Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: HØDD-FFK, mandag 13. april 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 apr 15, 19:39

FFK  har glemt å trykke på on-knappen.

Har ikke noe spill, på hæla hele tiden.  Dette var svakt 

 Trenger raske bytter. 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 apr 15, 19:42

Som andre har sagt, mye det samme som i fjor. Blir sjeldent farlig når vi har ballen. De gangene vi har mulighet for å kontre, spiller en eller annen støtte. Spesielt Nystrøm evner ikke når det går fort. Ellers er dette den svakeste kampen fra Sansara som jeg har sett. Julius bedre enn mot Brann.

 

Ut med Nystrøm og Åsheim. Westgård inn for Åsheim. Olsen på topp for Nystrøm, og Shaswari på høyrekant for Olsen.

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 apr 15, 19:49

Vi slipper dem enkelt til og det kunne fort ha vært mer enn 1-0. Til forskjell fra forrige sesong hadde vi noen sjangser også, men de ble svakt utnyttet. Jeg var skuffet over lagoppstillingen også.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 20:00

Hva med å heller ta ut Nystrøm og flytt Olsen opp som spiss?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 apr 15, 20:02
Endret: 13 apr 15, 20:18
Endret av: Fredd

Opprinnelig postet av kjell-H

Hva med å heller ta ut Nystrøm og flytt Olsen opp som spiss?

Helt enig!

 

Edit: Når skal de lære at keeperen til Hødd tar alle innlegg og cornere som blir slått høyt! Alt for mye luft under innleggene.

---------------------------

Fredd


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 apr 15, 20:24

Akkurat som i fjor. Har ballen mye, men ingen bevegelse på topp. Maks ett løp om gangen. Det blir ikke mye rom av det...

---------------------------

Fredd


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 20:32

Vi har byttet ut mange spillere ifra fjor og vi spiller fortsatt samma fotball? Trener ? Greit nok det er bare 2 serie runde, men detta er ikke bra nok!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 20:33

Burgooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssss. Yes detta smakte!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 apr 15, 20:34

JAAAA fantastik 1-1


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 apr 15, 20:34

Nystrøm MÅ ut av laget til nete kamp. Hvor mange sesonger skal vi betale for å se på han stå der ute? Shaswari, Johansen, burgos og Adaramola må også være på laget. Westgård virker også mye kvikkere i år enn Åsheim. Positivt inntrykk av de ye stopperene. Problemet er jo at det i hele første omgang var null fremdrift i laget. Null løp som skaper rom og null vilje til og ta sjanser. Adaramola skal ikke stå bak og slå støttepasninger, han skal være fremme å prikke baller på løpene som faktisk kommer!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 13 apr 15, 20:36

Mener forresten også å huske at vi har spilt Falk god i tidligere sesonger også...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 20:43

Takk for 1 poeng idag.Synd at Nystrøm og Wibe Lund er beste venner, for detta er overhodet ikke bra at Nystrøm har klippekort!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 apr 15, 20:46

Vi hadde fortjent seiren i dag hvis man ser på spillet totalt sett. I 2. omg var vi klart best, men jeg kan ikke forstå at Nystrøm får spille, han er jo igjen banens dårligste.

 

 


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 13 apr 15, 21:02

Kunne ikke tro mine egene øyne da Olsen ble byttet ut, han var jo skikkelig på hugget i første omgang, hvorfor ikke ta ut Nystrøm? Ikke at det er noe galt med å sette in shaswari men når vi må ta ut Kjellsrud så tar vi også ut fjorårets toppscorer og målpoeng konge når han har en god kamp?  Ellers positivt overasket av Julius i dag og deilig at med scoring fra Burgos.

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 apr 15, 07:56

Nystrøm har vært svak over tid og bør benkes. Det ser alle.

For meg var Johan Hammar klart best, mens laget som helhet løftet seg utover i 2. omgang. Bittert at Nazari ikke fikk godkjent scoringen på overtid, men vi kan ikke basere spillet vårt på at vi først skal våkne mot slutten av kampene etter at Wibe-Lund endelig setter inn spillere med fart, teknikk og vilje.

