 15, 18:46
Endret av: Rey

F-B hadde dessverre rett. Laget er bekreftet på fredrikstadfk.no

Nå skal det sies at jeg syns ikke Nystrøm var så elendig på vårsesongen i fjor, men da spilte han mest på kanten. Syns aldri han har fått det til sentralt.

Spillertroppen er tynn i dag. Vi fyller ikke benken og tre av spillerne er spillere fra B-listen. Vi har kun to såkalte A-lagsspillere å hive innpå for å snu kampen. Lønn og Burgos.

EDIT: Ser ut som Åsheim likevel er med.. Tre utespillere på benken med A-lagserfaring da.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 apr 15, 18:39

Hvis vi ser på Brann ligger de under 2-0 i Grimstad for Jerv, kampen har nettopp gått til pause. Jeg er redd vi må slite i dag også.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 apr 15, 19:07
Endret: 27 apr 15, 19:12
Endret av: Fredd

Når lærte Hoås seg å vinne hodedueller? Må innrømme at dette ser mørkt ut. Skader og spillemessig underlegne. 

Er Nystrøm på banen?

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 27 apr 15, 19:41

Er veldig fornøyd med at vi kom til pause uten baklengsmål. Uten Kjelsrud, Aasheim og de to suspenderte er vi ikke noe topplag.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 apr 15, 19:41

Dette minner sterkt om 2014. Finnes ikke plan over spillet. Finnes ikke duellstyrke.  Ja det er mange kamper igjen.  Men. ....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 27 apr 15, 20:07

Målsetningen bør revurderes asap. Fortsetter det slik er 2.div. mot Kråkerrøy nærme.  Første bud fotball er å vinne noen dueller. Vi nærmer oss trenerbytte med stormskritt. Skjer ikke det, tror jeg det snart er 2000 på tribunen. 


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 27 apr 15, 20:15

Opprinnelig postet av tomroar

Målsetningen bør revurderes asap. Fortsetter det slik er 2.div. mot Kråkerrøy nærme.  Første bud fotball er å vinne noen dueller. Vi nærmer oss trenerbytte med stormskritt. Skjer ikke det, tror jeg det snart er 2000 på tribunen. 

Målet om opprykk kan ikke endres! Da må treneren ut først.

---------------------------

Fredd


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 apr 15, 20:19

Endelig er den Julius som alle vil se tilbake hvert fall. Han har vært stokk solid med ball i hele dag. Strødd om seg med lekkerbiskener av noen pasninger, men dessverre er det en total mangel på kroppsbeherskelse i mottaket, uansett hvem den er adressert til.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 apr 15, 20:21

Nja, ikke helt enig med deg. Pasningene blir spilt litt for ofte bak mottaker enn foran. Greit at vi ikke alltid mister ballen, men flyten i spillet forsvinner.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 apr 15, 20:35

Deprimerende flaut, rett og slett. Ligger allerede syv poeng bak de tre i tet og det er kun spilt fire runder, og to av dem er egentlig bare noen jallalag. Nok en sesong der vi faller bakpå allerede fra børjan.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 27 apr 15, 20:36

Uenig.  Jeg har sett mange feilpasninger av Julius. Roter ofte bort ballen 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 apr 15, 20:39

Jeg tillot meg å håpe i pausen at 1. omgang var den dårlige omgangen ... tror jeg skal grave meg ned nå.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 27 apr 15, 20:46

Direkte flaut!

ffk bruker over 90 minutter på å IKKE skjønne at langballer inn i feltet på Burgos mot tre stoppere er en dårlig ide........

hvor er planen????



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24