Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 19 15

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 15, 09:14

Sikkert... Samt en plass i støtteapparat hvis ønskelig etter endt karriere...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 jul 15, 09:59

Han er nok tapt, men har noen hørt om noen andre rykter? Da tenker jeg i forhold til at det har vært snakk om Høili.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 15, 10:56

Jeg syns det er rart at vi ikke har flere "bedre" spillere på blokka.

Ja, vi ligger i Obos, men vi er en av de større klubbene der, og per dags dato så er det mange som kan spille seg inn til mye spilletid. Bedre å spille obos enn å slite benk i TL.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 20 jul 15, 11:03

Jeg vet ikke hvor gode de to prøvespillerne som er igjen er, men synes vi bør signere spillere som forsterker 1. elleveren og ikke bredden i stallen. Altså sier jeg at spillere fra egen stall heller bør prioriteres når det er snakk om bredden i stallen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jul 15, 21:52

Jeg har dessverre null tro på det kommer inn reelle forsterkninger i løpet av sommervinduet. Hvis vi skal basere spillerlogistikken på tilfeldige prøvespillere av ymse kvalitet ispedd spillere som Arne Erlandsen har trent de siste årene i lavere divisjoner, så finner vi neppe spillertyper som går inn og hever laget. Det finnes etter all sannsynlighet verken personer med oversikt eller kompetanse over spillermarkedet i og rundt klubben for øyeblikket, noe den ekstremt vilkårlige innhentingen av prøvespillere det siste året har vist. Det er også vanskelig å forstå hvorfor Arne Erlandsen i det hele tatt har to spillere på prøvespill som han har trent tidligere og burde kjenne godt.

Det skal også bli interessant å se hvordan kontraktsusikkerheten til veldig mange spillere påvirker laget utover høsten. Det er veldig lite ideelt å ha så mange spillere på lån og utgående kontrakt samme sesong. Klubben bør veldig snart begynne å forlenge med aktuelle spillere, og i den forbindelse vil andre spillere forstå at de antakelig ikke får fornyet kontrakt, noe som kan skape en uheldig dynamikk i spillergruppen utover høstsesongen. Jeg håper FFK løser dette på en god og ryddig måte, men er urolig for at det ikke er på plass en sportslig leder til å kvalitetssikre prosessen. Istedet blir det altså en hovedtrener som også er på utgående kontrakt, som i stor grad avgjør hvem som skal være med videre. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 jul 15, 22:29

Er jo også litt rart å la Christian, kameraten til Julius, spille kampen i går når han visstnok har fått beskjed om at han ikke får kontrakt med klubben. Hva er da poenget? At de ville se ham er en elendig unnskyldning når han har vært på treninga i over en måned.

Ellers enig i det ikke er heldig at Erlandsen skal bestemme hvem og hvilke spillertyper som får kontrakt neste år når han forhåpentligvis ikke er her selv engang. (Tror nok han blir, ettersom det blir et folkekrav i Fredrikstad at han får bli)

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 jul 15, 08:17

Hoseth takket nei til Kristiansund. Lekaj en jeg håpet vi skulle ta sjangsen på sist han var ledig er nå linket til Mjøndalen

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 jul 15, 11:43

Jeg trekkes mer og mer mot at jeg håper Erlandsen blir værende i klubben. Spillet og resulatene har vært mye bedre under hans ledelse og jeg har en tanke om at opprykk neste sesong hvor Erlandsen har fått satt fullt preg på laget. Hvis vi skulle klare det vil vi i såfall være en underdog i Tippeligaen året etter, og da mener jeg Erlandsen er rett mann for at vi skal unngå å rykke ned igjen.

Fotballen har forandret seg fordi klubbene har fått dårligere økonomi. Dette fører blant annet til at det er lettere å få spillere til å stille opp på prøvespill, samtidig som det er vanskeligere å ha økonomi til å ha "sportsjefer" speidere mm. Jeg må dermed si jeg forstår tanken med å ha noen prøvesplilere og beholde de beste. Netan prøvespilte jo forrige sommer og har nå blitt en viktig spiller for oss.