Jeg leser for øvrig i FB at Henrik Kjelsrud Johansen fikk en skikkelig trøkk mot tinningen tidlig i kampen, og at han etterpå ble kvalm og spydde flere ganger både i 1. omgang og i pausen. Likevel kom han på banen i 2. omgang hvor han stod og spydde i midtsirkelen ved avspark og spilte ca. 10 min før han til slutt ble byttet ut. Er det forsvarlig og i samsvar med de rådene som er gitt ved hodeskader i fotball? Selv om spilleren selv uttrykker at han ønsker å fortsette, så er det ikke hans avgjørelse å ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 apr 15, 09:08

Åpenbar hjernerystelse altså. Her burde FFKs lege/fysio ha satt foten ned og sagt "du hviler, basta". Videre belastning etter hjernerystelse er potensielt skadelig og gjør i hvert fall ingenting godt for restitusjonen. Og Tor Trondsen kan skrive under på hva hjernerystelser kan gjøre med en fotballkarriere.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 apr 15, 10:01

Det positive er at vi igjen evner å score mot et lag som ønsker å forsvare en ledelse mot slutten av kampen. Det å score mot et særdeles etablert forsvar er noe vi, som mange andre, har hatt store problemer med tidligere.

Jeg leser at mange kritiserer laguttaket. Vi gikk rett i strupen på Hødd fra start, men de scorer et veldig tilfeldig mål i første angrep. Det gjør noen med kampbildet allerede etter 4 minutter, og var neppe en del av trenerapparatets plan. Kan heller ikke se at baklengsmålet kom som konsekvens av feil laguttak.

Usikkerhet i bakre firer sprer seg i hele laget, og de fire bak vil nok bruke tid på å bli en enhet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 14 apr 15, 12:19

Tommel opp til Adaramola, Hammar, Olsen. 

Tommel ned til Nystrøm og Åsheim(på kant).

Ikke akkurat sjarmerende når Nystrøm og Shaswari nærmest flyr på hverandre...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 apr 15, 16:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg leser at mange kritiserer laguttaket. Vi gikk rett i strupen på Hødd fra start, men de scorer et veldig tilfeldig mål i første angrep. Det gjør noen med kampbildet allerede etter 4 minutter, og var neppe en del av trenerapparatets plan. Kan heller ikke se at baklengsmålet kom som konsekvens av feil laguttak.

Selve baklengsmålet er nok ikke en konsekvens av laguttaket, men når de sliter med samme problemer i første omgang mot både Brann og Hødd (og etter min mening til en viss grad mot Ljungskile) og det blir bedre etter bytter for andre kamp på rad så er det vel noe galt med startoppstillingen?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 14 apr 15, 17:51

Helt klart, Wibe må tørre å velge no nytt. Greit att det er greit å få kontinutet (eller hvordan det skrives), men det prøvde han mye i fjor også.. og det funka ikke bra. Men trur også det er enklere å være inbytter å gjøre det bra, en å starte. Uansett mange ting som kan gjøres anderledes. 

-raffen opp og lønn inn

- bytte plass på nystrøm og olsen

- starte med burgos istede for nystrøm 

- westgår for nystrøm 

brukt begby? osv osv ... Egentlig det som virkelig bør gjøres er å få rafen opp og lønn inn, vi kan ikke la lønn sitte på benken denne sessongen også. Levanger neste kamp skal være et "svakt" lag, som gjør att det er ingen grunn til å ikke bruke lønn. 

Shaswari er det mange som vil ha inn fra start, men han må ikke brukes fra start enda, han har akkurat blitt frisk og kommer til å bli en viktig spiller for oss, la han få mer tid til å bygge opp kroppen så den tåler den belastningen. han er mer verdt for oss i 30 min på slutten enn på sidenlinjen pga skade! ;)

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24