Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp S08 - FFK - 15.03.15

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 15 mar 15, 15:50

Klart for treningskampen med mest presitsje i år. Kampen går på Sarp stadion kl 18:00 og koster 100 kroner å se. Tror også den går på F-B TV, men de som har mulighet tar vel turen til naboen i nord?

Håper på dette laget fra start.

Masalin

Rafn - Hammar - Abenzoar - Sansara

Adaramola - Nazari

Olsen - Burgos - Begby

Johansen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 15 mar 15, 17:05

Laget

Masalin

Lønn Jenssen, Abenzoar, Hammar, Sansara

Rafn, Nazari, Adaramola, Åsheim

Kjelsrud Johansen, Nystrøm

Poteta Rafn blir dytta opp på midten igjen. Ingen utprega kanter på midten, selv om Rafn ikke er så langt unna

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 15 mar 15, 20:21

Fikk desverre kun sett andre omgang. Synes det var mye positivt. Burgos var uten tvil et frisk pust, Hammar og Avenzoar positive... Tror dette kan bli bra !!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 15 mar 15, 20:21
Endret: 15 mar 15, 20:22
Endret av: Rey

Vi taper 1-0 etter noe som fra tribunen så ut som en (eller tre) feil dommeravgjørelser og manglende konsentrasjon i forsvaret på grunn av dette. Vi må holde konsentrasjonen oppe selv om vi mener dommeren gjør feil.

Vi har nok sjanser til å score, men jeg syns det minner litt for mye om fjoråret. Skuddvegring med unntak av Kjelsrud Johansen og lite framdrift. Solid bakover med unntak av målet og en horribel støttepassning fra franskmannen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 mar 15, 20:39

Synes Burgos virket ut som en bra spiller av det lille man fikk se han på banen. Olsen virket egentlig ganske så uinntressert ut på banen når han kom inn. Tror FFK bør spille med Begby på venstre back og flytt sansara inn i midten igjen. Men særp var vell egentlig ikke noe bedre en FFK idag. FFK hadde vell ballen mest? Jeg kan fortsatt ikke fatte at Nystrøm får spille så mye som han gjør for tiden under Wibe Lund da jeg ikke synes at han gir Johansen støtte nok på topp. Kunne Burgos og Johansen på topp sammen værdt noe? Eller blir Burgos for liten? Burgos klarte seg veldig fint på venste ving når han kom inn. Hvis ikke FFK henter en venstre back så bør man satse på Begby der? Hva mener dere? Et spørsmål til slutt. Hvorfor løper Hammar på 1,96cm ut på siden på hver corner? Bør ikke han kjempe inni feltet mot keeper og forsvar?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Raymond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 12
Innlegg: 25

Lagt til: 15 mar 15, 22:00

Han er 198 cm, og ja, han bør være i boks!

---------------------------

Med og motgangsupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3