Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 19 14

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jun 15, 11:52

Nå som Masalin er ute resten av sesongen med skade, så trenger vi nok en keeper til. Hva syns folket. Skal vi satse på juniorkeeperen eller hente et soleklart førstevalg for resten av sesongen? Og hvilke keepere er det som kan være aktuelle i tilfelle?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 jun 15, 11:57

Siden vi er blakke og har et stort behov for andre spillere mener jeg vi bør satse på Håvar Jenssen som  har vært god de to kampene han har fått. Kanskje Jenssen tar nye steg og blir vår faste keeper?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 jun 15, 14:54

Den franske keeperen Mory Diaw (21) deltok torsdag på sin første FFK-trening. - Vi hadde ikke hentet ham på prøvespill om vi ikke hadde tro på ham, sier FFK-trener Arne Erlandsen.

http://www.f-b.no/sporten/ffk/fotball/fransk-keeper-ffk-aktuell/s/5-59-164566

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 jun 15, 14:53
Endret: 29 jun 15, 14:59
Endret av: Rey

Ola Lønn på vei til Moss?

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner denne overgangen i tilfelle. Greit å låne ut Lønn slik at han får spilletid på et høyere nivå, men å hente en spiller tilbake på høyrebackplass skjønner jeg mindre av. Regner ikke med at Jobarteh danker ut Rafn på høyreback.

Hvis det da ikke er meningen at Rafn skal høyere opp i banen, men da føler jeg at vi like gjerne kunne beholdt Lønn(?)

EDIT: Ser av en kommentar på Moss Avis at han skulle vært sentralt på midtbanen i stedet for på høyreback. Det gir ihvertfall litt mer mening

Opprinnelig postet av Moss Avis
Han er den beste spilleren på dagens MFK lag ,men benyttes idag på feil plass!!!En klassisk "arbeidshest" på midtbanen!!!Jeg sammenligner ham med Per Heliaz,som aldri fikk mer enn en 4 på børsen,men var en av de mest nyttige spillernem fra MFK storhetstid!!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 jun 15, 16:06

Lønn-Jenssen trenger mer spilletid noe jeg hadde håpet han skulle få på dagens FFK. Rafn kan skyves fram som kant noe det også er behov for. Hvis han ikke vurderes slik at han bør spille mer er ikke et utlån til Moss noen dårlig ide siden han som sagt virkelig trenger mer spilletid.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 29 jun 15, 17:21

Opprinnelig postet av Rey

 

EDIT: Ser av en kommentar på Moss Avis at han skulle vært sentralt på midtbanen i stedet for på høyreback. Det gir ihvertfall litt mer mening

 

Gir fortsatt ingen mening for meg. Sentralt på midten er vi ganske godt skodd. Åsheim, westgaard, julius, nazari, rafn kan også gå inn der.

Lønn er mer en god nok for 1 div og med rafn eventuelt som høyre kant så får lønn en trygg spiller forran seg som gjør jobben lettere for han.

Sats heller på lønn jensen mener nå jeg da.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 15, 11:10

Nå som Høili har funnet tonen med Erlandsen og sier at han vil spytte inn penger til nye spillere i FFK, hva er det vi ønsker oss? Hva er realistisk ut i fra spillerstilen til Erlandsen?

Og hvem er det som går ut i tilfelle?

Jeg har en følelse av at Adaramola forsvinner på grunn av at han er så ujevn. Er nok derfor mossespilleren er/var interessant også.

I tillegg kommer det garantert en keeper.

Utover det så kunne jeg tenkt meg en venstreback, men da har vi brått veldig mange stoppere som ikke får spille.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 jul 15, 11:22
Endret: 07 jul 15, 11:23
Endret av: Erikk

Jeg synes det er flott at Høili er på banen igjen , imidlertid er det viktig at vi ikke lager et nytt underskudd slik at det blir en ny økonomisk krise. Nye spillere skal jo ha lønn. Hva hvis Høili kunne bidratt til at vi får signert Kjelsrud-Johansen fast? Ellers er jeg enig i at vi trenger en sentral midbanespiller, gjerne en med litt "vinnerskalle".

