Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 19 17

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 06 aug 15, 14:29

Opprinnelig postet av Holters

Haha, din forakt for Risholt er helt tragikomisk. Smile

Tror aldri jeg har sett noen ha et så ensporet og unyansiert syn på en spiller tidligere. Nesten så man lurer på om det er en eller annen historie mellom dere som kunne ha vært interessant å få høre. Wink

Det var en situasjon fra en trening i hans første periode i klubben som jeg husker godt ja. Men først og fremst hans opptrden på banen.

Men i dette tilfellet var mest at jeg mener Nazari, Julius og Åsheim er bedre alternativer på sentral midtbane.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 aug 15, 14:57

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Haha, din forakt for Risholt er helt tragikomisk. Smile

Tror aldri jeg har sett noen ha et så ensporet og unyansiert syn på en spiller tidligere. Nesten så man lurer på om det er en eller annen historie mellom dere som kunne ha vært interessant å få høre. Wink

Det var en situasjon fra en trening i hans første periode i klubben som jeg husker godt ja. Men først og fremst hans opptrden på banen.

Men i dette tilfellet var mest at jeg mener Nazari, Julius og Åsheim er bedre alternativer på sentral midtbane.

Men nå er både Nazari og Åsheim ute til neste kamp. Da blir det litt begrenset.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 06 aug 15, 15:11

Opprinnelig postet av Rey

Men nå er både Nazari og Åsheim ute til neste kamp. Da blir det litt begrenset.

Nå var vel Nazari usikker(mulig jeg husker feil). Julius og Vestgaard er vel heller ikke en håpløs kombinasjon sentralt, selv om sistnevnte kanskje er den i stallen som vil være best som makker til Kjeldsrud Johansen på topp.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 aug 15, 15:52

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men i dette tilfellet var mest at jeg mener Nazari, Julius og Åsheim er bedre alternativer på sentral midtbane.

Ingen av dem, kanskje med unntak av Julius på sitt beste, er spesielt egnet for den defensive playmakerrollen. Der er Risholt vår beste siden Wehrman - med forbehold om at han fortsatt har et ok nivå inne.

Erlandsen tar harde grep i stallen nå, slik Rey påpeker overfor. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men dette er et klart resultat av at FFK ikke har en førende strategi/fotballfilosofi (vedtatt av generalforsamlingen) som definerer rammene styret må operere innenfor. Slik det er nå, er det vilkårlig hvilken trenertype og spillestil FFK har i nuet. Det er skremmende at klubben har null kontinutitet. I stedet veksler man gjerne spillestiler for hvert trenerbytte, slik at hele stallen må raseres og bygges opp på nytt hver eneste gang. Bare se på listen under og tenk på spillestilen de står for...

2002-2004: Knut Torbjørn Eggen.
2004-2005: Egil Olsen.
2005-2006: Knut Torbjørn Eggen.
2007-2009: Anders Grönhagen.
2009-2009: Tom Nordlie.
2010-2012: Tom Freddy Aune.
2012: Trond Amundsen.
2013-2013: Lars Bakkerud.
2013-2015: Håkon Wibe-Lund
2015-: Arne Erlandsen

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 06 aug 15, 16:21

Er ikke taktikken nå å overleve i Obosligaen? Neste sesong har vi jo nesten ingen spillere på kontrakt, heller ikke trener. Vi er også en klubb som er så og si blakk.

Vi forventer positiv angrepsfotball, mange lokale spillere, og opprykk til Tippeligaen. Dette er jo helt urealitisk slik situasjonen er og vi må jo tenke andeledes. Erlandsen står kanskje ikke for "champagnefotball" men spillestilen er effektiv selv om han ikke kan lage mirakler.

Har vi andre valg enn å la Erlandsen styre slik han mener er best for å ikke rykke ned?

Når det gjelder "Rogern" er han ingen Messi og skikkelig "over the top" han representer situasjonen på sett og vis og bidrar deffensivt og har masse rutine.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 aug 15, 18:44

Hvor mange spillere har vi igjen på kontrakt for 2016 sesongen nå da? og hvor mange kommer det til å være igjen innen Arne er ferdig med å rasere denne troppen?

