Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagens kamp mot Ull Kisa

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 jan 15, 15:34

Ikke mye oppløftende 1. omgang hittil. Vi spiller jo mot et 2. div. lag. og har vel lite kontroll.  Akkurat utligning til 1-1.

Med e nye forsterkningene som lar vente på seg blir det nok en kamp for å pverleve i 1. div


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 23 jan 15, 15:43

Har du lagoppstilling og målskårer?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 23 jan 15, 15:55


Mål fra  Kjelsrud på slutten av 1. omgang.

Lagoppstilling orker jeg ikke å skrive opp . Ademola kommer inn nå i andre omgang. Kampen vises på FB

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 jan 15, 16:57
Endret: 23 jan 15, 17:15
Endret av: Rey

2-1 seier og to mål fra Kjelsrud. Bra start for han. Så ikke kampen, men fikk med meg de siste 15 minuttene og det siste målet. Bra angrep og flott innlegg fra Shaswari også.

Ser at Ivan Näsberg ikke spilte (Rafn som stopper i dag). Da er nok en overgang for han i det blå og vi må fortsette å lete etter to stoppere.

Markus Nordheim og Magnus Hart kom inn med ca femten minutter igjen. Viste ikke noe særlig noe av dem.

Startoppstillingen var: Jenssen - Lønn Jensen, Rafn, Sansara, Begby - Olsen, Westgård, Åsheim, Shaswari - Nystrøm, Kjelsrud Johansen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jan 15, 17:26

Näsberg ble visst for dyr og er uaktuell. Det betyr at vi fortsatt mangler to midtstoppere (og egentlig en venstreback). Det ideelle ville vært å signere en rendyrket midtstopper og en som kan spille både midtstopper og venstreback (som Näsberg ville ha vært).

Til dere som så kampen: Er det mulig å si noe om HWL virker å ha justert på spilleplanen/formasjon, særlig med tanke på angrepsfasen? Jeg regner med at de har jobbet og jobber mye i vinter med å innføre endringer i måten å spille fotball på sammenlignet med fjoråret.

 


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 jan 15, 18:17

Hvordan ville Rafn fungert på venstreback hvis vi ikke får inn noen nye i den posisjonen? Han har jo vist tidligere at han er en potet. Da kunne vi brukt Lønn som høyreback. Hvis ikke han får spilletid i år, så bør han vel vurdere å gå til en annen klubb.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 jan 15, 19:56

En unggutt med minimal TL-erfaring blir for dyr? Jaja, det virker jo oppløftende...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 jan 15, 20:06

Opprinnelig postet av scheien

Hvordan ville Rafn fungert på venstreback hvis vi ikke får inn noen nye i den posisjonen? Han har jo vist tidligere at han er en potet. Da kunne vi brukt Lønn som høyreback. Hvis ikke han får spilletid i år, så bør han vel vurdere å gå til en annen klubb.

Når Rafn endelig har funnet seg til rette i en posisjon og spiller godt over tid, så har jeg ikke helt sansen for å endre på det. I tillegg ønsker jeg en venstrebent spiller på venstreback. Da får heller Lønn Jenssen lånes ut.

Personlig hadde jeg ikke protestert om vi hentet Trond Erik Bertelsen (bosman) på 1-2 årskontrakt. Da får vi inn verdifull erfaring og en spiller som fortsatt burde ha et par gode år igjen, før Ludvig Begby overtar den plassen på fast basis.


jjunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 24 jan 15, 14:23

Opprinnelig postet av solano2

En unggutt med minimal TL-erfaring blir for dyr? Jaja, det virker jo oppløftende...

 

Ifølge vif sitt forum så var lønna som FFK tilbydde ikke engang nok til å dekke boutgiftene hans. 

Om dette er sant så kan man begynne å lure på hvor optimistiske man faktisk er i FFK-leiren....


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 25 jan 15, 21:41

Jeg synes det er oppløftende å faktisk ha fått en spiss som scorer mål! Cool

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 jan 15, 22:15

 

[/quote]

 

Ifølge vif sitt forum så var lønna som FFK tilbydde ikke engang nok til å dekke boutgiftene hans. 

Om dette er sant så kan man begynne å lure på hvor optimistiske man faktisk er i FFK-leiren....

[/quote]

Det betyr enten ett av to - enten har fyren handlet bolig langt over evne eller så er det vif fansen kommentar på at han er mye mer verdt enn det FFK er villig til å betale Cool


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 jan 15, 08:08

Opprinnelig postet av jjunior

Opprinnelig postet av solano2

En unggutt med minimal TL-erfaring blir for dyr? Jaja, det virker jo oppløftende...

 

Ifølge vif sitt forum så var lønna som FFK tilbydde ikke engang nok til å dekke boutgiftene hans. 

Om dette er sant så kan man begynne å lure på hvor optimistiske man faktisk er i FFK-leiren....

Ifølge transfermarkt er han vurdert til €100 000, såvidt jeg fant ut

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24