For å starte neste diskusjon på forhånd blir jeg mer og mer positiv til å skrive ny kontrakt med Erlandsen, han har gjort en svært god jobb hittil.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 07 jul 15, 12:38

Opprinnelig postet av Rey

 

Jeg har en følelse av at Adaramola forsvinner på grunn av at han er så ujevn. Er nok derfor mossespilleren er/var interessant også.

 

Trodde Julius hadde ganske lang kontrakt? Når går den ut?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 07 jul 15, 13:56

Som så mange andre, så går den ut etter sesongen. Han skrev "bare" en treårig kontrakt da han kom og jeg har ikke fått med meg at den er blitt forlenget.

Ser vel heller ikke for meg at den blir forlenget.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 08 jul 15, 14:28

Ser vi linkes til Lehne Olsen. Noen som kan fortelle meg Åsen type spiss han er?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 jul 15, 14:40
Endret: 08 jul 15, 14:41
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Ser vi linkes til Lehne Olsen. Noen som kan fortelle meg Åsen type spiss han er?

Det er jo faktisk en veldig spennende spiss - i hvert fall var han det for et par år tilbake. Han har jo vært på ønskelista til FFK tidligere. Notorisk målscorer. Husker jeg var litt overrasket over at han gikk til Strømsgodset, for han er ikke en typisk ving. Tror dette kan være en bra spiss for oss dersom det er aktuelt. Vil trolig utfylle Kjelsrud Johansen bra. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 13 jul 15, 12:26

Magne Hoseth er løst fra kontrakten med Viking. Gi han kontrakt ut sesongen. Hadde vært en bra mann på midtbanen. Da rykker vi hvertfall ikke ned, er litt mer stabil enn Julius.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 jul 15, 12:36

Han ville forsterket oss veldig, men jeg er redd det blir dyrt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jul 15, 12:57

Ikke nok med at han nok er dyr, men ville han i det hele tatt kommet til oss? Så vidt jeg skjønte er Start interessert og da vil jeg tippe han er mer interessert i å spille for dem i TL enn i Obos.

Men hadde vært en fin forsterking på kort sikt.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 13 jul 15, 16:35
Endret: 13 jul 15, 16:36
Endret av: Thygesen

FB: "FFKs Ola Lønn Jenssen (19) sier han er interessert i et bytte til Moss. Mot slutten av uken kan en overgang bli klar.Alt tyder i så fall på at Moss' Sal Jobarteh (22) går motsatt vei." 

FB hevder også at det spekuleres i at FFK er på kikk etter en venstreback, en midtbanespiller og en spiss. Avhenger selvfølgelig av hva vi får tak i, men synes dette virker lovende. Personlig mener jeg at vi trenger en spiss til ettersom Nystrøm er skadet (og generellt sliter mye med skader) i tillegg scorer Rozhat for lite selv om han til tider er veldig god. Slik situasjonen er nå vil det være kritisk dersom Kjelsrud Johansen skulle få et lengre skadeavbrekk.

---------------------------

"Vanlig sunn fornuft er ikke særlig vanlig."

-Francois de Voltaire


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 jul 15, 16:55

Midtbanespilleren regner jeg med er Jobarteh i tilfelle. Positiv til han.

Roz har jeg veldig sans for, så håper at han og Kjelsrud får mulighet til å bygge et partnerskap. Jeg er sikker på at målene kommer til å komme hvis han får litt sammenhengende spilletid. Så litt av det samme i første sesongen hans her. Han brant mye sjanser til å begynne med. Det løsna likevel på slutten av sesongen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 jul 15, 17:57

Slik det er har vi 4 gode stoppere (3 siden Sansara spiller back) Hvis det kommer ny back, vil det ikke være naturlig at en av stopperne forsvinner? Jeg er heller ikke så sikker på at det er smart siden vi har et godt forsvar. Slik jeg ser det er det framover på banen vi har de største utfordringene.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 jul 15, 08:31

Opprinnelig postet av Rey

Ikke nok med at han nok er dyr, men ville han i det hele tatt kommet til oss? Så vidt jeg skjønte er Start interessert og da vil jeg tippe han er mer interessert i å spille for dem i TL enn i Obos.

Men hadde vært en fin forsterking på kort sikt.

Nå ser det ut som han ender i Kristiansund...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 20 jul 15, 08:46

Ikke så lett å konkurrere med hjemplassen hans heller nei. Regner med han får en kontrakt som strekker seg lengre enn ut sesongen der oppe?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 19 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24