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 aug 15, 19:17

Akkurat antallet som har kontrakt neste år klarer nok ikke Erlandsen å redusere noe særlig. Er bare seks stk og Rozhat var ikke en av de. Kan aldri tenke meg at han var med i framtidsplanene uansett heller.

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=15011&type=1&side=1&fid=294344#294344

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 aug 15, 19:33

Opprinnelig postet av Rey

Akkurat antallet som har kontrakt neste år klarer nok ikke Erlandsen å redusere noe særlig. Er bare seks stk og Rozhat var ikke en av de. Kan aldri tenke meg at han var med i framtidsplanene uansett heller.

http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=15011&type=1&side=1&fid=294344#294344

6 stk, det var jo imponerende hehe. i absolutt værste fall må vi da signere 14 spillere og ny trener.....

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 aug 15, 19:55

Er akkurat som om vi skulle vunnet i lotto Wink. Treneren neste år kan velge akkurat de spillerne han vil ha

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 aug 15, 20:19

haha sant det, hadde helt glemt det at det var en fordel med så mange som mulig på utgående kontrakt Tongue out

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 06 aug 15, 21:21

Sharwari klar for Kristiansund slik at han rekker kampen mot oss. Tipper jeg blir rik hvis jeg hadde satt pengene på at Kristiansund vinner og at Shaswari var en viktig grunn til det :-(

Dette kunne vel vært løst på en annen måte?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 aug 15, 14:27

Endringer på B-lista

Håvard Segtnan Thun, Tobias Faye Knudsen (to innhopp i år, et i serie og et i cup) og Muhamed Berish er tatt ut av troppen, mens Erlend Mikalsen, Herman Blystad og Deni Hasanagic er tatt inn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kultras

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14
Innlegg: 11

Lagt til: 14 aug 15, 18:01
Endret: 14 aug 15, 18:02
Endret av: Kultras
SillySeason Norge ‏@SillySeasonNOR  15m15 minutes ago
Andreas Aalbu vil innen kort tid signere for FFK. 
Bærum-spilleren skal ha fått et kontraktstilbud og klubbene skal være enige.

 

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 15, 18:18
Endret: 14 aug 15, 18:33
Endret av: Rey

Sentral midtbanespiller på over 190cm. Mer dødballer med andre ord?

Scora forresten mot oss på Kadettangen tidligere i år

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 15, 19:19
Endret: 14 aug 15, 19:21
Endret av: Rey

...og der var han jaggu klar også. 2,5 år. Draktnummer 14

Tydligvis blitt brukt som spiss i år. Budstikka omtaler han som spissen

Kjenner dessverre lite til han

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 aug 15, 19:30

Spennende nyhet. Men nå trenger vi virkelig en klar venstre back og ving spillere!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 aug 15, 22:13

I Budstikka framstilles han som "Bærum Fotballs største profil" og jeg håper virkelig han forsterker oss. Vil han starte på topp på søndag sammen med Kjelsrud-Johansen?

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 aug 15, 18:14

Da var Hammar ute med meniskskade og må opereres. Regner da med at han er ferdig for sesongen. For laget tror jeg ikke det har så mye å si. Han ble vel aldri forsterkningen vi håpet på og vi har grei dekning på den plassen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 17 aug 15, 18:38
Endret: 17 aug 15, 19:05
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Rey

Da var Hammar ute med meniskskade og må opereres. Regner da med at han er ferdig for sesongen? For laget tror jeg ikke det har så mye å si. Han ble vel aldri forsterkningen vi håpet på og vi har grei dekning på den plassen.

Hvilket arbeid gjøres for å forebygge skader i klubben? Jeg synes det høres ut som om mange av skadene kommer i lyske og kne. De fleste av skadene er ikke direkte slagskader, men vridninger og strekk som i stor grad kan forebygges ved hjelp av fokus på riktig trening av muskulatur rundt ledd. 

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 aug 15, 20:12

Kjelsrud-Johansen er også skadet (igjen) Rett og slett tragisk at han ennå en gang har blitt skadet. Vi må vel si at det har vært i overkant med skader denne sesongen?



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 19 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24