Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan se tv-kamper 2015?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 31 mar 15, 03:44

Er det noen som har oversikt over hvordan å se kamper på nett-tv denne sesongen? Jeg befinner meg i utlandet, uten norsk TV, men med internet og vil gjerne se seriestarten.

Er det kun det TV2 initierte totalabonnementet på Csports til 249,- som gjelder?!

---------------------------

Svaberget for alltid!


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 31 mar 15, 14:12

Det ser ut til å bli TV2 hele veien siden oppkjøpet av CMORE er godkjent. Funker Sumo i utlandet?


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 31 mar 15, 14:52
Endret: 31 mar 15, 14:53
Endret av: Jens G Best

Opprinnelig postet av summarius

Det ser ut til å bli TV2 hele veien siden oppkjøpet av CMORE er godkjent. Funker Sumo i utlandet?

Har sett matcher via sumo i utlandet før og det har funket fint. Det er restriksjoner på enkelte tv-programmer, i all hovedsak de som norsk tv har lisensiert fra andre steder, om de har kjøpt inn et BBC program så har de kun retten til å vise det i Norge og med en IP adresse fra utenfor Norge så får du et problem. Men siden OBOS-ligaen nok ikke er så interessant for utenlandske selskaper så er det ikke noe problem for norsk TV å sende det verden rundt. 

 Og hvis ikke så er det jo alltids gode gamle Radionettradio Fredrikstad :)

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 31 mar 15, 17:02
Endret: 31 mar 15, 17:04
Endret av: Rey

Mener jeg leste et sted at det oppkjøpet ikke hadde noe å si. Man trenger fortsatt abonnement på Cmore for å se kampen som skal gå der og cmore/csports på nett for å se de kampene. Ser dessverre ikke ut som det er en pakke som i fjor hvor man betalte 99 kr for kun kampene i Adeccoligaen heller. Så da blit det abonnementet til 249 ser det ut til

EDIT: Der fant jeg linken også

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24