Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Sandefjord, søndag 02. oktober 12:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 02 nov 14, 22:36

Opprinnelig postet av Rey

Masalin ble kåret til årets spiller av Plankehaugen før kampen og takker med å slippe inn en lompe fra 35 meter. I tillegg drar han som vanlig ned tempoet i spillet ved å bruke veldig lang tid på å sette i gang spillet igjen. For meg et uforstålig valg av årets spiller.

Aldri noe godt tegn at ens keeper ender opp som årets beste.... Når det er sagt har Masalin vært god på en mot en og på skudd (minus idag), men med kontinuerlig tempo-neddragning, null bruk av kjeften for å avklare hvem som tar/tar ikke, og så til de grader " best uten ball" , så vil jeg vel si at forsvaret med spesielt Rafn og Grorud burde fått denne tittelen. Men å si Grorud, er jo å banne i kjerka i denne forsamling, han skal aldri ha kred for noe  av det røret andre steller til....


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 nov 14, 22:43

Opprinnelig postet av Rey

Fra Norges Fotballforbund - Kampreglement. §5-4

Lag nr. 3 spiller kvalifiseringskamp hjemme mot lag nr. 6. Lag nr. 4 spiller kvalifiseringskamp hjemme mot lag nr. 5. Vinner av kamp mellom lag nr. 3 og 6 spiller kvalifiseringskamp mot vinner av kamp mellom lag nr 4 og 5. Det laget som er høyest plassert på tabellen spiller hjemmekamp. Vinneren spiller kvalifiseringskamper, hjemme og borte etter trekning mot lag nr. 14 i 0. divisjon om plass i 0. divisjon neste sesong.

Den er grei! Da krysser vi fingrene for at Bærum tar rotta på Kristiansund, så får vi kortest mulig reise når Mjøndalen forhåpentligvis er slått Cool

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3