Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: HØDD-FFK, mandag 13. april 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 08 apr 15, 21:42

Blir spennende å se hva Håkon stiller med for et lag i 2. runde. Noen som har en mening om hvem de ønsker på banen når fløyta går? 


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 09 apr 15, 01:03

Ville tatt ut Nystrøm for Shaswari og antaglig vis satt han på høyre og Olsen inn i midten, problemet med det er jo Shaswari er en svakere ballvinner en Olsen så litt usikker der, men tror det er viktig å få igang begge målskårerne våre, å det blir vanskeligere om Olsen må spille inndreløper som kantene våre i år skal brukes som. Videre ville jeg satt ut Julius pga alt for mange balltap som skaper farlige kontringer imot, det gjør også at vi bruker masse krefter på å spurte hjem igjen for å stoppe kontringen, dette skjedde alt for mange ganger sist kamp å det blir også fort mål imot av sånt. Synes Åsheim godt kan ta den plassen da jeg synes han til tider har en god passningsfot, så kunne man kanskje prøvd Burgos som venstre inndreløper fra start å sett hvordan det fungerer. Evt Westegård inn for Julius, mindre kreativt men det kan godt hende vi trenger løpskraften hans på midtbanen.  


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 apr 15, 06:06

Jeg har en magefølelse på at Wibe-Lund kjører inn Lønn Jenssen på høyreback og Simen Rafn opp på høyre midtbane til denne kampen. Det vil si at Olsen går ut. Ellers tror jeg faktisk laget blir uendret fra sist. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 apr 15, 08:48

Har ingen tro på at at det blir store forandringer på laget nei. Eneste er høyrekanten, men jeg håper på Shaswari inn i stedet for Rafn opp fra backplass.

Verdt å merke seg er at Nye Høddvoll stadion offisielt innvies til denne kampen. Kan vel da regne med fullsatt stadion der opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 09 apr 15, 09:01

I kampen mot Brann ble det store avstander mellom midtbane og forsvar, og det gjorde at våre forsvarspillere ofte kom en mot en alt for ofte. Vi trenger å ha en midtbanespiller som tar defensivt ansvar. Med Berg skadet ser jeg ikke hvem det skulle være. Jeg synes Rafn er best når han angriper rom på kanten og bør derfor spille back.

Julius og Nazari kan bli litt for like på midten. Begge er litt typer som styrer det offensive på midten og har mye ball, og skal nok gjerne ha det også for å lykkes. Kanskje Begby på kant, og Åsheim sentralt kan være et alternativ.

Shaswari kan få ha joker rollen litt til synes jeg.

 

Og så er det lov å ta hensyn til hvordan Hødd spiller, og det har ikke jeg peiling på.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 apr 15, 09:04

Vet det aldri kommer til å skje, men hadde håpet på dette laget

 

                                               Masalin

Lønn-Jensen  Abenzoar  Hammar   Sansara

                            Rafn   Julius

Shasawri              Nazari               Burgos

                               Johansen

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 09 apr 15, 15:57

Har trua på : 

                      Masalin 

lønn - Abenzoar -  Hammar - Sansara

                        Julius

Rafn - Westgård - Nazari - Begby? 

                          Johansen

 

Shaswari og Burgos trur jeg ikke er klare for 90 minutter enda, så de bør slippe til etter 60 min + 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 apr 15, 23:32

Men hvorfor kan ikke Shaswari og Burgos være med å påvirke kampen fra starten av? Hvorfor skal de på død og liv komme inn når vi kanskje ligger under og må jakte en utligning?

La de starte sier jeg, og ta de heller av når kreftene begynner å svikte.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 apr 15, 16:15

Opprinnelig postet av solano2

Men hvorfor kan ikke Shaswari og Burgos være med å påvirke kampen fra starten av? Hvorfor skal de på død og liv komme inn når vi kanskje ligger under og må jakte en utligning?

La de starte sier jeg, og ta de heller av når kreftene begynner å svikte.

 

Enig. La laget som avsluttet kanpen mot Brann starte. Får vi samme innsats som de 4 min på overtid fra start, kan det bli stygt for Hødd...


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 apr 15, 20:49

Grunnen til att jeg ikke trur på verken burgos eller shaswari vi begynne er fordi de ikke vil hode lenge nok. og sette de fra start da er skummlere med tanke på att det kan bli skader etc. men kanskje starte med burgos kan fint vurderes, men å sette begge 2 på fra start er nok for stor risiko. Pluss att shaswari har slitt mye med skade, så må ikke presse han for hardt, la han få litt mere tid. Han kan bli en viktig brikke for oss utover sessongen når han har fått byggd seg opp onklig etter skade. 

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 apr 15, 20:54

                     Masalin 

lønn - Abenzoar -  Hammar - Sansara

                        Julius - Nazari

                 Rafn - Westgård  - Burgos

                          Johansen

 

kan også være en mulighet, da jeg syntes vi slet veldig med å tette rommet mellom midtbane og forsvaret (midtbanen våres var vel ganske usynlig i sist kammp)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 12 apr 15, 12:18

Ville byttet ut Julius. Han stoppet alle angrepene våre i forrige kamp. Mye tid med ball i bena, og mye støttepasninger gjorde at vi ikke fikk noe flyt i angrepsspillet. Laget forandret seg totalt etter at han ble bytta ut med westgård. Ellers er jeg enig i at vi ikke bør ta noen sjangser med Shaswari, vi må ta det pent med han så han slipper flere skader.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 apr 15, 18:45

Lagoppstilling bekreftet. Samme lag som mot Brann. Samme benk også med unntak av Ismar. Dem har ikke med seg B-listespillere på så lange turer

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 18:50

Litt skuffet over at Nystrøm har klippekort på laget! Han har vært svak. Får håpe en er litt bedre idag.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 apr 15, 18:55

Det tok jo ikke mange minuttene..............................


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 apr 15, 18:55

Der var det 1-0 allerede. Rafn klarerer rett i Høddspilleren

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 apr 15, 18:59

Sluppet inn to mål i år , og begge er på grunn av dårlige klareringer......


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 apr 15, 19:25

Mye av det samme spiller som vi hadde 2014 også. Skjerpings gutta!!!  Grattis med klippekort Nystrøm! Håper laget hever seg snart. Kom igjen så kan vi ta 3 poeng idag!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 apr 15, 19:37

Skuffende 1.omgang. 

Nå har vel Nystrøm vært nær ballen 1 gang på 1.5 kamp. Det var når han brant straffa......


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 apr 15, 19:39

Fryktelig omgang og det offensive spillet fra fjoråret fortsetter. I tillegg har forsvarsspillet blitt dårligere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24