Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny trener

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 12 nov 15, 17:12

Tatt ifra Budstikka:

 

Men etter det Budstikka erfarer kommer Stabekk-mannen Tor Ole Skullerud ikke øverst på blokka til Stabæk.

 

Betyr kanskje han er litt aktuell for oss fortsatt?


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 15, 18:00

Opprinnelig postet av Kai Roger

Tatt ifra Budstikka:

 

Men etter det Budstikka erfarer kommer Stabekk-mannen Tor Ole Skullerud ikke øverst på blokka til Stabæk.

 

Betyr kanskje han er litt aktuell for oss fortsatt?

Nja. Ganske sikker på at Skullerud ikke er aktuell lengre for FFK.Men man vet aldrig. Men merkelig å lese at FFK strakk seg langt i forhandlingene med skullerud ang penger til spillerkjøp.Men ifølge ryktene så er det pengene til spiller kjøp som er problemet i forhandlingene mellom FFK og Andersen? Virker ikke helt som det rykte kan stemme?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 nov 15, 18:04

En ansettelse av Jørn Andersen vil bare føye seg inn i rekken der Tom Nordlie og Arne Erlandsen tilhører...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 nov 15, 18:17
Endret: 12 nov 15, 18:19
Endret av: kjell-H

Det må da være flere spennende  alternativer en Andersen? De har jo gått ut i media og sagt at det er veldig stor interesse for FFK jobben! Eller er det bare tull?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 12 nov 15, 18:40
Endret: 12 nov 15, 18:41
Endret av: Kai Roger

Opprinnelig postet av Holters

En ansettelse av Jørn Andersen vil bare føye seg inn i rekken der Tom Nordlie og Arne Erlandsen tilhører...

 

Enig, hvis da ikke investorer spytter inn betydelig med midler (snakker millioner), til spillerkjøp. Noe som igjen kan ta oss tilbake til den tiden vi drev med milion underskudd.......

Holters: hvem ser du for deg som trener ?


T-Bone

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 5

Lagt til: 12 nov 15, 21:29

Petter Myhre. 

FFK har tidligere hentet Alexander Olsen og Glenn Rostad. Med Myhre da har de kanskje en rød tråd...

 


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 13 nov 15, 09:26

Opprinnelig postet av Holters

En ansettelse av Jørn Andersen vil bare føye seg inn i rekken der Tom Nordlie og Arne Erlandsen tilhører...

Har også inntrykk av at Jørn Andersen ikke den den spisseste blyanten i Guds penal, men nå kjenner ikke jeg Jørn personlig da. 

Ivar Hoff har vel en uttalelse om Tom Nordli som jeg tenker passer inn i denne rekken. 

Ivar Hoff: "Nordlie er en som en for tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt."

---------------------------

Fredd


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 nov 15, 16:27

Jan Halvor Halvorsen? Hva syns man om det? Har egentlig alltid tenkt på han som en "nesten" trener. En som nesten klarer det, men ikke helt.  Vanskelig å forklare

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 13 nov 15, 17:30

Kan minne mye om Eggen jr som type. Glad og positiv type. Rykte for å ha fotball-Norges største lem. 4-3-3 fotball og offensiv.  Lurer på om ikke han tok Sogndal til cupfinale.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 nov 15, 17:35

Skal han ikke fortsette å være trener for Bodø Glimt? Han vil vell heller trene tippeliga lag en å trene et lag i Obos Ligaen? Men jeg er positiv til en Halvorsen som trener!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 13 nov 15, 18:09

Han har gjort en kjempejobb i Bodø Glimt og ville vært perfekt for oss. Hvorfor skulle han forlate Bodø Glimt?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 nov 15, 21:36

Jeg er ikke begeisteret. Han har vel kun jobbet i æstille' klubber, som Sogndal,Glimt, Start? og Notodden+noen flere. Glimt hadde et par profiler på laget iår, Trond Olsen, og Sørloth begynte plutselig å score,(noe som resulterte i proffkontrakt i Nederland)!!!!! Disse typene reddet Glimt ifra 'sumpa' i TL. Tror ikke Halvorsen vil klare å trene et lag, der det er såpass mye 'støy' ifra alle som elsker klubben. Dette selv om han har spilt i Brann-Bergen. 

Men det er vel på denne 'hyla' vi kan regne med å få en trener. Innerst inne er det nok IKKE så stor interesse å trene et lag som klarte seg ifra nedrykk med et nødskrik, og ikke har noe særlig med midler til å forsterke laget.

Velger klubben å ansette Halvorsen, skal jeg heie på han, og håpe han kan få til noe, ikke noe hadde vært mer gøy .


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 nov 15, 19:01

Jan Halvor Halvorsen skal ha takket ja til å bli FFKs nye hovedtrener. Kun formaliteter gjenstår før han signerer for 1.divisjonsklubben.

http://www.nrk.no/ostfold/ryktes-a-vaere-ffks-nye-trener-1.12654737

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 15 nov 15, 20:02

Hvis dette stemmer blir han vår nye trener. Hva synes dere?

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 nov 15, 20:31

Opprinnelig postet av Erikk

Hvis dette stemmer blir han vår nye trener. Hva synes dere?

 

Litt som det var med KTE. Erfaring som spiller. Trent flere lag.  Har lykkes over evne i små klubber. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 15 nov 15, 21:34

Med andre ord er du svært positiv til Halvorsen som ny trener?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 nov 15, 21:40

Opprinnelig postet av Erikk

Med andre ord er du svært positiv til Halvorsen som ny trener?

Kunne vært bedre (?) , men kanskje beste nyhet på trener fronten siden nettopp Eggen. 

Vet ikke helt hva vi kunne forventet,  men dette er i overkant av hva jeg håpet på. 

 

Hvis det er reelt da. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 15 nov 15, 22:00

Håper det blir avklart før Høgmo får fyken,  ellers kan det bli neglebiting. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 16 nov 15, 16:45

Da er Halvorsen ferdig i Bodø Glimt.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 16 nov 15, 16:58

Stemmer det er jeg mer enn positiv. Snakka med en blodfan av Glimt; han var svært misfornøyd med å miste en kjempebra trener. Han har et kjempegodt omdømme, er engasjert og dyktig, og fått til veldig mye i Glimt med begrensede ressurser. Krysser fingra for at det stemmer.



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24