 

 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 jul 15, 11:53

Enighet! Jeg sovner heller ikke under kampene som tidligere i sesongen. Han er jo en slu rev som har vært med lenge.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 jul 15, 10:10

ANDRÉ WALLENBORN hentet på prøve, fra Köln. 20 år, venstreback, kan også spille midtstopper og def midtbane i følge Transfermarkt.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jul 15, 11:06

Roger Risholt er tilbake i klubben for tredje gang. Stor i Sandefjord i fjor, men har vel ikke vært like god i år i divisjonen over? Har ikke sett noen Sandefjordkamper, så kan egentlig ikke uttale meg. Det som er sikkert er at han bryr seg om klubben i hvert fall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jul 15, 13:18
Endret: 22 jul 15, 13:19
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Rey

Roger Risholt er tilbake i klubben for tredje gang. Stor i Sandefjord i fjor, men har vel ikke vært like god i år i divisjonen over? Har ikke sett noen Sandefjordkamper, så kan egentlig ikke uttale meg. Det som er sikkert er at han bryr seg om klubben i hvert fall.

Trist.  

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 jul 15, 13:56

Jeg er også veldig usikker, men Risholt er en "vinnerskalle" og han har rutine i massevis selv om jeg føler at han har alderen mot seg.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jul 15, 15:50
Endret: 22 jul 15, 15:51
Endret av: kanogvetalt

Hvem skal han ta plassen til,  om han skal spille? Hvis han holder 1. Div nivå, hvorfor slapp Sandefjord han gratis? 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 jul 15, 16:41

Det er vel en viss mulighet for at han tar plassen til Adremola. Iht f-b.no er Johnsson positiv til sigerningen av Risholt.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 jul 15, 17:48

Opprinnelig postet av Erikk

Det er vel en viss mulighet for at han tar plassen til Adremola. Iht f-b.no er Johnsson positiv til sigerningen av Risholt.

Og dermed ble jeg ikke mindre skeptisk

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jul 15, 17:51

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem skal han ta plassen til,  om han skal spille? Hvis han holder 1. Div nivå, hvorfor slapp Sandefjord han gratis? 

Det lukter vel at Adaramola skal ut? Ellers så spiller jo Sandefjord i Tippeligaen, mens han kanskje bare holder 1. divisjonsnivå? Han var Sandefjords beste spiller i fjor og en spillertype jeg syns vi har manglet, så sånn sett ser det bra ut, men jeg er også litt usikker på hvilket nivå han holder i dag.

Ellers ikke overraskende at du er litt reservert til Risholt. Hvis jeg ikke tar feil har du vel aldri vært hans største fan? Hverken første eller andre gang han var her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 jul 15, 18:02

I tillegg har vi hentet det som omtales som en defensiv sentral midtbanespiller på prøvespill fra Senegal... Ser ikke helt bort fra at Adaramola er på vei bort, men tipper han fullfører kontrakten. Risholt blir en slags erstatter for Berg.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 22 jul 15, 21:25

Flere nye på prøvespill.

Salim Ndao fra Senegal og Diambarakademiet. Sentral midtbanespiller.

André Wallenborn som har gått gradene i Kølns juniorlag. Akkurat frisluppet uten kamper for A-laget. Venstreback

Ghislain Guessan. Spiss med fransk og ivoriansk pass. Kommer fra spill i algerisk liga

Rino Falk Larsen. Midtbanespiller fra Vålerenga. Dette er en spiller jeg hadde håpet vi klarte å knytte til oss som 15 åring. Fra Drøbak Frogn og var sammen med Samale Wais som nå er på Sarps G19 lag ble tidlig regnet som veldig store talenter og jeg mener å huske at begge trente med juniorlaget vårt også. Aner ikke åssen utvikling han har hatt i Vålerenga

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 22 jul 15, 21:37

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Hvem skal han ta plassen til,  om han skal spille? Hvis han holder 1. Div nivå, hvorfor slapp Sandefjord han gratis? 

Man må vel vanligvis ikke betale for Bosmanspillere vel?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 19 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24