Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: HØDD-FFK, mandag 13. april 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 14 apr 15, 18:44
Endret: 14 apr 15, 18:48
Endret av: Nøtt

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg leser at mange kritiserer laguttaket. Vi gikk rett i strupen på Hødd fra start, men de scorer et veldig tilfeldig mål i første angrep. Det gjør noen med kampbildet allerede etter 4 minutter, og var neppe en del av trenerapparatets plan. Kan heller ikke se at baklengsmålet kom som konsekvens av feil laguttak.

Selve baklengsmålet er nok ikke en konsekvens av laguttaket, men når de sliter med samme problemer i første omgang mot både Brann og Hødd (og etter min mening til en viss grad mot Ljungskile) og det blir bedre etter bytter for andre kamp på rad så er det vel noe galt med startoppstillingen?

Shaswari og burgos er rene offensive spillere, de kommer inn når Brann og Hødd har lagt seg lavt for å forsvare en ledelse, de blir derfor fritatt fra deffensivt annsvar å kan konsentrere seg om kun å angripe. Med tanke på at den sentrale midtbanen også har sin styrke offensivt vil forsvarsfirreren få hele det deffensive annsvaret dersom vi starter med alle disse.

Jeg synes også det høres spennende ut med Shaswari høyre Olsen midten og Burgos venstre men da må Westegård inn på sentral midtbane for å hjelpe forsvaret og selv da vil backene bli veldig alene. Mot habil motstand tror jeg vil bli spist opp dersom vi stiller dette laget fra start. 

Rafn bør spille back, ikke inndreløper. Hatt to svake kamper nå men i fjord var han ligaens beste back, å omskolere han i ny rolle hvor han ikke skal komme rundt å slå innlegg men trekke inn i midten tror jeg er dumt. Hvis lønn skal spille må det bli på bekostning av Rafn. Synd for Lønn selvsagt men hvis vi skal ha håp om opprykk kan jeg ikke se at det er plass til han i start elveren på fast basis. 

Uansett bør Olsen inn i midten for Nystrøm, det tror jeg de aller fleste ser. Vi vil bli mye vanskeligere å forsvare oss mot derrsom han kan ligge å true bakrom. Sånn det er nå trenger forsvaret til motstanderen kun å fokusere på Kjellsrud, noe som gjør at jobben hans blir svært vanskelig. 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24